Prosba o radu

Odpovědět
artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » úte bře 17, 2015 15:25

Zdar Rudo,
díky za BLESK-odpověď. Jaké srazy máš letos v plánu navštívit, kromě toho co organizuješ ty. Ale koukal jsem letos jsou od Tábora všechny pěkně z ruky. Jinak zdraví Tě i moje polovička Zlata

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » úte bře 17, 2015 15:29

Taky jsem tu už psal, že se máš rovnou obrátit na Lenhama ;-) ... nebo napiš Zemimu SZ, ten je aktuálně v UK (tedy předevčírem aspoň byl :-D), tak pokud bys to potřeboval rychle, tak by asi pomohl... http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=18&t=8987
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » úte bře 17, 2015 17:30

Kokal jsem na Rimmer, a přijde mi, že výfuk na 1,8 turbo a 2,0 a 2,5 V6 jsou stejné. Na 1,8 bez turba a diesel jsou jiné. Nevíte někdo?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » úte bře 17, 2015 18:15

Originál je shodný pouze s V6 2.5 .... náhrady se sdílí i s 2.0. Takže koukat se po klidně po výfucích určených k těmto motorizací. Nic jiného nebrat. Mimochodem taky postřeh, že to, co se tu prodává na benzín je kolikrát stejný výfuk jako na diesel, což je dost problém skrz výslednou hlučnost.
... jen pořád nevím co koumáš? :-) Máš dvě slušné možnosti získat výfuk spolehlivě, tak toho využij.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » úte bře 17, 2015 18:26

Trundo,
jestli ti dobře rozumím tak tam klidně můžu dát výfuk z 2,5 6V ?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » úte bře 17, 2015 18:44

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Výfuk - dík

Příspěvek od artusko » úte bře 31, 2015 17:06

Kluci všem Vám díky za rady ev. nabídku pomoci na sehnání výfuku. Takže nakonec jsem objednal z http://www.MJauto.cz /Brno/, Walkra na 2,0 6V,protože i dle Rimeru by měli být totožné. Dnes namontovám, zvuk opět hezký jak se na limuzínu sluší. Jediný problém byl trochu roztáhnou konec trubky výfuku co se napojuje na výfukovou rouru od motoru. Průměry byli v podstatě totožné. Takže asi půl hodina úpravy a jinak v pohodě pásl.
Takže klucííí, co máte 1,8 turbo nebojte se toho. Výfuk jde sehnat, ale oni nevědí prodejci v ČR , že benziny /mimo 1,8 atmosférického/ mají stejné výfuky.
Jinak pro zvědavé kolegy stál mne 1660 + 120 poštovné, takže celkem 1780, což si myslím, že je dobrá cena proti Bosalu za nějakých 3800 Kč.
Takže kluci jěště jednou díky
Přílohy
výfuk (01).JPG
výfuk (2).JPG
výfuk (3).JPG
výfuk (4).JPG
výfuk (5).JPG
výfuk (6).JPG
výfuk (7).JPG

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » stř dub 01, 2015 7:31

Snad i něco vydrží ;-)
Jo a to ti nevadí ty zahnutý koncovky? Já bych to osobně nesnesl mít na benzínovém autě něco, dle čeho neznalí budou soudit, že je to diesel ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Karel825 » stř dub 01, 2015 9:12

Trundo i některé benzíny mají takto zahnuté výfuky originál ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » stř dub 01, 2015 9:33

(Trunda)
Zvláštní to názor.... :)
Nicméně- já mám na svém Mazlíkovi originál výfuk a ten je stejně zahnutý dolů :wink:
Takže Honza to má defakto originál. list: :!:

Jinak zdravím a hezký den přeju.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od AnderN » stř dub 01, 2015 10:17

Trunda je puritán :D Pamatuju, jak mi sepsul volant v R25, přitom je naprosto luxusní ... kůží přečalouněný původní plastový.

Řada benzinových aut má taky koncovky zahnuté dolů už z výroby. Jde jen o to, jestli na to člověk chce nasazovat nějaké chromované koncovky, nebo ne. Pokud ne, ničemu to nevadí.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Prosba o radu

Příspěvek od lenham3 » stř dub 01, 2015 12:18

rovne jsou pouze na ZTčku protoze ma vyrez v narazniku a R 75 nema :D

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » stř dub 01, 2015 13:28

Hrozný, že? ;-) ... Asi proto jsem si koupit ZT :-D No co jsem koukal, tak celkem běžná praxe je, že výfuk jde takto dolů a vidět jsou jen fake koncovky. Takže asi v tomto případě lepší, když si to na nic nehraje :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » stř dub 01, 2015 15:20

Takže jak napsal Pítrs /Peťo tímto Tě taky zdravím/,
tak starý výfuk měl konce taky zahlé směrem dolu. Ono to na té fotce není moc vidět. Nenapadlo mě, že se kvůli koncovkám rozpoutají takhle vášnivé debaty a tak jsem fotil výfuk z pohledu koroze. Je otázka jestli to byl origo anebo již měněný /vzhledem k stáří auta/, ale zvuk má tichý jak má být a já jsem spokojen

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Prosba o radu

Příspěvek od roverix » stř dub 01, 2015 20:37

Jestli jsi ten starý vyfuk ještě nebyhodil, rád bych někdy rozřezal a udělal výkresovoú dokumentaci. Pro výrobu z nerezu.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Odpovědět