Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Odpovědět
richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 20:13

No ten plyn je tam prý od výroby...
Jenže pokud vím tak platnost bomby je vzdy na 10let...a tady končí v roce 2014 takže z toho usuzuji ,že bylo lpg montováno spíš v 2004.Ono zase když ten plyn jen lochtám tak to jede na plyn sice pomalu ale jede ale stane se ,že třeba na semaforech na to trochu vic slápnu a hned to přeskočí na benzín.Ale už se i stalo ,že jsem jel a na plny plyn s LPG a jelo to.
http://www.elpege.cz/lpg-navody/navod-k ... ecam-mega/
podle toho co tady píše tak v náhlé ztrátě výkonu tak za to mohly filtry.SNad tam ten reduktor je správnej
Po okreskách to beru ale po městě to má větší ne?

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 20:18

KDB píše:Motor je samozřejmě atmosféra - mezi nimi moc konkurence nemá průběhem momentu i výkonu - otáčky ho baví... jak se pustí nad 4.000 je to lahoda.
Turbonafta (a ještě od koncernu) má samozřejmě úplně jiný vlastnosti...
Jo TDI má trochu lěpší zátah a zrychlení a nižsí otáčky...teda alespon když to porovnám s nachipovaným Passatem.
U toho R75 nad 4tis otáčkama to má krásnej zvuk a jede to...
Nevím přijde mi to ale oproti té naftě s turbem pomalejší možná se mi to jen zdá ,že jsem zvyklej na turbo.Na jednu stranu se bojím abych s tím R75něco předjel.Protože u TDI na to šlápnu turbo zareaguje otáčky vylítnou ,jdu do sedaček a auto jede kopec nekopec

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od lenham3 » úte dub 30, 2013 20:44

Pokud jak pises se to pri prudsim seslapnuti prepne na benzin tak to bude potreba seridit popripade vymena filtru mozna i membran v reduktoru a repas strikovacu popripade pokud nejdou repasovat tak vymena, nekdy byvaji tak zaklepane ze se musi vymenit.V CR je spatna kvalita plynu a tento system je na cistotu plynu nachylny,nemluve o tom ze pouziti materialu v dnesni dobe je mizerne nafukuji se tesneni ve strikovacich,bud je to spatnym materialem nebo prisadamy v plynu .....

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 20:56

lenham3 píše:Pokud jak pises se to pri prudsim seslapnuti prepne na benzin tak to bude potreba seridit popripade vymena filtru mozna i membran v reduktoru a repas strikovacu popripade pokud nejdou repasovat tak vymena, nekdy byvaji tak zaklepane ze se musi vymenit.V CR je spatna kvalita plynu a tento system je na cistotu plynu nachylny,nemluve o tom ze pouziti materialu v dnesni dobe je mizerne nafukuji se tesneni ve strikovacich,bud je to spatnym materialem nebo prisadamy v plynu .....
jj pri prudším sešlápnutí se to hodí na benzin.zkusim s tim zajet do servisu lpg ...a nechat vymenit filtry a tu membránu...
Jinak co si budem povidat ... v čr moc kvalitnich vecí není :-D

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od lenham3 » úte dub 30, 2013 21:00

Prvni at to napichnou na PC,nebudu radit vsak pokud jsou dobra firma tak vedi co delat ;) ,membany byvaji v pohode teda pokud to nema naletane na plyn 100 a vic km ten bordel projde filtrem a vysrazi se ve strikach

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 21:04

lenham3 píše:Prvni at to napichnou na PC,nebudu radit vsak pokud jsou dobra firma tak vedi co delat ;) ,membany byvaji v pohode teda pokud to nema naletane na plyn 100 a vic km ten bordel projde filtrem a vysrazi se ve strikach
ani bych se nebal říct ,že to na plyn těch 100tis km ma najeto

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od KDB » úte dub 30, 2013 21:08

Když ho přišlápneš, automat podřadí, aby se motor dostal do oblasti největšího výkonu a momentu. Pocitově to tak nezatlačí, ale to neznamená, že nezrychluje (Koncern je turbokopancem proslulý - vyvolává to dojem mohutného výkonu). Zkus ty dvě auta dát na startovní čáru a uvidíš, že 75 o tolik pomalejší nebude - zvlášť pokud bude pasat v manuálu.
Předjíždění bych se nebál - je to hodně i o mezikusu mezi volantem a sedačkou.
A navíc 75 je o něčem jiném - ta je o pohodě drive:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od berryj » úte dub 30, 2013 21:16

Zdar, pokud je v tom autě montovaný KOLTEC VG 392, tak ten mám taky. Po určité době je potřeba vyčistit pístek ve vstřikování, který je ovládán krokovým motorkem. Bordel v plynu ten pístek přilepí v dolní zavřené poloze, když auto zůstane stát. Takže když třeba druhý den při jízdě přepneš z benzínu na plyn, tak neotevře a auto na plyn nejede vůbec.
Dalším místem je ventil na reduktoru, který pouští plyn od nádrže. Taky se zanáší bordelem a snižuje se průchod do reduktoru. Auto jede na čtvrt plynu OK, ale jak víc přidáš tak mu dochází dech a přepíná na benzín. Filtr na reduktoru je pod víčkem (klíč 22 myslím) v tělese elektroventilu. Cena 50-80kč. Ještě by se dal rozebrat reduktor a zkontrolovat membrány, ale to mě nikdy nezlobilo mám najeto přes 200 tis.
Pak asi už jen řídící jednotka, nebo MAP senzor.
GERA v Hradci ti to určitě vyčistí, jsou tam šikovní.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 21:25

KDB píše:Když ho přišlápneš, automat podřadí, aby se motor dostal do oblasti největšího výkonu a momentu. Pocitově to tak nezatlačí, ale to neznamená, že nezrychluje (Koncern je turbokopancem proslulý - vyvolává to dojem mohutného výkonu). Zkus ty dvě auta dát na startovní čáru a uvidíš, že 75 o tolik pomalejší nebude - zvlášť pokud bude pasat v manuálu.
Předjíždění bych se nebál - je to hodně i o mezikusu mezi volantem a sedačkou.
A navíc 75 je o něčem jiném - ta je o pohodě drive:
Passat je v automatu... no když bych je dal vedle sebe tak bych tipnul ,že bude krapek rychlejsi ...a to i z toho duvodu ,že ten passat má krouták 400.Ale nebude tam zas takovej velkej rozdil

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 21:30

berryj píše:Zdar, pokud je v tom autě montovaný KOLTEC VG 392, tak ten mám taky. Po určité době je potřeba vyčistit pístek ve vstřikování, který je ovládán krokovým motorkem. Bordel v plynu ten pístek přilepí v dolní zavřené poloze, když auto zůstane stát. Takže když třeba druhý den při jízdě přepneš z benzínu na plyn, tak neotevře a auto na plyn nejede vůbec.
Dalším místem je ventil na reduktoru, který pouští plyn od nádrže. Taky se zanáší bordelem a snižuje se průchod do reduktoru. Auto jede na čtvrt plynu OK, ale jak víc přidáš tak mu dochází dech a přepíná na benzín. Filtr na reduktoru je pod víčkem (klíč 22 myslím) v tělese elektroventilu. Cena 50-80kč. Ještě by se dal rozebrat reduktor a zkontrolovat membrány, ale to mě nikdy nezlobilo mám najeto přes 200 tis.
Pak asi už jen řídící jednotka, nebo MAP senzor.
GERA v Hradci ti to určitě vyčistí, jsou tam šikovní.
Ten píst ke vstřikování se dá tedy vyčistit?nebo se musí vyměnit?protože asi nebude levný.Napriklad ten krokovy motorek levny není.
Ventil na reduktoru se dá také vyčistit?
Dá se tedy vyměnit ten filtr doma?nebo je lepší v servisu?já aby mi pak neunikal někde plyn nebo jsem nezpusobil vážnějsí problém.
V LPG se nevyznám a ani si nedovedu představit ve firmě GERA jaké mají ceny.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od Trunda » úte dub 30, 2013 21:32

Neni to nahodou modry kombik s Xenonama? .... Aale... To byl vlastne jiny rocnik... Premejslim, protoze jeden takovy mi onehda utekl na Aukru... Uz jsem skoro sel vyloupit banku jak byl za dobrou cenu, ale nekdo byl rychlejsi :-D ... Zrejme nejaky bazarnik, co to bude prodavat za dvojnasob....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od KDB » úte dub 30, 2013 21:34

Atmosféra je na tom parametrově hůř, ale požitek jízdy je jinde.... o sazích a jinejch sfinstvech z výfuku u nafty nemluvě.
Pro ilustraci křivky výkonu - je to o chlup silnější 140kw verze.
Přílohy
KV6_v_K16_power.jpg
KV6_v_K16_power.jpg (42.67 KiB) Zobrazeno 2346 x
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 21:48

Trunda píše:Neni to nahodou modry kombik s Xenonama? .... Aale... To byl vlastne jiny rocnik... Premejslim, protoze jeden takovy mi onehda utekl na Aukru... Uz jsem skoro sel vyloupit banku jak byl za dobrou cenu, ale nekdo byl rychlejsi :-D ... Zrejme nejaky bazarnik, co to bude prodavat za dvojnasob....
NN není...než jsem kupoval passata tak jsem vydrazil na aukru taky rovera tusím 2.0 ale bál jsem se ho tak jsme koupil passata

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 21:50

KDB píše:Atmosféra je na tom parametrově hůř, ale požitek jízdy je jinde.... o sazích a jinejch sfinstvech z výfuku u nafty nemluvě.
Pro ilustraci křivky výkonu - je to o chlup silnější 140kw verze.
tak TDI je síla zvyku :-) jezdí se mi s tím dobře a ono nafták má větší krouták aby se to auto vůbec rozjelo :-) Ale na zatim sveho pasíka nedám dopustit

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od berryj » úte dub 30, 2013 22:33

Na to vyčištění stačí tech. benzín a hadřík + běžné nářadí. Měnit se nic nemusí, kromě toho malého papírového filtru. Pro mě práce tak na 1/2 hodiny. S rozebráním reduktoru (to zabere víc času), podle mě max 2 hod.
Pístek je pod krokovým motorkem, drží ho 2 šroubky na imbus. Elektroventil jde vyšroubovat z reduktoru, jen se musí taky odpojit trubička co vede plyn.
Pokud si netroufáš, zeptej se v servisu kolik chtěj za vyčištění. Když se nic nemění, měl bys platit jen čas za práci.

Odpovědět