Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
No ten plyn je tam prý od výroby...
Jenže pokud vím tak platnost bomby je vzdy na 10let...a tady končí v roce 2014 takže z toho usuzuji ,že bylo lpg montováno spíš v 2004.Ono zase když ten plyn jen lochtám tak to jede na plyn sice pomalu ale jede ale stane se ,že třeba na semaforech na to trochu vic slápnu a hned to přeskočí na benzín.Ale už se i stalo ,že jsem jel a na plny plyn s LPG a jelo to.
http://www.elpege.cz/lpg-navody/navod-k ... ecam-mega/
podle toho co tady píše tak v náhlé ztrátě výkonu tak za to mohly filtry.SNad tam ten reduktor je správnej
Po okreskách to beru ale po městě to má větší ne?
Jenže pokud vím tak platnost bomby je vzdy na 10let...a tady končí v roce 2014 takže z toho usuzuji ,že bylo lpg montováno spíš v 2004.Ono zase když ten plyn jen lochtám tak to jede na plyn sice pomalu ale jede ale stane se ,že třeba na semaforech na to trochu vic slápnu a hned to přeskočí na benzín.Ale už se i stalo ,že jsem jel a na plny plyn s LPG a jelo to.
http://www.elpege.cz/lpg-navody/navod-k ... ecam-mega/
podle toho co tady píše tak v náhlé ztrátě výkonu tak za to mohly filtry.SNad tam ten reduktor je správnej
Po okreskách to beru ale po městě to má větší ne?
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Jo TDI má trochu lěpší zátah a zrychlení a nižsí otáčky...teda alespon když to porovnám s nachipovaným Passatem.KDB píše:Motor je samozřejmě atmosféra - mezi nimi moc konkurence nemá průběhem momentu i výkonu - otáčky ho baví... jak se pustí nad 4.000 je to lahoda.
Turbonafta (a ještě od koncernu) má samozřejmě úplně jiný vlastnosti...
U toho R75 nad 4tis otáčkama to má krásnej zvuk a jede to...
Nevím přijde mi to ale oproti té naftě s turbem pomalejší možná se mi to jen zdá ,že jsem zvyklej na turbo.Na jednu stranu se bojím abych s tím R75něco předjel.Protože u TDI na to šlápnu turbo zareaguje otáčky vylítnou ,jdu do sedaček a auto jede kopec nekopec
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Pokud jak pises se to pri prudsim seslapnuti prepne na benzin tak to bude potreba seridit popripade vymena filtru mozna i membran v reduktoru a repas strikovacu popripade pokud nejdou repasovat tak vymena, nekdy byvaji tak zaklepane ze se musi vymenit.V CR je spatna kvalita plynu a tento system je na cistotu plynu nachylny,nemluve o tom ze pouziti materialu v dnesni dobe je mizerne nafukuji se tesneni ve strikovacich,bud je to spatnym materialem nebo prisadamy v plynu .....
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
jj pri prudším sešlápnutí se to hodí na benzin.zkusim s tim zajet do servisu lpg ...a nechat vymenit filtry a tu membránu...lenham3 píše:Pokud jak pises se to pri prudsim seslapnuti prepne na benzin tak to bude potreba seridit popripade vymena filtru mozna i membran v reduktoru a repas strikovacu popripade pokud nejdou repasovat tak vymena, nekdy byvaji tak zaklepane ze se musi vymenit.V CR je spatna kvalita plynu a tento system je na cistotu plynu nachylny,nemluve o tom ze pouziti materialu v dnesni dobe je mizerne nafukuji se tesneni ve strikovacich,bud je to spatnym materialem nebo prisadamy v plynu .....
Jinak co si budem povidat ... v čr moc kvalitnich vecí není

-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Prvni at to napichnou na PC,nebudu radit vsak pokud jsou dobra firma tak vedi co delat
,membany byvaji v pohode teda pokud to nema naletane na plyn 100 a vic km ten bordel projde filtrem a vysrazi se ve strikach

-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
ani bych se nebal říct ,že to na plyn těch 100tis km ma najetolenham3 píše:Prvni at to napichnou na PC,nebudu radit vsak pokud jsou dobra firma tak vedi co delat,membany byvaji v pohode teda pokud to nema naletane na plyn 100 a vic km ten bordel projde filtrem a vysrazi se ve strikach
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Když ho přišlápneš, automat podřadí, aby se motor dostal do oblasti největšího výkonu a momentu. Pocitově to tak nezatlačí, ale to neznamená, že nezrychluje (Koncern je turbokopancem proslulý - vyvolává to dojem mohutného výkonu). Zkus ty dvě auta dát na startovní čáru a uvidíš, že 75 o tolik pomalejší nebude - zvlášť pokud bude pasat v manuálu.
Předjíždění bych se nebál - je to hodně i o mezikusu mezi volantem a sedačkou.
A navíc 75 je o něčem jiném - ta je o pohodě
Předjíždění bych se nebál - je to hodně i o mezikusu mezi volantem a sedačkou.
A navíc 75 je o něčem jiném - ta je o pohodě

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Zdar, pokud je v tom autě montovaný KOLTEC VG 392, tak ten mám taky. Po určité době je potřeba vyčistit pístek ve vstřikování, který je ovládán krokovým motorkem. Bordel v plynu ten pístek přilepí v dolní zavřené poloze, když auto zůstane stát. Takže když třeba druhý den při jízdě přepneš z benzínu na plyn, tak neotevře a auto na plyn nejede vůbec.
Dalším místem je ventil na reduktoru, který pouští plyn od nádrže. Taky se zanáší bordelem a snižuje se průchod do reduktoru. Auto jede na čtvrt plynu OK, ale jak víc přidáš tak mu dochází dech a přepíná na benzín. Filtr na reduktoru je pod víčkem (klíč 22 myslím) v tělese elektroventilu. Cena 50-80kč. Ještě by se dal rozebrat reduktor a zkontrolovat membrány, ale to mě nikdy nezlobilo mám najeto přes 200 tis.
Pak asi už jen řídící jednotka, nebo MAP senzor.
GERA v Hradci ti to určitě vyčistí, jsou tam šikovní.
Dalším místem je ventil na reduktoru, který pouští plyn od nádrže. Taky se zanáší bordelem a snižuje se průchod do reduktoru. Auto jede na čtvrt plynu OK, ale jak víc přidáš tak mu dochází dech a přepíná na benzín. Filtr na reduktoru je pod víčkem (klíč 22 myslím) v tělese elektroventilu. Cena 50-80kč. Ještě by se dal rozebrat reduktor a zkontrolovat membrány, ale to mě nikdy nezlobilo mám najeto přes 200 tis.
Pak asi už jen řídící jednotka, nebo MAP senzor.
GERA v Hradci ti to určitě vyčistí, jsou tam šikovní.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Passat je v automatu... no když bych je dal vedle sebe tak bych tipnul ,že bude krapek rychlejsi ...a to i z toho duvodu ,že ten passat má krouták 400.Ale nebude tam zas takovej velkej rozdilKDB píše:Když ho přišlápneš, automat podřadí, aby se motor dostal do oblasti největšího výkonu a momentu. Pocitově to tak nezatlačí, ale to neznamená, že nezrychluje (Koncern je turbokopancem proslulý - vyvolává to dojem mohutného výkonu). Zkus ty dvě auta dát na startovní čáru a uvidíš, že 75 o tolik pomalejší nebude - zvlášť pokud bude pasat v manuálu.
Předjíždění bych se nebál - je to hodně i o mezikusu mezi volantem a sedačkou.
A navíc 75 je o něčem jiném - ta je o pohodě
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Ten píst ke vstřikování se dá tedy vyčistit?nebo se musí vyměnit?protože asi nebude levný.Napriklad ten krokovy motorek levny není.berryj píše:Zdar, pokud je v tom autě montovaný KOLTEC VG 392, tak ten mám taky. Po určité době je potřeba vyčistit pístek ve vstřikování, který je ovládán krokovým motorkem. Bordel v plynu ten pístek přilepí v dolní zavřené poloze, když auto zůstane stát. Takže když třeba druhý den při jízdě přepneš z benzínu na plyn, tak neotevře a auto na plyn nejede vůbec.
Dalším místem je ventil na reduktoru, který pouští plyn od nádrže. Taky se zanáší bordelem a snižuje se průchod do reduktoru. Auto jede na čtvrt plynu OK, ale jak víc přidáš tak mu dochází dech a přepíná na benzín. Filtr na reduktoru je pod víčkem (klíč 22 myslím) v tělese elektroventilu. Cena 50-80kč. Ještě by se dal rozebrat reduktor a zkontrolovat membrány, ale to mě nikdy nezlobilo mám najeto přes 200 tis.
Pak asi už jen řídící jednotka, nebo MAP senzor.
GERA v Hradci ti to určitě vyčistí, jsou tam šikovní.
Ventil na reduktoru se dá také vyčistit?
Dá se tedy vyměnit ten filtr doma?nebo je lepší v servisu?já aby mi pak neunikal někde plyn nebo jsem nezpusobil vážnějsí problém.
V LPG se nevyznám a ani si nedovedu představit ve firmě GERA jaké mají ceny.
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Neni to nahodou modry kombik s Xenonama? .... Aale... To byl vlastne jiny rocnik... Premejslim, protoze jeden takovy mi onehda utekl na Aukru... Uz jsem skoro sel vyloupit banku jak byl za dobrou cenu, ale nekdo byl rychlejsi
... Zrejme nejaky bazarnik, co to bude prodavat za dvojnasob....

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Atmosféra je na tom parametrově hůř, ale požitek jízdy je jinde.... o sazích a jinejch sfinstvech z výfuku u nafty nemluvě.
Pro ilustraci křivky výkonu - je to o chlup silnější 140kw verze.
Pro ilustraci křivky výkonu - je to o chlup silnější 140kw verze.
- Přílohy
-
- KV6_v_K16_power.jpg (42.67 KiB) Zobrazeno 2487 x
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
NN není...než jsem kupoval passata tak jsem vydrazil na aukru taky rovera tusím 2.0 ale bál jsem se ho tak jsme koupil passataTrunda píše:Neni to nahodou modry kombik s Xenonama? .... Aale... To byl vlastne jiny rocnik... Premejslim, protoze jeden takovy mi onehda utekl na Aukru... Uz jsem skoro sel vyloupit banku jak byl za dobrou cenu, ale nekdo byl rychlejsi... Zrejme nejaky bazarnik, co to bude prodavat za dvojnasob....
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: úte dub 30, 2013 16:38
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
tak TDI je síla zvykuKDB píše:Atmosféra je na tom parametrově hůř, ale požitek jízdy je jinde.... o sazích a jinejch sfinstvech z výfuku u nafty nemluvě.
Pro ilustraci křivky výkonu - je to o chlup silnější 140kw verze.


Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
Na to vyčištění stačí tech. benzín a hadřík + běžné nářadí. Měnit se nic nemusí, kromě toho malého papírového filtru. Pro mě práce tak na 1/2 hodiny. S rozebráním reduktoru (to zabere víc času), podle mě max 2 hod.
Pístek je pod krokovým motorkem, drží ho 2 šroubky na imbus. Elektroventil jde vyšroubovat z reduktoru, jen se musí taky odpojit trubička co vede plyn.
Pokud si netroufáš, zeptej se v servisu kolik chtěj za vyčištění. Když se nic nemění, měl bys platit jen čas za práci.
Pístek je pod krokovým motorkem, drží ho 2 šroubky na imbus. Elektroventil jde vyšroubovat z reduktoru, jen se musí taky odpojit trubička co vede plyn.
Pokud si netroufáš, zeptej se v servisu kolik chtěj za vyčištění. Když se nic nemění, měl bys platit jen čas za práci.