koupě R75
Re: koupě R75
Mimochodem, nezazněla tu jedna připomínka.... plechové lišty ve dveřích, ty černé, velice zevnitř hnijou. Pokud jsou zvenku ok, tak neváhat, všechny demontovat a včas zevnitř něčím mastným ošetřit. Na zadním okně ta lišta slouží zároveň jako vodící pro sklo, přičemž část, která je schovaná ve dveřích koroduje naprosto šíleně. Plech se tam nafoukne a zdeformuje, což se pak projevuje v tom, že jdou špatně stahovat a vytahovat okna.
-
- Příspěvky: 1468
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě R75
Jen upřesním Trundo - jsou to svislý černý kryty na B sloupku. Z tvýho popisu to neznalýmu člověku nemusí dojít.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: koupě R75
ok kouknu ale stejně asi příští rok půjde vše dolů aby se opravil lak , teď to jen zkontroluji abych nebyl překvapený. Hledám kola jen nemůžu najít průměr středové díry 5x100 R15 6,5J ET38 našel jsem 57,1 což má i tuším fabie je to možné ?
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
-
- Příspěvky: 1468
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě R75
Díra má měřeno metrem 57 mm, ale ty proboha uvažuješ o jinejch kolech, než origo Rover? To si to chceš hned na začátku rozházet s Trundou???
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: koupě R75
Originály nechám na léto , sháním vyloženě na zimu je mi jedno jestli plechy nebo hliník. Musím na evidenčku tak bych na ně dal nové zimáky co mám doma aby neprudily že mám galusky
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
-
- Příspěvky: 1468
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě R75
Tak v tomhle případě by to mohlo projít...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: koupě R75
Tak ještě dopřesním Michala, ano, je to jakoby ten B sloupek, ale je to i ta lišta mezi skly v zadních dveřích
Moje doporučení.... dej ty zimáky na tyhle 15" a na léto pořiď origo 16" .... jednak to bude v létě autu víc slušet a pak na těch 15" je to už tak dost plavné auto opravdu hodně gumové v zatáčkách.
Moje doporučení.... dej ty zimáky na tyhle 15" a na léto pořiď origo 16" .... jednak to bude v létě autu víc slušet a pak na těch 15" je to už tak dost plavné auto opravdu hodně gumové v zatáčkách.
Re: koupě R75
zítra si jedu pro hliníky za 2500 ale dám na ně čepičky se znakem rover a středovou krytku rover abych nepobuřoval Trundu k jeho radě sice bych jí rád využil ale jelikož mám přísun nových pneu pouze v R15 tak se mě zdá neekonomické shánět R16
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
Re: koupě R75
Ahoj pánové a dámy nebo dámy a pánové aby jsem nikoho nediskriminoval. Tak že dnes jsem dokončil základní prohlídku Rovera na zvedáku a moje dojmy jsou jen pozitivní. Dle zachovalosti lépe řečeno podle toho jak svítí novotou díly v motoru a jsou na nich i čitelné kody bych soudil že auto má opravdu najeto pouhých 110 000 Km. Jediná vážná závada která je je špatný spodní kulový čep v rameni , který má při "lomcování kolem " viditelnou vůli a zadní silenblok držící toto rameno . Jinak ostatní čepy ať už stabilizačních tyček nebo řízení jsou (podle síly nutné k jejich hnutí ) tak na polovině životnosti. A proto bych se rád zeptal na vaše zkušenosti s výměnou ramen a značkou zatím jsem byl zvyklí měnit obě ramena najednou ovšem tam byla jiná cena a jak jsem tady pročítal předchozí diskuze na téma ramena tak buď originál nebo brát značky Lemforerder,Meyle, nebo ruville je to tak ? A dále jsem v motorovám prostoru naše spínač jehož fukce mě není jasná. Při jeho vytažení se rozhučí nějaký ventilátor a trubka začne nasávat vzduch viz. obrázek
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
-
- Příspěvky: 1468
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě R75
Ta škatule, co nasává vzduch, je naftovej bufík. Na rozdíl od jinejch aut ale nevytápí prostor v autě, ale pomáhá ohřívat vodu v motoru po nastartování, ale jen v případě, že venku je míň jak 5 stupňů. Vypínač si tam někdo dodělal na jeho ruční sepnutí na ohřátí před vyjetím, já to mám třeba udělaný na dálkový ovládání, který se ale po nstartování auta deaktivuje, a bufík už si řídí auto samo. Jinak se nelekni, až v zimě vypneš motor, a ten bufík ještě chvíli poběží.
Jinak je ještě otázká, jestli vůbec funguje (hřeje) jak má. Dost se serou. Zkus až bude auto studený to zapnout a po nějaký chvíli by mělo jednak bejt slyšet jinej zvuk, když chytne a hlavně bude teplej vekfuk z něj, což je roura, která z něj vede dolů v prostoru mezi tím bufíkem a chladičem skrz dekl pod motorem. V zimě to pěkně rozpouští sníh pod autem.
Dělala se i varianta s časovým spínačem, který byl digitální a schovanej v kastlíku v loketní opěrce. Ale předpokládám, že to tam nebude, to by někdo nedodělával to ruční ovládání. Nebo si ho tam nevšiml
Jinak je ještě otázká, jestli vůbec funguje (hřeje) jak má. Dost se serou. Zkus až bude auto studený to zapnout a po nějaký chvíli by mělo jednak bejt slyšet jinej zvuk, když chytne a hlavně bude teplej vekfuk z něj, což je roura, která z něj vede dolů v prostoru mezi tím bufíkem a chladičem skrz dekl pod motorem. V zimě to pěkně rozpouští sníh pod autem.
Dělala se i varianta s časovým spínačem, který byl digitální a schovanej v kastlíku v loketní opěrce. Ale předpokládám, že to tam nebude, to by někdo nedodělával to ruční ovládání. Nebo si ho tam nevšiml
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: koupě R75
Myslel jsem si že je to bufík fukčnost vyzkouším zítra, dnes jsem našel při pátrání po ramenu toto co na to zdejší osazenstvo , jelikož mají dnes slevu , že bych ho objednal
https://www.autodoc.cz/moog/2045101#
https://www.autodoc.cz/moog/2045101#
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
Re: koupě R75
Moog tu byl zmiňovaný jako špatný. Já jsem si nedávno volal s prodejcem dílů a ten mě od toho sám odrazoval. Lemforerder si nejsem jistý, ale asi lepší průměr, kdosi tu zmiňoval Meyle HD.... a nebo originál, který vydrží násobně víc.
-
- Příspěvky: 1468
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě R75
Na ty slevy bacha, kolikrat jsem to jinde našel levnější než u nich ve slevě.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND