Rover 75 výmena 1,8 za CDTi

Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75

Příspěvek od AnderN » čtv lis 04, 2010 11:09

Protože podle něj automatika upravuje sklon světel. Nesnímá to náklon do boku, ale zatížení nápravy, takže spíš záklon dozadu, pokud myslíš tohle.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 10:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Rover 75

Příspěvek od kptHergot » čtv lis 04, 2010 11:14

poblematika xenonů je docela hezky popsána zde http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009081702
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75

Příspěvek od AnderN » čtv lis 04, 2010 11:30

Po zevrubném prozkoumání webu jsem zjistil, že jak na zadní, tak na přední nápravě jsou čidla zatížení. Podle toho se dopočítá, jak velký je aktuální záklon vozidla a automatika dynamicky upraví sklon hlavních světlometů, aby neoslňovaly protijedoucí řidiče. Tímto zařízením jsou povinně vybavena všechna vozidla s xenonovými světly. Kromě toho xenon vyžaduje čirou optiku a ostřikovače světel, to kvůli rozptylu paprsku. Domáci bastl typu HID bývá v nejlepším případě kombinován s čirou optikou a ostřikovači světel, což mívají mnohé moderní stroje i s halogenovými světly, ale domontováním automatické regulace sklonu se pochopitelně nikdo nezabývá. U starších aut pak nebývá splněna žádná z podmínek.

Naproti tomu auta s klasickými halogenovými světly mají v kokpitu ovladač na manuální regulaci sklonu, kterou by měl řidič využívat podle toho, jak auto zatížil. Tato regulace může pak být realizována elektricky, hydtraulicky a kdo ví, jak ještě.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75

Příspěvek od Trunda » čtv lis 04, 2010 12:19

Aha.. takze kvuli zaklonu... toz to dejme tomu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75

Příspěvek od Tommi_82 » pát lis 12, 2010 6:35

Vrátím se k tomu zvuku co jsme řešili. Ty zvuky u mě jednoznačně dělají sjíždějící a vyjíždějící paraboly. Včera jsem měnil potmě žárovku tak jsem se věnoval i tomuhle. U mýho auta žádnou klapku nikde neslyším, jen zvuk serv od parabol a čerpadlo.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 75

Příspěvek od Keksin » pon lis 15, 2010 19:53

Světla se hýbou, při otočení klíčku se naštelujou.

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Rover 75

Příspěvek od roverix » pon lis 15, 2010 20:38

Schválně jsem to šel poslouchat. ten zvuk dělají světla. v kabině nebylo slyšet nic
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 75

Příspěvek od Keksin » pon lis 15, 2010 20:59

Světla se hýbou, stírače stírají, klakson troubí msm:

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 10:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi

Příspěvek od kptHergot » úte lis 16, 2010 0:03

No to by mě docela zajímalo, zdali :
a) je v pořádku , že se klapa ventilace po zapnutí zapalování otevře (nebo zavře) a po vypnutí naopak zavře (nebo otevře)
b) není to v pořádku, má být zticha a ani se nehnout
c) jsou vyrachtané serva, dělají kravál
d) u nafty je to jinak, u benzínu jinak
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Uživatelský avatar
bad_angel
Příspěvky: 61
Registrován: pát črc 23, 2010 22:45
Bydliště: Prešov

Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi

Příspěvek od bad_angel » stř pro 01, 2010 13:22

Zdravím, prosím Vás, tí čo máte vyhrievané sedačky, ako dlho vám vyhrievajú po zapnutí??? ja osobne prvých pár min necitim nič, tak pride naval tepla a do 10 min už nič necitím, či na mojej, alebo vedľajšej sedačke. Nejak som to neriešil, až kým som nesedel v pár mercedesoch, čo majú vyhrievané sedačky a tam to proste fičí stále, 5-10-30-60 min, proste stále,ale tak, hovoril som si, že mercedes, nové auta, tak to majú viac premakané, tak som sa uspokojil. Ale včera som sedel v starej astre, r.v. 1999 a tie sedačky brutálne hriali počas celej hodinovej cesty... Tak si hovorím, že keď už aj v oploch takto hrejú sedačky, prečo tie moje sedačky sa sa v podstate aj samé po cca 15 min vypnú? a ked ix zapnem znovu, už ako keby ani nehriali, alebo to neviem ovladať?

Jeytee
Příspěvky: 746
Registrován: pon kvě 10, 2010 8:48

Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi

Příspěvek od Jeytee » stř pro 01, 2010 14:17

Zvuky: taky eviduju po spusteni klicem jisty zvuk. Nevim zda jsou to paraboly nebo vzduchotechnika ale nijak mi nevadi a trva jen par sekund. Zvuck nikterak nesympaticky :) Soucasne s timto zvukem se mi rozsviti na displeji "kontrola trakce" (znacka s vykricnikem a sipka kolem ni, sviti taktez par sekund)

K svetlum: netusim zda se mi hybou svetla jiz po otoceni klicem ale mnohokrat jsem si vsiml ze se mi svetla nastavujou par sekund (rekneme 5) po nastartovani a rozsviceni svetel. Vidim to v garazi na protejsi zdi (alespon vim ze mi tento system funguje) Mam tedy jak vite origo.xenony.
Ondra ma pravdu jsou tam dve cidla naklonu.
K clanku na D-FENS: technicka teorie super (par veci uz znam z dob kdy jsem resil xenonove vybojky na mou R75) a taky naprosto souhlasim s pisatelem, strilet tyhle tunnersky X-RAY typqy. Forma jakou byl clanek napsan me docela pobavila, dobry hlasky :-D Myslim ze je potreba udelat prislusny zakon aby se tohle zmenilo ale vsichni vime jak je to u nas s bud prilis bezzubymi nebo prilis drsnymi zakony. Nezbejva nez prilis agresivne sviticiho a nereagujiciho ridice prislusne nasmerovat...nejlip pěstí. Na prazskych silnicich pomerne bezna to praxe.

K vyhrivanym sedackam, nekde se to tu uz resilo, vyhrivani trva dlouho a nejak extra to nehreje, pozdeji uz je to lepsi. Moc jsem to ale nepouzival a nepouzivam, ne ze bych se bal "kauzy Volvo" ale nepotrebuju to, Webasto mi naprosto staci.
Jinak opozdene ale prece..gratuluji k pekne zelenkave dieselove new face R75, cg ! :palec nahoru: ..mr.bad_angel.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi

Příspěvek od KDB » stř pro 01, 2010 14:24

Můj kombík (XW 400) má vytápění řízené :D třípolohovým (High/0/Low) přepínačem, bez časového omezení...
Low je příjemné i na dlouhou cestu, High mě po půlhodině propaluje gatě SMOKE:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
bad_angel
Příspěvky: 61
Registrován: pát črc 23, 2010 22:45
Bydliště: Prešov

Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi

Příspěvek od bad_angel » stř pro 01, 2010 14:30

Ja tam nevidím žiadne nastavenie, proste mam možnosť iba stačiť gombík a to je všetko... 5 min čakam, potom to 10 min hreje a tak sa to vypne, znovu ked to zapnem, už to nehreje...presne to mi tam xýba, aby som si nastavil intenzitu a aby som ja ovladal časový interval

Uživatelský avatar
bad_angel
Příspěvky: 61
Registrován: pát črc 23, 2010 22:45
Bydliště: Prešov

Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi

Příspěvek od bad_angel » stř pro 01, 2010 22:36

Dnes som mal asi šťastie v nešťastí. Keď som sa vracal domov, všade množstvo snehu, tu havaria, tam havaria, šiel som tak v max 70mk/h po rovných úsekoch, v zákrutách max 50km/h, ale napriek tomu som havaroval... na uplne rovnej ceste :( už som len rýxlo podrazoval a snažil sa čo najviac spomaliť auto, no nestihol som, prerazil som plot rodinného domu a tam som čelne trafil strom, ktorý sa následne oprel o dom. Motom sam od seba prestal bežať, pootvorili sa mi všetky dvere, vystúpil som z auta uplne bezproblemov a začal som obezrať situáciu... prvé tri auta ktoré okolo mna prešli, napriek tomu že som im mával nex zastavia, srali na to :evil: a šli dalej... a tak som šiel radšej obzerať auto, tak môžem povedať, že napriek tomu, že som trafil čelne strom, mám iba rozbitý predný náraznik a vsunuté vodičove svetlo do vnútra :shock: čo som nexapal, kapota bez znamok poškodenia, tak isto predné sklo a predné stlpiky... aj ked na nix bolo veľa konárov :? takže naozaj som z toho bol veľmi prekvapený, neskôr zastavilo auto s pohonom 4x4, tak sme to moje vytiahli, kedže tam bol previs asi pol metra medzi cestou a pozemkom toho domu. auto sme vytiahli a došiel som ďalšíx 50km bez nejakým zvláštnych zvukov, javov a podobne... auto išlo uplne ako predtým, zajtra ho hodím do servisu, som zvedavý čo sa bude skrývať za naraznikom... dúfam, že nič vážnejšie
-skôr by ma zaujímalo, kde mam zhánať diely, ak budem niečo potrebovať.... hm...?
-ďakujem za odpovede

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi

Příspěvek od René » stř pro 01, 2010 22:44

No tak hlavně, že seš celej Ty! Autko už se do kupy dá.
R 400 SDI 99

Odpovědět