Rover 75 výmena 1,8 za CDTi
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75
Protože podle něj automatika upravuje sklon světel. Nesnímá to náklon do boku, ale zatížení nápravy, takže spíš záklon dozadu, pokud myslíš tohle.
Re: Rover 75
poblematika xenonů je docela hezky popsána zde http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009081702
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75
Po zevrubném prozkoumání webu jsem zjistil, že jak na zadní, tak na přední nápravě jsou čidla zatížení. Podle toho se dopočítá, jak velký je aktuální záklon vozidla a automatika dynamicky upraví sklon hlavních světlometů, aby neoslňovaly protijedoucí řidiče. Tímto zařízením jsou povinně vybavena všechna vozidla s xenonovými světly. Kromě toho xenon vyžaduje čirou optiku a ostřikovače světel, to kvůli rozptylu paprsku. Domáci bastl typu HID bývá v nejlepším případě kombinován s čirou optikou a ostřikovači světel, což mívají mnohé moderní stroje i s halogenovými světly, ale domontováním automatické regulace sklonu se pochopitelně nikdo nezabývá. U starších aut pak nebývá splněna žádná z podmínek.
Naproti tomu auta s klasickými halogenovými světly mají v kokpitu ovladač na manuální regulaci sklonu, kterou by měl řidič využívat podle toho, jak auto zatížil. Tato regulace může pak být realizována elektricky, hydtraulicky a kdo ví, jak ještě.
Naproti tomu auta s klasickými halogenovými světly mají v kokpitu ovladač na manuální regulaci sklonu, kterou by měl řidič využívat podle toho, jak auto zatížil. Tato regulace může pak být realizována elektricky, hydtraulicky a kdo ví, jak ještě.
Re: Rover 75
Aha.. takze kvuli zaklonu... toz to dejme tomu 

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75
Vrátím se k tomu zvuku co jsme řešili. Ty zvuky u mě jednoznačně dělají sjíždějící a vyjíždějící paraboly. Včera jsem měnil potmě žárovku tak jsem se věnoval i tomuhle. U mýho auta žádnou klapku nikde neslyším, jen zvuk serv od parabol a čerpadlo.
Re: Rover 75
Světla se hýbou, při otočení klíčku se naštelujou.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Rover 75
Schválně jsem to šel poslouchat. ten zvuk dělají světla. v kabině nebylo slyšet nic
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Rover 75
Světla se hýbou, stírače stírají, klakson troubí 

Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi
No to by mě docela zajímalo, zdali :
a) je v pořádku , že se klapa ventilace po zapnutí zapalování otevře (nebo zavře) a po vypnutí naopak zavře (nebo otevře)
b) není to v pořádku, má být zticha a ani se nehnout
c) jsou vyrachtané serva, dělají kravál
d) u nafty je to jinak, u benzínu jinak
a) je v pořádku , že se klapa ventilace po zapnutí zapalování otevře (nebo zavře) a po vypnutí naopak zavře (nebo otevře)
b) není to v pořádku, má být zticha a ani se nehnout
c) jsou vyrachtané serva, dělají kravál
d) u nafty je to jinak, u benzínu jinak
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi
Zdravím, prosím Vás, tí čo máte vyhrievané sedačky, ako dlho vám vyhrievajú po zapnutí??? ja osobne prvých pár min necitim nič, tak pride naval tepla a do 10 min už nič necitím, či na mojej, alebo vedľajšej sedačke. Nejak som to neriešil, až kým som nesedel v pár mercedesoch, čo majú vyhrievané sedačky a tam to proste fičí stále, 5-10-30-60 min, proste stále,ale tak, hovoril som si, že mercedes, nové auta, tak to majú viac premakané, tak som sa uspokojil. Ale včera som sedel v starej astre, r.v. 1999 a tie sedačky brutálne hriali počas celej hodinovej cesty... Tak si hovorím, že keď už aj v oploch takto hrejú sedačky, prečo tie moje sedačky sa sa v podstate aj samé po cca 15 min vypnú? a ked ix zapnem znovu, už ako keby ani nehriali, alebo to neviem ovladať?
Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi
Zvuky: taky eviduju po spusteni klicem jisty zvuk. Nevim zda jsou to paraboly nebo vzduchotechnika ale nijak mi nevadi a trva jen par sekund. Zvuck nikterak nesympaticky
Soucasne s timto zvukem se mi rozsviti na displeji "kontrola trakce" (znacka s vykricnikem a sipka kolem ni, sviti taktez par sekund)
K svetlum: netusim zda se mi hybou svetla jiz po otoceni klicem ale mnohokrat jsem si vsiml ze se mi svetla nastavujou par sekund (rekneme 5) po nastartovani a rozsviceni svetel. Vidim to v garazi na protejsi zdi (alespon vim ze mi tento system funguje) Mam tedy jak vite origo.xenony.
Ondra ma pravdu jsou tam dve cidla naklonu.
K clanku na D-FENS: technicka teorie super (par veci uz znam z dob kdy jsem resil xenonove vybojky na mou R75) a taky naprosto souhlasim s pisatelem, strilet tyhle tunnersky X-RAY typqy. Forma jakou byl clanek napsan me docela pobavila, dobry hlasky
Myslim ze je potreba udelat prislusny zakon aby se tohle zmenilo ale vsichni vime jak je to u nas s bud prilis bezzubymi nebo prilis drsnymi zakony. Nezbejva nez prilis agresivne sviticiho a nereagujiciho ridice prislusne nasmerovat...nejlip pěstí. Na prazskych silnicich pomerne bezna to praxe.
K vyhrivanym sedackam, nekde se to tu uz resilo, vyhrivani trva dlouho a nejak extra to nehreje, pozdeji uz je to lepsi. Moc jsem to ale nepouzival a nepouzivam, ne ze bych se bal "kauzy Volvo" ale nepotrebuju to, Webasto mi naprosto staci.
Jinak opozdene ale prece..gratuluji k pekne zelenkave dieselove new face R75, cg ! :palec nahoru: ..mr.bad_angel.

K svetlum: netusim zda se mi hybou svetla jiz po otoceni klicem ale mnohokrat jsem si vsiml ze se mi svetla nastavujou par sekund (rekneme 5) po nastartovani a rozsviceni svetel. Vidim to v garazi na protejsi zdi (alespon vim ze mi tento system funguje) Mam tedy jak vite origo.xenony.
Ondra ma pravdu jsou tam dve cidla naklonu.
K clanku na D-FENS: technicka teorie super (par veci uz znam z dob kdy jsem resil xenonove vybojky na mou R75) a taky naprosto souhlasim s pisatelem, strilet tyhle tunnersky X-RAY typqy. Forma jakou byl clanek napsan me docela pobavila, dobry hlasky

K vyhrivanym sedackam, nekde se to tu uz resilo, vyhrivani trva dlouho a nejak extra to nehreje, pozdeji uz je to lepsi. Moc jsem to ale nepouzival a nepouzivam, ne ze bych se bal "kauzy Volvo" ale nepotrebuju to, Webasto mi naprosto staci.
Jinak opozdene ale prece..gratuluji k pekne zelenkave dieselove new face R75, cg ! :palec nahoru: ..mr.bad_angel.
Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi
Můj kombík (XW 400) má vytápění řízené
třípolohovým (High/0/Low) přepínačem, bez časového omezení...
Low je příjemné i na dlouhou cestu, High mě po půlhodině propaluje gatě

Low je příjemné i na dlouhou cestu, High mě po půlhodině propaluje gatě

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi
Ja tam nevidím žiadne nastavenie, proste mam možnosť iba stačiť gombík a to je všetko... 5 min čakam, potom to 10 min hreje a tak sa to vypne, znovu ked to zapnem, už to nehreje...presne to mi tam xýba, aby som si nastavil intenzitu a aby som ja ovladal časový interval
Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi
Dnes som mal asi šťastie v nešťastí. Keď som sa vracal domov, všade množstvo snehu, tu havaria, tam havaria, šiel som tak v max 70mk/h po rovných úsekoch, v zákrutách max 50km/h, ale napriek tomu som havaroval... na uplne rovnej ceste
už som len rýxlo podrazoval a snažil sa čo najviac spomaliť auto, no nestihol som, prerazil som plot rodinného domu a tam som čelne trafil strom, ktorý sa následne oprel o dom. Motom sam od seba prestal bežať, pootvorili sa mi všetky dvere, vystúpil som z auta uplne bezproblemov a začal som obezrať situáciu... prvé tri auta ktoré okolo mna prešli, napriek tomu že som im mával nex zastavia, srali na to
a šli dalej... a tak som šiel radšej obzerať auto, tak môžem povedať, že napriek tomu, že som trafil čelne strom, mám iba rozbitý predný náraznik a vsunuté vodičove svetlo do vnútra
čo som nexapal, kapota bez znamok poškodenia, tak isto predné sklo a predné stlpiky... aj ked na nix bolo veľa konárov
takže naozaj som z toho bol veľmi prekvapený, neskôr zastavilo auto s pohonom 4x4, tak sme to moje vytiahli, kedže tam bol previs asi pol metra medzi cestou a pozemkom toho domu. auto sme vytiahli a došiel som ďalšíx 50km bez nejakým zvláštnych zvukov, javov a podobne... auto išlo uplne ako predtým, zajtra ho hodím do servisu, som zvedavý čo sa bude skrývať za naraznikom... dúfam, že nič vážnejšie
-skôr by ma zaujímalo, kde mam zhánať diely, ak budem niečo potrebovať.... hm...?
-ďakujem za odpovede




-skôr by ma zaujímalo, kde mam zhánať diely, ak budem niečo potrebovať.... hm...?
-ďakujem za odpovede
Re: Rover 75 výmena 1,8 za CDTi
No tak hlavně, že seš celej Ty! Autko už se do kupy dá.
R 400 SDI 99