Moje prvé auto RV 75 Limusine
Moje prvé auto RV 75 Limusine
Zdravím moje meno je Martin žijem na východe SR (Košice), mam 24 študujem a po dlhých rokoch brigád som si dovolil kúpiť moje prvé vlastné auto. Rozhodol som sa pre Rover 75 Limusine, 2.0CDT, 85kW, rv 2000 v menšej vizuálnej úprave na MG ZT. Splnil som si sen od malička som fandil Roveru hlavne 75. Prikladam aj par screenov mojej Black Pearl hehe. Mám ho cca 2 tyždne ale prirástol mi k srdcu akoby som ho mal 10 rokov minimálne Perla ešte potrebuje trocha starostlivosti ale pomaličky malými krokmi sa posúvame vpred
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Další ještě dokonalejší výtvor.
P. S. Děkuji redakci za nového smajla, z úcty k nováčkovi jej použiji v druhém kole.
P. S. Děkuji redakci za nového smajla, z úcty k nováčkovi jej použiji v druhém kole.
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Ahoj,
moc gratuluji k vysněnému autu a ať jezdí bez problémů a dělá ti jen radost!
moc gratuluji k vysněnému autu a ať jezdí bez problémů a dělá ti jen radost!
Range Rover a MG B GT
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Ďakujem ďakujem naozaj chce to ešte doladiť a bude tip top
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Vítej....
Mladické nadšení chápu... sám jsem ho zažíval před víc jak deseti lety
Prosím tě... jak zamýšlíš řešit to, že to teď je takový za mě dost nevzhledný mutant kočko-pes? Sice to nemám rád, ale když už se někdo drbal s předěláním světel a nárazníku a kapoty, asi by bylo nejsnazší koupit i zadní nárazník a lišty dát do barvy a mít z toho MG ... co? Prostě ať je to ZT, nebo 75...
Sla1: Smajlík tu pro tyto případy je už pár let... vím, že jsi ho kdysi moc chtěl
Mladické nadšení chápu... sám jsem ho zažíval před víc jak deseti lety
Prosím tě... jak zamýšlíš řešit to, že to teď je takový za mě dost nevzhledný mutant kočko-pes? Sice to nemám rád, ale když už se někdo drbal s předěláním světel a nárazníku a kapoty, asi by bylo nejsnazší koupit i zadní nárazník a lišty dát do barvy a mít z toho MG ... co? Prostě ať je to ZT, nebo 75...
Sla1: Smajlík tu pro tyto případy je už pár let... vím, že jsi ho kdysi moc chtěl
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Vítej, zkus zjistit, jestli ti dopíšou do techničáku alespoň kola 18. Pasovaly by . Zadní nárazník se koupit dá , pak vyměnit pružiny a brzdiče. ( můźu poskytnout) Aby z toho bylo ZT , ještě bys musel vyměnit převodku řízení.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Proč by měnil brzdy? Ty jsou větší proti R75 jen u ZT 190... Proč by měnil pružiny aby to měl tvrdé? Převodka řízení je jiná jen kvůli dorazům rejdu pro větší kola aby nedrhla o podběh.
Stačí když doladí vzhledové věci tak, aby to nebilo do očí, že je to mutant. Ale ano, jestli je s tím spokojený, tak je to jeho věc Jen u některých nemůže očekávat obdiv
Stačí když doladí vzhledové věci tak, aby to nebilo do očí, že je to mutant. Ale ano, jestli je s tím spokojený, tak je to jeho věc Jen u některých nemůže očekávat obdiv
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
No a čistě hypoteticky, pokud by ses rozhodl to uvést zpět do stavu R75, tak ten přední nárazník bych si vzal na sklad dokonce bych ani nemusel lakovat. Čistě pro strýčka Příhodu, jeden nikdy neví ...
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Ahoj, áno máš pravdu nadšenie je veľké, hlavne keď sadáš do auta nie tvojích blízkych (rodičov) ale svojho kedy ti závistlivci(je ich všade a veľa) hovoria aha ocko mu požičal fáro pri tom je pravda inde pretože človek po nociach nespal, z práce priamo do školy a po škole 2 hod spánku a zas do práce (kde cez break píšeš úlohy a robiš ťahaky) a sú mimo Auto vyzerá na svoj vek fakt v úplne inom stave ako by tipovala väčšina (garážované).
Teraz k úprave. Vzal som ho od majiteľa, ktorý bol v poradí 4. Až on ho položil do úpravy (vizuálnej) MG ZT. Výmena interiéru (black) za biely (šedý) a tiež predok + zadný kufor. Mne osobne sa chrómované lišty na Roveroch vždy páčili. Zvýraznili ho. Na MG ZT sa mi práve to trošku nepáči že bočné a celkovo lišty sú v čiernej farbe a sú akoby zbytočné(nevidno ich poriadne). Ja osobne ich nemienim vymeniť za čierne. Mne sa chróm páči.Ešte možno časom zadný bumper za MG ZT kde maš výbežok pre výfuk s chrómom. Jediné čo by som tomu vytkol je predná maska so svetlami, Rover 75 s klasickým oddelením čočiek sa mi páči viac. Preto uvažujem o predku z MG ZT kde sú svetlá oddelené a bumper zachovaný.
Nech to pôsobí ako mačko-pes. Mne sa vždy páčilo byť odlišný. Byť iný. Auto by som si nekúpil keby mi nepadlo do oka tým že je iný. Dovolím si tvrdiť, som možno jediný na celom Slovensku v takejto kombinácií MGZT a Roveru a to hlavne kvôli chrómu pretože výkon(85kW) je Rover. Presne kvôli tomu ako píšeš, že buď MG alebo Rover Som si vybral kombináciu a nevadí mi, že trčím z radu.
Čo by som ešte zmenil je dokupenie letných pneumatík s diskami R17 Ronal R48 black ako na screene kt. prikladám.
Teraz k úprave. Vzal som ho od majiteľa, ktorý bol v poradí 4. Až on ho položil do úpravy (vizuálnej) MG ZT. Výmena interiéru (black) za biely (šedý) a tiež predok + zadný kufor. Mne osobne sa chrómované lišty na Roveroch vždy páčili. Zvýraznili ho. Na MG ZT sa mi práve to trošku nepáči že bočné a celkovo lišty sú v čiernej farbe a sú akoby zbytočné(nevidno ich poriadne). Ja osobne ich nemienim vymeniť za čierne. Mne sa chróm páči.Ešte možno časom zadný bumper za MG ZT kde maš výbežok pre výfuk s chrómom. Jediné čo by som tomu vytkol je predná maska so svetlami, Rover 75 s klasickým oddelením čočiek sa mi páči viac. Preto uvažujem o predku z MG ZT kde sú svetlá oddelené a bumper zachovaný.
Nech to pôsobí ako mačko-pes. Mne sa vždy páčilo byť odlišný. Byť iný. Auto by som si nekúpil keby mi nepadlo do oka tým že je iný. Dovolím si tvrdiť, som možno jediný na celom Slovensku v takejto kombinácií MGZT a Roveru a to hlavne kvôli chrómu pretože výkon(85kW) je Rover. Presne kvôli tomu ako píšeš, že buď MG alebo Rover Som si vybral kombináciu a nevadí mi, že trčím z radu.
Čo by som ešte zmenil je dokupenie letných pneumatík s diskami R17 Ronal R48 black ako na screene kt. prikladám.
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Ahoj,jsi od Košic? Kde? Mám rodinu v Jasově a když tam pojedu,tak si můžeme dát někde kafe.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Zdar jops nie je problem, dáš vedieť a skočíme Jasov je cca 40 min odomňa
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Ty kola na fotce jsou opticky snad ještě horší paskvil. Jiné ET , jiné jízdní vlastnosti. Máš dvě cesty. Poskládat z toho R 75 a shánět kola 75 Nebo z toho sestavíš MG a seženeš kola MG
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
Kluci vy mu dáváte...má auta radost tak mu jí nekazte ne... Trochu tolerance by neuškodilo...Myslím že to není žádný historický poklad aby bylo nutné držet se striktně originality...líbit se to někomu nemusí,ale je to jeho auto tak ať si to Pierko udělá tak,jak se to líbí jemu,ne?Co člověk,to názor...a že by měl dvě cesty?Má jich tolik,kolik bude chtít.
Range Rover a MG B GT
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
No hele ono je to splácané trošku víc. Kapota je podle mě původní, resp. nemusela se měnit. Nárazník přední je ZT facelift, tedy MkII, zadní nárazník originál stará R75. Víko kufru má sice spoiler ze ZT MkII, ale jinak je starší (zřejmě ZT MkI, má tam logo ZT), protože má mechanický zámek, to už po faceliftu nebylo. V interiéru kromě volantu MG nevidím žádnou změnu. Sedadla jsou R75, nikoliv ZT. Suma sumárum -- přední světla a nárazník, zadní víko a volant.
Sám píšeš, že přední maska s oddělenými světly a chrom se ti líbí víc, než co tam je teď. Možná by ses k tomu mohl vrátit, ne? Ale jak už tady zaznělo, dělej se svým autem, co uznáš za vhodné. Upřímně -- už jsme tady viděli podstatně horší kreace. Osobně bych se zabýval hlavně technickým stavem auta, až pak řešil tyhle kosmetické drobnosti.
Kola jsou věci osobního vkusu, ale měl bys dodržet základní rozměry včetně zálisu (ET).
Sám píšeš, že přední maska s oddělenými světly a chrom se ti líbí víc, než co tam je teď. Možná by ses k tomu mohl vrátit, ne? Ale jak už tady zaznělo, dělej se svým autem, co uznáš za vhodné. Upřímně -- už jsme tady viděli podstatně horší kreace. Osobně bych se zabýval hlavně technickým stavem auta, až pak řešil tyhle kosmetické drobnosti.
Kola jsou věci osobního vkusu, ale měl bys dodržet základní rozměry včetně zálisu (ET).
Re: Moje prvé auto RV 75 Limusine
No,ale je fakt,že jsem ještě neviděl manuální klimu a samostmívací zrcátko.
Rover 75 CDTi r.v. 2005