Po letech se vracím do rodného klubu (zatím aspoň písemně).
Důvodů proč jsem nebyl je víc, ty hlavní sem nepatří a ty podružné následují.
Takže první důvod byl přechod na Jaguary. Byl způsoben hlavně tím, že 75 mi sebrala dcera a posléze manželka, takže jsem hledal něco pro sebe. A protože 75 už doma byla, logicky se nabízel S-type 4.2, NA. Levně z Rakouska, v podstatě bez chyby, až na cukající automat, ale to byl naštěstí jen konektor.
Potom došlo na řadu MG. Začínalo mi být trošku malé, a díky zvyšujícímu se věku jsem už nepotřeboval jezdit zatáčky bokem


Potom ještě spousta věcí (komplet generálka podvozku, díra v výměníku klimatizace, prasklé přední sklo, vyčištění nádrží, nové výfuky, elektrika, ...)
Mezitím ještě Daimler X350, LWB, 4.2 kompresor. Toto auto jsem prostě chtěl od doby, kdy jsem začal koketovat s Jaguary. Opět levně z Německa, opět chyba na motoru. Roztrhnuté gumičky (těsnění) VVT (VVC) ventilů. Tady ale musí jít motor ven, alespoň jsem nenašel způsob, jak je jinak vyměnit. Sice to jezdí, ale skáče do nouzáku.
No a poslední projekt. Manželka.



A ejhle po pěti letech nový VW Brouk. Z původního zbyl jen tunel s VINem a karoserie bez dveří

