Návrat ztraceného syna :)
Návrat ztraceného syna :)
Přátelé, kamarádi.
Po letech se vracím do rodného klubu (zatím aspoň písemně).
Důvodů proč jsem nebyl je víc, ty hlavní sem nepatří a ty podružné následují.
Takže první důvod byl přechod na Jaguary. Byl způsoben hlavně tím, že 75 mi sebrala dcera a posléze manželka, takže jsem hledal něco pro sebe. A protože 75 už doma byla, logicky se nabízel S-type 4.2, NA. Levně z Rakouska, v podstatě bez chyby, až na cukající automat, ale to byl naštěstí jen konektor.
Potom došlo na řadu MG. Začínalo mi být trošku malé, a díky zvyšujícímu se věku jsem už nepotřeboval jezdit zatáčky bokem Takže levně XJS 5.3, V12 ze Švýcarska. Levně proto, že motor sice točil, ale nestartoval. Takže jsem si řekl, to je buď benzín nebo elektrika. Nebyly. Předchozí majitel si nevšiml, že mu praskla hadice k chladiči a jel a jel a jel. Nějak to udělali, že to po zadření točilo a já jsem na to skočil Po rozdělání modrá klika, modré písty, modré vložky. Sehnal jsem druhý motor a 3 roky to dával dohromady.
Potom ještě spousta věcí (komplet generálka podvozku, díra v výměníku klimatizace, prasklé přední sklo, vyčištění nádrží, nové výfuky, elektrika, ...)
Mezitím ještě Daimler X350, LWB, 4.2 kompresor. Toto auto jsem prostě chtěl od doby, kdy jsem začal koketovat s Jaguary. Opět levně z Německa, opět chyba na motoru. Roztrhnuté gumičky (těsnění) VVT (VVC) ventilů. Tady ale musí jít motor ven, alespoň jsem nenašel způsob, jak je jinak vyměnit. Sice to jezdí, ale skáče do nouzáku.
No a poslední projekt. Manželka. 35 let jsem poslouchal "Jéé, to je krásný brouček, ty máš pořád ty svoje anglićáky, a mě se tak líbííí ". Takže projekt Adolfova pomsta.
A ejhle po pěti letech nový VW Brouk. Z původního zbyl jen tunel s VINem a karoserie bez dveří No a začal jsem se věnovat opět 75, která jen jezdila a jezdila a chřadla a chřadla. Ale o tom, děti, až příště
Po letech se vracím do rodného klubu (zatím aspoň písemně).
Důvodů proč jsem nebyl je víc, ty hlavní sem nepatří a ty podružné následují.
Takže první důvod byl přechod na Jaguary. Byl způsoben hlavně tím, že 75 mi sebrala dcera a posléze manželka, takže jsem hledal něco pro sebe. A protože 75 už doma byla, logicky se nabízel S-type 4.2, NA. Levně z Rakouska, v podstatě bez chyby, až na cukající automat, ale to byl naštěstí jen konektor.
Potom došlo na řadu MG. Začínalo mi být trošku malé, a díky zvyšujícímu se věku jsem už nepotřeboval jezdit zatáčky bokem Takže levně XJS 5.3, V12 ze Švýcarska. Levně proto, že motor sice točil, ale nestartoval. Takže jsem si řekl, to je buď benzín nebo elektrika. Nebyly. Předchozí majitel si nevšiml, že mu praskla hadice k chladiči a jel a jel a jel. Nějak to udělali, že to po zadření točilo a já jsem na to skočil Po rozdělání modrá klika, modré písty, modré vložky. Sehnal jsem druhý motor a 3 roky to dával dohromady.
Potom ještě spousta věcí (komplet generálka podvozku, díra v výměníku klimatizace, prasklé přední sklo, vyčištění nádrží, nové výfuky, elektrika, ...)
Mezitím ještě Daimler X350, LWB, 4.2 kompresor. Toto auto jsem prostě chtěl od doby, kdy jsem začal koketovat s Jaguary. Opět levně z Německa, opět chyba na motoru. Roztrhnuté gumičky (těsnění) VVT (VVC) ventilů. Tady ale musí jít motor ven, alespoň jsem nenašel způsob, jak je jinak vyměnit. Sice to jezdí, ale skáče do nouzáku.
No a poslední projekt. Manželka. 35 let jsem poslouchal "Jéé, to je krásný brouček, ty máš pořád ty svoje anglićáky, a mě se tak líbííí ". Takže projekt Adolfova pomsta.
A ejhle po pěti letech nový VW Brouk. Z původního zbyl jen tunel s VINem a karoserie bez dveří No a začal jsem se věnovat opět 75, která jen jezdila a jezdila a chřadla a chřadla. Ale o tom, děti, až příště
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Návrat ztraceného syna :)
.... dobrou noc strýčku Fido......
Ahoj kámo! Vítej zpět mezi námi
No a já si říkal kdy se objevíš na MiniRaceDay a tebe už to nebaví
Takže eFko šlo do světa?
No, hezkou sbírku máš
Ahoj kámo! Vítej zpět mezi námi
No a já si říkal kdy se objevíš na MiniRaceDay a tebe už to nebaví
Takže eFko šlo do světa?
No, hezkou sbírku máš
Re: Návrat ztraceného syna :)
Nešlo Trundo, je doma, nemám to srdce (byl to první angličák) a hlavně se s ním občas přece jen projedu, protože mě to s ním na krátké trasy pořád baví. A moje paní ho využívá v létě. Takže pořád jezdí.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrat ztraceného syna :)
Ahoj Romane, jsem rád, že hlásíš oficiální návrat ... vždycky jsi patřil ke klubovým stálicím a pak se po tobě slehla zem ale chápeme, že důvody mohou být různé a nikoho tady za nohu nedržíme. Tak vítej zpátky a věřím, že se zase začneme potkávat na srazech a možná i mimo ně.
Re: Návrat ztraceného syna :)
Skvělé Romane.... jsi pravý srdcař!
Re: Návrat ztraceného syna :)
Děkuju kluci, už se mi i stýskalo.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Návrat ztraceného syna :)
Taky zdravím z před ostrova cekam na trajekt
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrat ztraceného syna :)
Výborně ! ahoj!
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Návrat ztraceného syna :)
Ahoj Romčo no super Ty kluku stýskalo se nám ..