Příspěvek
od KDB » stř úno 25, 2009 20:54
K LPG něco říct můžu. Provozuju ho na provozních autech 6 let - kolem 200 tis. km. Naposledy 70 000km v Roveru s K motorem 1.6/82kw , použito sekveční vstřikování. Úbytek výkonu nepozorován, stav motoru po ujetých km stejně dobrý jako na počátku.
Kompresní prostor je čístý jako sklo, běh měkčí a plynulejší, olej prakticky neobsahuje karbon.
Prodloužený dojezd (ocenil jsem zvlášt při toulání po Evropě), zůstává možnost svobodné volby paliva.
Provozní náklady - 3 sady svíček (po zkušenostech Brisk á30Kč)
- 1 sada kabelů
- Olej Autol(Agip) 10W40, API SL/CF - výměny po 12-15tis.- ale to bych dělal i na benzin.
Ohledně přímo LPG - každých 20tis/1rok revize - cca 200,-
- každých 100.000 výměna membrán a filtru - cca 2.000,-
- vstřikovače mají životnost 100-300.000km
- nádrž má životnost 10 let - výměna 3-8.000,- podle velikosti..
...........a jinak jenom jezdíš a jezdíš a jezdíš....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.