Rover 75 1.8+LPG rada...

Odpovědět
MIB.HK
Příspěvky: 67
Registrován: čtv led 15, 2009 17:45
Bydliště: Hradec Králové

Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od MIB.HK » stř úno 25, 2009 19:41

Zdravím roveráci,
nemáte někdo zkušenosti, jak si nejslabší benzíňák rozumí s LPG(sekvenční vstřikování), případně jestli má cenu tuhle kombinaci vůbec zvažovat.
Zaujal mě totiž tenhle inzerát:
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6953502
Lákají mě provozní náklady a cena toho auta, ale mám to do Ústí celkem daleko, proto jsem se chtěl zeptat, jestli jste se někdo na tohle auto náhodou nebyl podívat. :?:
Bylo: Rover 75 1.8 16V 88 kW + LPG, Jeep Grand Cherokee 4.7 + LPG, Golf 4 Variant TDI, Opel Corsa 1.0 12V, Fiesta 1.8 16V, Escort 1.8D,
Je: BMW 530i + LPG a Forman Blackline + LPG

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Austin » stř úno 25, 2009 20:07

Nebudu radit,
auto jsem naživo neviděl, vypadá dost dost vybydleně (volant hrůůůůza)

ale vezmi rozum do hrsti.

Plyn vícebodový stojí 35 tis cca. V jakém bude asi stavu? Před totální repasí. Plus gumy, nějaká oprava a jseš s cenou v jiné dimenzi.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Trunda » stř úno 25, 2009 20:12

No myslim ze cena auta docela odpovida... tenhle motor s dvesta tisici bude urcite potrebovat generalku, aby mohl dal jezdit... v lpg se nevyznam, ale motoru to asi moc nespeje a kor tomuhle... Je to tezke auto a tenhle motor na neho byl uz tak slaby, natoz s LPG... Jezdit to asi bude zalevno sic pomalu a line, ale urcite to nebude auto bez investic. Proto rikam, ze cena odpovida... tot muj pohled na vec ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Roman620ti » stř úno 25, 2009 20:14

No na fotkách nevypadá tak hrozně, krom teda volantu. Akorát to víčko LPG mohl nějak schovat, aby nebylo tak na očích. Jediný čeho bych se bál je ten štítek v motorovém prostoru značky Starline, jestli majitel kupoval vše nejlevnější a nekvalitní, jako že olej asi jó, tak to je o hubu :(
2x Rover 620ti

MIB.HK
Příspěvky: 67
Registrován: čtv led 15, 2009 17:45
Bydliště: Hradec Králové

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od MIB.HK » stř úno 25, 2009 20:43

Jo, ta cena mi je taky celkem podezřelá-pokud autobazar dovezl auto z Německa a prodává ho za 99 tis., tak ho musel koupit kolem 60(+ náklady na dovoz a přihlášení, a musí se počítat s jejich ziskem).
S výměnou věnce volantu tak nějak počítám, po prohlídnutí několika R75 jsem zjistil, že to má skoro každej kus.

to trunda.raspi: Co máš na mysli tou generálkou motoru? To je ta 1.8 tak nepovedená, že se musí po 200.000km generálkovat? :shock:

Dělám si zálusk taky na CDTI, ale sehnat v čechách pěknej kousek za slušné peníze je celkem oříšek, navíc u dieselu se dost bojím slov redaktora tipcarsu: Levný při nákupu, drahý na servis. :cry:
Bylo: Rover 75 1.8 16V 88 kW + LPG, Jeep Grand Cherokee 4.7 + LPG, Golf 4 Variant TDI, Opel Corsa 1.0 12V, Fiesta 1.8 16V, Escort 1.8D,
Je: BMW 530i + LPG a Forman Blackline + LPG

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Trunda » stř úno 25, 2009 20:52

Hmmm, ten readaktor se asi spletl, protoze to plati spis o benzinovych motorech, ktere, uprimne receno, se Roveru moc nepovedly.... Naftaky jsou hodnocene naopak jako velmi dobre motory... uz proto, ze jsou z produkce BMW... Benzinove motory stoji za to uz zhruba po 150000 prohlednout a vetsinou preventivne vymenit tesneni, srouby, popr. zkontrolovat vlozky a krouzky na pistech... Aspon tak to je u 4stovkovych roveru... tenhle motor se nebude o tolik lisit... Naftak je urcite lepsi kup.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od KDB » stř úno 25, 2009 20:54

K LPG něco říct můžu. Provozuju ho na provozních autech 6 let - kolem 200 tis. km. Naposledy 70 000km v Roveru s K motorem 1.6/82kw , použito sekveční vstřikování. Úbytek výkonu nepozorován, stav motoru po ujetých km stejně dobrý jako na počátku.
Kompresní prostor je čístý jako sklo, běh měkčí a plynulejší, olej prakticky neobsahuje karbon.
Prodloužený dojezd (ocenil jsem zvlášt při toulání po Evropě), zůstává možnost svobodné volby paliva.
Provozní náklady - 3 sady svíček (po zkušenostech Brisk á30Kč)
- 1 sada kabelů
- Olej Autol(Agip) 10W40, API SL/CF - výměny po 12-15tis.- ale to bych dělal i na benzin.
Ohledně přímo LPG - každých 20tis/1rok revize - cca 200,-
- každých 100.000 výměna membrán a filtru - cca 2.000,-
- vstřikovače mají životnost 100-300.000km
- nádrž má životnost 10 let - výměna 3-8.000,- podle velikosti..
...........a jinak jenom jezdíš a jezdíš a jezdíš....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 2.0 CDTI

Příspěvek od Austin » stř úno 25, 2009 21:20

http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... 5593127000

nevypadá špatně, a je jen o 20 t dražší

ale ty kola na 75 asi nepatří.....
a rádio taky je nějaký divný
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Zakar
Příspěvky: 1103
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Zakar » stř úno 25, 2009 21:28

Řeknu vám ten plnící otvor na zadním boku to je teda hnus. :evil:
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od R4ms3S » stř úno 25, 2009 21:30

Úplně to to auto pokur*ilo :cry: :roll:
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Rover 75 2.0 CDTI

Příspěvek od donutil » stř úno 25, 2009 22:03

ale ty kola na 75 asi nepatří.....
a rádio taky je nějaký divný
Kola hrozný,to samý rádio mám ve svým a ta barva vozu jedna z těch který se mě nelíbí.Jinak docela dobrý a určitě by se něco dalo srazit z ceny,určitě lepší než ta 1,8

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od KDB » stř úno 25, 2009 22:18

Připojuju se k názoru, že to plnící hrdlo, co jim upadlo na blatník, je zvěrstvo.... :?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od sector » stř úno 25, 2009 22:54

omlouvam se na off-top ale chci se zeptat, jaky typ motoru byste doporucili v Rover 75 z roku 2004 ?

diky... kamarad by totiz rad tohoto rovera ale ja se v 75 nevyznam navic je to skoronovy auto :D

A hlavne - daji se nekde sehnat dily ? Mate nekdo noveho rovera od konce roku 2004 - proste ten nejposlednejsi model ?

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 2.0 CDTI

Příspěvek od Tommi_82 » čtv úno 26, 2009 6:43

Austin píše:ale ty kola na 75 asi nepatří.....
a rádio taky je nějaký divný
Kola tam na tom CDTčku jsou nějaký dokupovaný šmejdy, ale to co mě zaráží je, že s donutilem neznáte základní bezpříplatkový model rádia (Alpine Harmony). Já ho teda znám protože ho mám bohužel taky, žádná hitparáda to není, ale dá se to. Designově mě přijde hezčí než Symphony(s jeho hnusným velkým čtveratým displayem v rohu). Taková ta strohost, harmonie, myslím že ten název Harmony je vcelku trefnej. Každopádně co se týče zvuku a funkcí tak je všem jasný že Harmony je oproti Symphony šmejd.

Každopádně bazarníci se s těma 93 kW zase předvedli. Nechápu jak může kšeftovat s autama někdo, kdo ani neumí opsat hodnotu výkonu motoru z techničáku.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Tommi_82 » čtv úno 26, 2009 6:45

sector píše:omlouvam se na off-top ale chci se zeptat, jaky typ motoru byste doporucili v Rover 75 z roku 2004 ?

diky... kamarad by totiz rad tohoto rovera ale ja se v 75 nevyznam navic je to skoronovy auto :D

A hlavne - daji se nekde sehnat dily ? Mate nekdo noveho rovera od konce roku 2004 - proste ten nejposlednejsi model ?
Typ motoru bych doporučil jednoznačně CDTi (klidně mě V6kaři ukamenujte :D ). Podle mě se na faceliftovaném modelu změnil jen design některých exterierních prvků. To gró auta zůstalo stejný.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět