Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jojo já to takhle měl hlavně na Turbákovi (620Ti) když jsem ho koupil rozvody šly pootočit bez pohybu kliky o 1/4 otáčky Sežralo to i klínek a "zavařilo" ho to do kliky, to byl porod ho jenom dostat ven, pak nový kolečko a utáhnout asi na 195Nm a bylo vyřešíno, ale už byli podpálený ventily a popraskaná hlava, ale to už je jiná pohádka
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
To René: co to bylo za motor?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Vilém.-Motor 1,9 Td
Johny.-jenže u mě i v klice drážka na klínek vyčvachtaná.. ani se mi nechtělo věřit.
Johny.-jenže u mě i v klice drážka na klínek vyčvachtaná.. ani se mi nechtělo věřit.
R 400 SDI 99
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Když to teď čtu, tak jsem si vzpomněl, je to tak 6 let zpátky, spolužák si koupil R216 a pak s tím kdesi zůstal, že se mu povolil šroub a protočila řemenice.... takže tohle je prostě evergreen.... a tedy začínám chápat Karlovo nekompromisní prosazování lepidla...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Však u VW je to tak dané,utah.moment+lepidlo,(aspoň co tak vzpomínám)nj,ale člověk u toho není ...
R 400 SDI 99
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Lepidlo vždycky na všechny "točící se" šrouby
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
V Rave píšou lepidlo jen na šrouby setrvačníku. Ale je to zase jistota, jenže myslete i na ty po vás. Osobně bych nechtěl povolovat šroub řemenice dotažený na 205 s lepidlem.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
To je hnus, zlatejch 85Nm na tíčku Ale každej motor má jinej vejm*rd, to si člověk nevybere
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Pokud nejde povolit šroub zalepenej lepidlem, stačí ho nahřát horkovzduškou
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Horkovzduškou ten šroub na 250°C neohřeješ, je moc pomalá a teplo bude utíkat do kliky. Musel bys prudčeji - plamenem.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
... Ale tak J0hny ma nejake zkusenosti, tak asi vi, ze to tak jde.... Nicmene povolovat by to pak rozhodne chtelo razama....
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ve čtvrtek jsem konečně opravil táhla stěračů.... čep na motorku už vypadával. Naštěstí jsem měl doma mechanizmus z VIčka, který je úplně stejný, tak jsem z nich postavil jeden fajnový .... na mém byly krom jedné všechny manžetky na čepech ok, tak jsem je předělal na druhý. Promáznul a teď to stírá jak za mlada .... jo a taky jsem zjistil, že ten plast pod předním sklem je shodný s RFkem, takže paráda
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Nevím na kolik celsiů to nahřeju, ale vím že to pomůže
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
ÁÁÁÁAAAAAáááááaaaaaaa .... ...... už nikdy...NIKDY!!!! nebudu dělat cokoli okolo termostatu jen na heveru a špalkách..... možná už nikdy vůbec cokoli kolem termostatu.... Lakatoš to je ......
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
č. 9 ... O kroužek byl žvejknutej a prokapávala mi ven chladící kapalina. Tak jsem se to jal vyměnit sám... doma, na heveru.... nakonec musela ven i ta ocelová trubka, protože na motoru bych do ní domeček s novým kroužkem nenamáčkl... shrnu to asi takto - na celém auto snad není norší věc na montování.... je to tam tak neskutečně pitomě dostupný, že.... když jsem si četl návod v RAVE, kde to bylo popsaný jako ten šroub, ten šroub a ten šroub a je to... tak jsem se fakt musel smát. Že by tam třeba napsali, že je potřeba si třikrát zlomit ruku, aby to člověk z motoru demontoval.... No, já chápu, že tahle věc se řeší na vyndaném motoru, ale když je potřeba opravit takovou kravinu... jako na ten jeden z těch šroubů č. 18 jsem fakt neměl... absolutně jsem nebyl schopný ho tam vrátit, protože je to místo kdesi těsně nahoře pod sáním a dá se k tomu dostat bídně jednou rukou zdola....
Pravda že jsem se zatím na žádném autě s ničím nedrbal jak s tímto.... ale tak mám to místo posilovny - bolí mě snad všechno a opravené to je....
.... do zimy musím stihnout nějak zalátat zadní díl výfuku (jestli se nenaštvu a nedám tam výfuk z Kupéčka.... no a pak musím zavařit prorezlý práh a ten spodní lem pod prahem cely trošku zrepasovat..... kdy to ale budu dělat, to fakt nevím....