
Po nějaké době zase něco k řešení...
Našeho Rovříka 25 máme momentálně v servisu, po 161.000 km a 12 letech odešel pravý čep řízení a začalo prosakovat těsnění pod víkem ventilů. A když už je auto v servisu tak mě napadlo, že by po těch letech mohli vyměnit olej v převodovce. A to je právě to proč sem píšu. Olej na ně sice vytekl jako nový, bez špíny a špon,ale jako bonus na ně vypadly dvě podložky, pravděpodobně vymezovací z diferáku. Já se ptám, jestli je to vůbec možné, když při jízdě se to vůbec nepozná,aby tam chyběly?
Nakonec tedy nalejí nový olej a nechají to být.Uvidí se časem jestli něco rupne. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Spíš mi to připadá,že nějakému montérovi v Warvicku roku 2001 v Británii spadly do převodové skříně dvě podložky a nechal je tam být, protože na ně nedosáhl

Olej v převodovce jsme my za posledních 8 let neměnili.