Zdvyhatka 214Si

Odpovědět
majko321
Příspěvky: 256
Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
Kontaktovat uživatele:

Zdvyhatka 214Si

Příspěvek od majko321 » ned lis 10, 2013 12:31

Caute.
Su to zdvyhatka,ake by som potreboval do mojej 214Si?
http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-16-HYDR ... f#shpCntId
Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvyhatka 214Si

Příspěvek od J0hny » ned lis 10, 2013 16:01

Jo, to jsou oni, taky jsem je kupoval od Trechii už před třema lety, mám je v motoru a vše v pořádku... na všechny rover 16ti ventily jsou stejný, krom VVC 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvyhatka 214Si

Příspěvek od Austin » ned lis 10, 2013 22:06

Kolik mají vydržet taková zdvihátka ? mám asi 110 tkm najeto ...
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Zdvyhatka 214Si

Příspěvek od Trunda » pon lis 11, 2013 8:01

Austine, to je velice individuální.... ale u tebe bych se nebál ;-) .... záleží dost na olejové politice majitele vozidla... pokud hydroštely nejsou plněné dostatečně a kvalitním olejem, tak jejich smrt může nastat rychle.... Ale já měl na nich najeté 240 tis. km a zaklapaly si možná při studeným motoru. Pokud není slyšet klepání, tak bych se o ně nijak nezajímal...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdvyhatka 214Si

Příspěvek od J0hny » pon lis 11, 2013 19:55

Přesně, dokud motor nevydává nezdravý zvuk zhruba o 1otáčku pomalejší proti motoru, jsou v pořádku, problém nastává v případě přebroušení ventilů, protože ventil vyleze víc nahoru a starej, zabetonovanej hydroštel, neni schopnej se už zmáčknout víc a tudíž motor po smontování nemá kompresi :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět