Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » ned lis 24, 2013 9:58

No tak to ty to máš parádní... jsem si říkal, jak to uchycení budeš řešit ty.... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » ned lis 24, 2013 12:23

já řesím jen dva, vlastně tři problémy, uchycení dělený poloosy, kterou jak známo 600 má vcelku, elektriku a chlazení :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » ned lis 24, 2013 12:42

Nepochybuji, že s tvými schopnostmi a vůlí to vyřešíš a pak bude jen SMOKE:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » ned lis 24, 2013 20:13

Momentálně čekám na balík od rmmb, převážně jen těsnění na motor - 8,5kkč :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » ned lis 24, 2013 22:11

No jo, ale pak už budeš mít motor v cajku a cíl o kousek blíž drive:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř lis 27, 2013 11:20

Jedna fotka fotka z renovace brzdičů, snad to vydrží alespoň jednu zimu... materiál už mám, tak pak napíšu co bylo třeba upravit pro použití chlazených kotoučů místo plných... třmeny jsou z 620ti, a zdá se že po drobnej úpravě držáku pasují (obroušení asi 1mm materiálu, opíralo se to o náboj ložiska), a vejdou se dokonce i do 14" kol. koutouče už mi přišli, tam je zas jedna drobná odchylka ve středovej díře. plný mají 61mm, a chlazený 64,1mm, takže budu muset vyrobit středící vložky.
Přílohy
1471842_3673356807935_1136317248_n.jpg
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » stř lis 27, 2013 12:53

:shock: .... no hochu nevím, ale asi je něco špatně.... protože třmeny z TIčka se nevlezou ani do 15" kol (ET45)... sám jsem to zkoušel na čtyřech různých liťácích (vlezli mi relativně přijatelně akorát do 15" plecháče). Další věc, mezi plnýma a větranýma kotoučema u Rover XW je rozdíl pouze a jedině v tloušťce kotouče (tedy třmen musí být jiný)... jinak průměr náboje je vždy 64,1mm .... jak mohl třmen drhnout o náboj???? Takže buď teda su úplně mimo a mluvíš tu o úplně jiném autě, nebo to už je nějaký zbastlený mutant :-) ..... no a vůbec podle toho, co tu píšeš, tak jsi koupil třmeny z obyč. R600 s 262mm průměrem (TIčko, MG ZR 160, ... mají 282 mm) ...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » stř lis 27, 2013 13:08

... aha a koukám, že ty pleteš dohromady přední a zadní kotouče... takže, aby jsi to pochopil, udělám tabulku:

Rover XW/RF(except MG ZR 160)
Přední kotouč větraný/nevětraný - 262 mm/ 64,1mm
Zadní (pouze nevětraný ) - 239 mm / 61 mm

MG ZR 160, ZS 180
Přední kotouč větraný - 282 mm/ 64,1 mm
Zadní kotouč nevětraný - 260 mm/ 61 mm

... na té tvé fotce to vypadá, že teda jsou skutečně brzdiče z TIčka na 282 mm kotouč.... ale tohle opravdu do 14" nenacpeš... ani omylem...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř lis 27, 2013 15:01

Pánové, já sem to měl samozřejmě smontovaný než sem to lakoval :-) sranda je taková, že když 620TIčkovej třmen našroubuju na TIčkovou těhlici, tak je na 282mm kotouč. a když ten samej třmen namontuju na těhlici z XW, tak je na 262mm kotouč :-) a do originál rovráckýho plecháče 14" se to celý vejde, ikdyž mezi diskem a brzdičem je asi 3mm mezera :-) je to jen o usazení ok na těhlici. a jinak kotouče z XW který nejsou větraný a maj 239mm, maj díru vážně 61mm. viz třeba http://www.elitecat.cz/Brzdove-kotouce- ... k2MDUuMTA=

Budou fotky, nebojte :-)
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř lis 27, 2013 15:03

ohledně drhnutí o náboj ložiska drhnul držák brzdových destiček o těhlici, nešlo to smontovat... stačila jen malá úprava, to taky vyfotím..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » stř lis 27, 2013 15:30

.... v tom odkazu, co jsi teď poslal, je napsaný, že je to kotouč na zadní nápravu...
Ale! Já už vidím, v čem je zakopaný pes!
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002241
Ty máš XW vyrobený do roku 1995 a tam, hledím :shock: , fakt byly vepředu tyhle prťavý kotouče s prťavou těhlicí..... ty vole :lol:
Co z toho plyne? Budeš mít špatný radius desky, protože deska do tohohle TI třmenu má radius 282/2 mm ... takže se ti budou křivě sjíždět....
Další, že do tohohle náboje nenacpeš poloosu z diesla, potažmo Coupe Turbo, protože má malý průměr...
Řešení? Dát těhlici z jekéhokoli modelu mladšího jak ročník 1995 a nebo verze s ABS.... pak budeš mít třmen sedící opravdu na 282mm kotouč, ale s nutností těhlici vypodložkovat... a s tím, že na to nedáš 15" kola...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř lis 27, 2013 15:58

Koukám, pes je zakopanej opravdu hluboko :-) jinak s rádiusama u destiček nebude problém, nevypadá to tak hrozně jako se to čte :-D
No prohlédl sem všechny možný katalogy dodavatelů dílů a ložiska a náboje v nich pro XW i RF, tak ano, podle katalogových čísel sou ty díly jiný, ale ať koukám, jak koukám, všude je vnitřní průměr ložiska 40mm, a počet drážek náboje 26.. sedí to i napříč poloosama. sem z toho trochu jelen. nemá někdo fotku toho dřážkování nábojů pro porovnání'? nebo by stačilo změřit průměr přez drážky na RF poloose, na starým XW to změřím já..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » stř lis 27, 2013 17:09

Ha..... tak opět změna! Náboj je stejný :-D ..... ale těhlice je jiná... takže pokud chceš mít 282 mm brzdy, tak musíš vyměnit těhlici... no tak jak se to chystáš udělat, tak bych to nenechával.... jednak ta těhlice je slabší, takže na ten krouťák kdoví co řekně a pak mít větší brzdič na malém kotouči.... no, říkejme tomu bastl ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » stř lis 27, 2013 19:14

Je to tak 260 kotouče to je nesmysl :D i 280ky jsou málo :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » čtv lis 28, 2013 6:59

Ano to můžu potvrdit, mě auto na origo 262mm taky jen zpomaluje a moc nebrzdí, ale zatím to přičítám tomu, že dlouho stálo :lol: Možná to na jaře bude lepší :idea: Nejlepší by byla úprava jako u vozidel pro Turbo Cup :arrow: 325 mm od AP Racing, ale to už je cenově úplně jinde :(
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět