Rozdíl 1.4i a 1.4 Si
Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si
Zkoušel jsem i různé oleje (10W-40,50,60 - Texaco, Gulf, Sunoco) a je to bez zásadního vlivu...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si



MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si
V tom případě budu jezdit za 8 a 15 zároveň
Jezdím po vesničkách a venku, normální rychlost mam 70, prostě proč to tlačit 90, sem v klidu, dokud nevidim v zrdcátku nebo předemnou auto, to mam najendou tendecni být prnví no
Na jendu stranu silnější auto potřebuje míň, aby se dostalo na uroven slabšího, takže na jednu stranu by to mělo být narovno, na durhou je tam víc a dá se z toho víc vyždímat.. 



Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si
Kucí... o VVC asi pokračujte spíš tu http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=34&t=8098 .... Karle, napiš tam které to těsnění jsi vyměnil http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001201
Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si
Je to v sadě pod číslem 22 - je to včetně Al pístu. Nevím, jestli se k tomu letos v zimě dostanu, ale rád bych se toho zvuku zbavil. Jsem přesvědčenej, že je to zakleté v tom ovládání.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si
Dobrá,nebudu už VVC řešit tady,kdyžtak založim nový vlákno.
wrabesek:Máš to v sobě,ale nepřeháněj to.Já taky tenkrát,kydyž jsem koupil prvního coopera,byl jsem nerychlejší.Mezi Plzní a Mostem,kde to dobře znám jsem postrašil ledacos i octa se čtyřma válcema nestačí i když turbo tlačí.
Jestli jsi aspoň trochu spokojenej jak ti to jede,tak si zkus na začátku sezóny,nebo koncem na okruh v Mostu.Jízda na 10 minut za 150,- a zkusíš si hranice svýho auta po všech stránkách.Ve druhej jízdě mi už skoro hořely brzdy a to jsem skoro nebrzdil,jen na cílovce.Podvozek 400 je perfektní a se slušnejma kolama jsem byl v zatáčkách docela rychlej,jen jsem potřeboval sílu VVC! Za zatáčkou bylo po srandě.
Tam byl i favorit naturbenej.
Šetři na ZRo vvc/200Vi a neřeš spotřebu,tenhle motor pokud bude fungovat jak má,tak právě při rozumnej jízdě bude úspornej a při zátěži se ukáže jako dravec,proto ho britští inženýři vyvinuli,aby to byl ideální kompromis mezi emisema a choutkama závodníků.
Nedávno mi musel soused,ač nerad,půjčit svýho Accorda type-R 1998 2,2 V-tec,vezl jsem ho na technickou.
K-serie je pro mě výbornej motor,lehkej a s dostatkem výkonu s žízní po otáčkách,ale tohle
Musim japonci uznat,že při spolupráci angličanovi asi ukázal cestu kam se dát.Nebo spíš naopak.
Dost věcí je shodnejch s Roverem.Ale ten motor mě málem sežral.Kolem 4000 kopanec a kolem 6000 další,sakra,to auto na to,že víc stojí,než jezdí,tak když už po něm chceš magi,dává ho po loužích
OK,zase tu pouštím off toppic.Pardon.
wrabesek:Máš to v sobě,ale nepřeháněj to.Já taky tenkrát,kydyž jsem koupil prvního coopera,byl jsem nerychlejší.Mezi Plzní a Mostem,kde to dobře znám jsem postrašil ledacos i octa se čtyřma válcema nestačí i když turbo tlačí.

Jestli jsi aspoň trochu spokojenej jak ti to jede,tak si zkus na začátku sezóny,nebo koncem na okruh v Mostu.Jízda na 10 minut za 150,- a zkusíš si hranice svýho auta po všech stránkách.Ve druhej jízdě mi už skoro hořely brzdy a to jsem skoro nebrzdil,jen na cílovce.Podvozek 400 je perfektní a se slušnejma kolama jsem byl v zatáčkách docela rychlej,jen jsem potřeboval sílu VVC! Za zatáčkou bylo po srandě.

Tam byl i favorit naturbenej.

Šetři na ZRo vvc/200Vi a neřeš spotřebu,tenhle motor pokud bude fungovat jak má,tak právě při rozumnej jízdě bude úspornej a při zátěži se ukáže jako dravec,proto ho britští inženýři vyvinuli,aby to byl ideální kompromis mezi emisema a choutkama závodníků.
Nedávno mi musel soused,ač nerad,půjčit svýho Accorda type-R 1998 2,2 V-tec,vezl jsem ho na technickou.
K-serie je pro mě výbornej motor,lehkej a s dostatkem výkonu s žízní po otáčkách,ale tohle


Dost věcí je shodnejch s Roverem.Ale ten motor mě málem sežral.Kolem 4000 kopanec a kolem 6000 další,sakra,to auto na to,že víc stojí,než jezdí,tak když už po něm chceš magi,dává ho po loužích

OK,zase tu pouštím off toppic.Pardon.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl 1.4i a 1.4 Si
No ale čtivej off-topic
Úplně jsem to auto cítil pod zadkem 

