Ahoj Roveraci,
prosim vas o vase zkusenoti s Roverem 220 Sdi r.v. 1996 - 1998. jsem momentalne v anglii a premyslim o koupi tohoto auta. ojetin rover je tu hodne a za docela dobre penize.
vzdy jsem byl zastancem dieselu, ale s roverem nemam zadne zkusenosti a mam trosku obavu z tohoto dieslu. ikdyz jsou to mozna jen domnenky.
Budu rad, kdyz me napisete vase zkusenosti, prip. na co bych si mel dat pozor.
dik zravim ivas
Rover 220 Sdi, klady a zapory
Re: Rover 220 Sdi, klady a zapory
Kup si benzín. 1,4ku.
- menší povinné ručení
- benzín je levnější
- náklady na udržbu sou levnější
- je kultivovanější, tichej a čistej
- 200ka je lehké auto, a nafta mě příjde zbytečná.
pokud sem tě nepřesvědčil, určitě ti někdo poradí s naftou.
- menší povinné ručení
- benzín je levnější
- náklady na udržbu sou levnější
- je kultivovanější, tichej a čistej
- 200ka je lehké auto, a nafta mě příjde zbytečná.

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 Sdi, klady a zapory
Těžko říct jak je to v ANGLII s povinným ručením nebo s cenama paliva, ale jinak souhlas.
214 Si nebo 216 Si je správná volba. Budeš překvapenej jak takovej motor s takovým autíčkem umí zahejbat a přitom spotřeba víc než rozumná.
214 Si nebo 216 Si je správná volba. Budeš překvapenej jak takovej motor s takovým autíčkem umí zahejbat a přitom spotřeba víc než rozumná.
-
- Příspěvky: 256
- Registrován: čtv dub 03, 2008 22:04
- Bydliště: Čachtice , Trenčiansky kraj , SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 Sdi, klady a zapory
214Si alebo 216Si je dobra volba.Doporucujem.




Rover 45 2.0, r.v.2001, strieborna metaliza
Re: Rover 220 Sdi, klady a zapory
Ahoj nemam zkušenosti s benziny, ale moje 220tka (r.v. 99 , slabší motor 63kw) je perfektní. Mezi největší klady řadím chování v zimě, bydlím v jizerkách a tohle auto se (téměř) vyrovná čtyřkolkám. Je jinak velmi živé a spotřeba není špatná, jezdím s ním do Itálie a průměr mívám těsně pod 6 litrů. Při normálním ježdění (do práce) cca 6,5 - 7 l. Po ujetí cca 100000km (80000 - 180000) závada jen jedna, když mi dali v servisu olej Hekra, asi po 3tis.km odešlo turbo(z vrakoviště 25000,-). Jinak jen výměna rozvodů, teď bude druhá, pravidelně olej, 2x vzduchový filtr a 1x čepy řízení a brzdy. Asi největší zápor je zminované povinné ručení, cenu nafty zatím neřeším.