IAB ventil a potenciometr
Re: IAB ventil a potenciometr
takže co z toho pro mě plyne ? že závada je v MAP senzoru?
Re: IAB ventil a potenciometr
nic nejni stoprocentní, s diagnostikou by se to dalo říct takřka na 100%, jediné ho vyzkoušet tou strikackou, jestli na něj motor reaguje.. ono pokud ho odpojis, motor si hodí náhradní hodnotu odpovídající poloze klapky, a běží veselé dál... nejni to úplně jednoznačný..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: IAB ventil a potenciometr
jenže tady někdo psal že na normální diagnostiku chodit nemam že je to zbytečný vyhazování peněz a že mi to stejn bude k ničemu pokud nemaj originál diagnostiku na Rovery
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAB ventil a potenciometr
Na 416 mi Mareda nastavoval na testbooku potenciometr a pravda chovalo se to od tý doby líp, myslím tím padání otáček po akceleraci 

Re: IAB ventil a potenciometr
no já zejtra zajedu na diagnostiku uvidíme co na mě vyleze za chyby
Re: IAB ventil a potenciometr
ještě něco má vliv když ta ten IAB ventil nebere vzduch přes klapku ? ale měl by vlastní filtr ? vzduchovej ?
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAB ventil a potenciometr
To je přeci nesmysl, on nebere vzduch "přes" klapku, ale "okolo" klapky tzv. bypas neboli obtok, respektive nahrazuje její otevírání krokovým motorkem, proto je IACV přesnější, ale nepřijde mi spolehlivější 

Re: IAB ventil a potenciometr
tak já vím už na 100% že mi zase asi jak jsem startoval přes rychlost odešel IAB ventil ještě teď v noci jsem to zkoušel u benzínky dal jsem na něj prst a motor spadl do nízkej otáček ale nechcípnul a když auto chcípnu a nechám na kontrolkách tak tam ten ventil furt kmitá
Re: IAB ventil a potenciometr
Když ucpeš prstem přívod vzduchu do toho ventilu a nezdechne to, znamená to, že to saje vzduch někde jinde - přes klapku nebo nějakou netěsností. Na volnoběh je klapka zavřená, sání utěsněné a jediná skulinka, kudy motor saje vzduch je ten ventil volnoběhu. A když ho ucpeš a nezdechne to, není to tím ventilem, ale tím, že se tam dostává vzduch jinudy.
Při startování přes kvalt se s ventilem nemůže nic stát, ale startovat přes kvalt není zrovna rozumné.
Při startování přes kvalt se s ventilem nemůže nic stát, ale startovat přes kvalt není zrovna rozumné.
Re: IAB ventil a potenciometr
Když to tak poslouchám, tak tohle fakt nemá smysl řešit takto.... máš tam evidentně víc problémů, tak je potřeba to vyřešit komplexně nějakou ucelenou prohlídkou a servisem u někoho, kdo má potenciál to zvládnout kvalitně... jinak z toho bude never enging story...
Re: IAB ventil a potenciometr
Taky to tak vidím.
Re: IAB ventil a potenciometr
tak nějak jsem to už vyřešil částečně netěsnost byla v klapce tak jsem z 2 udělal jednu co těsní dal jsem tam ten novej ventil a 1500 K myslel jsem že to třeba po tom co se ohřeje se nějak zkalibruje ale nic tak jsem dal uplně původní ventil a ten běží na 1000 K a občas vyskočí na 1300 K a plyn se vrací krásně je to nezvyk
Re: IAB ventil a potenciometr
No vidíš, už si se pustil správným směrem... nebát se toho, a ono to půjde..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: IAB ventil a potenciometr
asi takhle nějak vypadá můj dnešní večer
tak doufám že už bude aspoň jeden fungovat na 100 % 



Re: IAB ventil a potenciometr
No a jak to teda bylo s těma kuželama? Šlo je protočit?