Pomoc!400 je na tom zle.

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv led 16, 2014 16:28

Zdravim pánové,umřel mi mazel.Odpálený těsnění. vzek: Ještě minulej tejden jsem kontroloval vodu,vše v poho.Sice po startu dost hulil bíle,ale bral jsem,že je to počasím a krátkejma pojížďkama.Koukal jsem voda držela.No a dneska se mi při klidnej jízdě do kopce sepnula sahara(neznámej zvuk),která si ani v pařákách v léťe neškrtla.Bál jsem se jestli není v čudu. :mrgreen: Pak vyskočila teplota(vždy v půlce,teď 3/4) a dojel jsem 300m k našim před barák.Chtěl jsem auto nafotit umytý na jaře a prezentovat ho tady,teď musim. :roll: Měl jsem v plánu vyměnit ho na jaře.
Ptám se vás,jestli nemáte někdo komplet těsnění hlavy i s guferama vaček a šroubama:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ZUA000080
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-WAM2293KIT
Můžu to sice koupit tady,ale nevěřim,že mi tady prodaj něco pořádnýho.Nechci polskej šmejd.Mam sice známý,ale ani oni nebudou vědět,jestli to někdo nepřebalil,tak bych radši od někoho zkušenýho a rozumnýho z klubu.
Takhle to dopadlo:
Přílohy
P1160072.JPG
P1160069.JPG
rover.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » čtv led 16, 2014 16:37

A jéje.... ještě těsnění nebylo měněný? Tak snad ho co nejdřív poléčíš...... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Austin » čtv led 16, 2014 16:46

http://www.atsservis.eu/ dopsat heslo roverclub do objednávky
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv led 16, 2014 17:06

Díky,no po koupi jsem dělal dovoz(ekodaň),pak rozvody(všechny řemeny zpuchřelý),ložiska altíku,ložisko napínací na řemen altíku,ložisko zadního kola,povařil práhy,vyměnil levej blatník,levý světlo,komplet brzdy,přední ABS kroužky,manžety poloos,čep horního ramene,obrousil a natřel celou přední nápravu,ošetřil spodek,koupil hliníky s gumama,dotěsnil víko vaček,vyměnil stěrače,olej a filtr,přetěsnil vanu,vyměnil sedačky a volant,výfuk střed a zadní...Tak jsem si nechával výměnu velkejch silentbloků zadních ramen a právě to těsnění na jaro.Chtěl jsem máknout na MINI.
Má na budíku 85000,vim,že je to blbost,ale doufal jsem,že budu mít čas a snažil jsem se ho netrápit za studena,aby vydržel. stupo:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » čtv led 16, 2014 17:19

Njn.... tohle těžko předpokládat :-) .... někdo říká vyměnit těsnění preventivně hned, pokud nevíš, že bylo měněná a někdo říká že je to zbytečné... já vždy prosazuji první variantu, protože pak se to jak naschvál projeví tak, že to tam hrkne naráz (ne postupně tak, aby sis toho stihl všimnout) a pak je s tím větší drbačka, protože teď máš zasviněný všechny trubky i s topením a vyčistit to taky stojí nemalé úsilí... ... nicméně, aspoň si natrénuješ výměnu těsnění pak na MINI ZR ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv led 16, 2014 22:07

To jo,prostě jsem se spoléhal na krátkodobý štěstí,ale to mě poslalo do háje.Minulej tejden vyhodim kastli z jednorožce a karma mě za to potrestala. ml: Ser.. mě to hlavně kvůli tomu,že bude kosa a když jsme s tátou dneska měrili místo v garáži,tak mi vyjde asi 5 cm místa navíc,když tam 400 nacpu,tak budu muset makat za vnějších klimatických podmínek. :evil: No nic.
Jinak lidem,s kterejma mám domluvený díly na ZR,mějte se mnou trochu strpení,pokusím se vše vyřídit,ale tímhle se mi to dost zkomplikovaklo. vzek:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » čtv led 16, 2014 22:10

http://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-K-SERIE ... 2c6d990e41
8) Levný ale hlavně funkční, nevím jak moc spěcháš ale půjde mi těd větší balík z UK

Hlavu vez na repasi, srovnání a tlakování k panu Voříškovi, nevím jestli už jsi o něm slyšel, ale pár set k-series hlav už dělal :lol:
Nevím přesně odkud je, ale vím že někde u Plzně, né-li přímo v, mnoho zdaru :P
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv led 16, 2014 22:24

Tak mi to Honzo prosimtě odklepni,nemam účet na Ebayi.Je to za opravdu lidovku,až se to zdá podezřelý,ale já to zkusim.Potřebuju,aby to vydrželo aspoň 3 roky. chlat: Tak si zatim shodim hlavu,necham ji pro jistotu líznout,i když se to ani pořádně neohřálo,spíš jen těsnění fouklo a pohraju si s tím.Díky.Balíček má řešit i tvoje turbo,hej? :wink:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » čtv led 16, 2014 22:33

Neni problém, jak to myslíš turbo? Myslíš tím díl trubo? - bohužel nejsou prachy. Myslíš-li tím ZS Turbo jasně, že řeší :lol: :P

A nebo ještě možnost, všiml jsem si, že od RMMB jsi měl odkaz na sadu s lištou:
http://www.ebay.co.uk/itm/MG-K-SERIES-M ... 2ec61d7d90

Joa budeš potřebovat http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-M ... 4175a9f20b
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv led 16, 2014 22:43

Ne,k turbu jako takovýmu nemám výhrady,myslim,že je cajk,i když jsem s ním ujel tak 100 m. :mrgreen: Myslím ten papírovej problém.Hele asi se na tu lištu vyprdnu,Roverka snad uchlácholim timhle,hlavně,že dostane šrouby a těsnění.Nechci zas sundavat vanu a v těch podmínkách,v kterejch budu už tak z toho budu srá.. magi v kostkách. vzek:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » čtv led 16, 2014 22:45

Jasný, zatím jsem jí taky nikdy neměnil, to tak kdybych stavěl závodní motor :roll:
Každopádně moc cajk není (204tkm) vzek: Ale dokud tlačí,.... msm:
Jo příručka bud přijede v sobotu, nebo s tímhle balíkem 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » čtv led 16, 2014 22:57

No třeba ještě kilo natočí,ale při stavbě auta na blbnutí je taky budoucnost nejistá.Ale držim palce.No leží to tam pořád,tak až to dojde,stav se.Já na papíry na MINI tenkrát čekal přes měsíc.Kdyby to přišlo až současně taky bych se nezlobil,ale ty asi jo. :wink:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » čtv led 16, 2014 23:08

To mi je jasný, že by se ti to hodilo do krámečku :D Rovnou s dovozem až domu :lol:
Takže jdu objednat
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » pát led 17, 2014 20:46

Příručka přijde z UK v balíku :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » sob led 18, 2014 0:05

NJN,tak ať je to co nejdřív pro nás oba. mir: Já teda zatim auto nerozebral,snad v neděli bude chvilka času,nebo v pondělí po práci.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět