Co to mělo znamenat.....

Odpovědět
Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Co to mělo znamenat.....

Příspěvek od KDB » sob led 18, 2014 23:08

Proč to sem píšu.....protože mi to pořád vrtá hlavou.
V expanzce mi lehounce klesá hladina ( spoj hadic, už odstraněno), obvykle ji držím v půlce žeber, minulý týden klesla na max, v další dny jsem zaznamenal 2x pokles ručky teploty chlazení - ale přišlo mi to jako halucinace.
Za nějaký den klesla voda na min a současně začala padat ručka teploty pravidelně - jako když nezavírá termostat. Nicméně ne zcela typicky - po městě padala, ale jen když jsem brzdil motorem, jinak se blížila skoro normálu. Na dálnici to stouplo na normál svižně a klesalo zase jen při brždění motorem - ale ne tolik, jako ve městě.
Zakoupil jsem termostat a naplánoval výměnu.
Další den klesla voda lehce pod min a já ještě potřeboval jezdit, takže jsem dolil...... A teplota se začla chovat normálně.
Od té chvíle mám najeto 1500km s původním termostatem a vše v pořádku.
Je nějaké vysvětlení mimo chvilkové indispozice termostatu ??
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to mělo znamenat.....

Příspěvek od J0hny » ned led 19, 2014 11:13

Já bych se spíš zajímal o "zmizení" ?0.5L? chladící kapaliny? Padání teploty s tím bude nějak souviset.
Nechci malovat čerta, ale co když se ti zavzdušňuje čidlo teploty (nevím kde ho máš), krz malinko fouknoucí těs. pod palicí, a následný sežrání tamtudy při chladnutí motoru :?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co to mělo znamenat.....

Příspěvek od KDB » ned led 19, 2014 11:55

To bylo přes netěsnej spoj hadic - už je pořešeno.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to mělo znamenat.....

Příspěvek od J0hny » ned led 19, 2014 17:41

Aha :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co to mělo znamenat.....

Příspěvek od KDB » stř led 22, 2014 16:44

Tak věc se vyjasňuje...... sice teplota běhá, jak má...jen ráno se studeným autem se mi zdá ohřev o něco pomalejší, než býval.
Ale když vytočím motor nad 5000ot, teplota začne letět dolů...jako když termostat neudrží tlak vody od čerpadla.
Zatím to funguje, když to vydrží, při příští výměně oleje kuchnu termostat ven .
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to mělo znamenat.....

Příspěvek od J0hny » stř led 22, 2014 18:01

Tojo, to nemůže bejt ani nic jinýho, snad msm:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Co to mělo znamenat.....

Příspěvek od KDB » pát bře 07, 2014 18:47

Hehe, protože se závada vzápětí vstřebala, statečně jsem s ní jezdil.....až teď.
Potřeboval jsem dolít vodu, a protože v chlazení moc fridexu nebylo, dolil jsem asi litr samotného fridexu. Druhý den se opakovala "závada termostatu".
Naředil jsem schválně směs v chlazení na původní úroveň a funkce termostatu se postupně zase obnovila....
Jsou věci mezi nebem a zemí..... chlat:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Co to mělo znamenat.....

Příspěvek od J0hny » pát bře 07, 2014 19:02

To má snad souvislost s hustotou? :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět