MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já nevim co všichni děláte na tej vaší moravě
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Kupujeme starší vozy značky Rover, opravujeme je a děláme konverze na vyšší level a tak nám nezbývá moc peněz na jejich provoz, dojedu nejvýš do Mýta
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nápodobně
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nejsme tady na tom jinak, jenom mi přijde, že je nás tu jaksi málo, zaplať pánbůh za toho Kubu Plzňáckýho
Koukněte např. na palivoměr?! Blikající ABS se vám nezdá, opravdu bliká, někdy svítí, netuším, co za kontakt to dělá
Tak tady prosím jeden onboard-dashboard, mobil držím v ruce, takže nic mnoho:
http://www.youtube.com/watch?v=Qjb3zLbYw6g
Koukněte např. na palivoměr?! Blikající ABS se vám nezdá, opravdu bliká, někdy svítí, netuším, co za kontakt to dělá
Tak tady prosím jeden onboard-dashboard, mobil držím v ruce, takže nic mnoho:
http://www.youtube.com/watch?v=Qjb3zLbYw6g
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jako první pocit dobrý ne, krásně ti to fouká a jde hezky za plynem, trochu barevná hudba na palubce, ale to se vychytá. Jinak z toho ležícího palivoměru bych měl hodně blbej pocit, teda pokud bych neměl jistotu, že mám dost benzínu . Ty tam máš asi nějakej lepší blow off ventil, že je to tak slyšet, jak si pod odltlakování odfoukne?
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Myslím, že zatím dobrý. Jo bylo tam dost benzínu neboj, pak jsem jel ale stejně natankovat, Turbák mi v dlouhejch zatáčkách pod 1/4 nádrže strácí tlak benzínu, tohle ne, chtěl jsem to právě taky vyzkoušet...všechno je sériový jenom je tam otevřenej filtr, v nárazníku, vlevo před kolem (místo webasta ). Nebylo místo na origo airbox, a narychlo tohle bylo nejjednodušší řešení
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Noooooooo..... Dobryyyy Ma to zvuk jak tryskac
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Naživo víc Zejtra bude video zvenku a i zevnitř lepším telefonem
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já u toho svého žádné odfouknutí v podstatě neslyším,tak proto jsem se ptal, je to zajímavé, ale nevadí mi to, skoro bych řekl, že je to i lepší už tak je od motoru dost kraválu
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No hlavně je brutálně slyšet turbo, z videa je to patrný jenom když lehce přidám plyn, začne trochu zvyšovat frekvenci, ale když dupnu to je randál
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jak to že je tak slyšet? Jsem si říkal, že je ho tam dost....
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Pche ... se bojíte trochu přifouknout turbo. Tady je pořádný 2.0 16V s turbem
http://www.youtube.com/embed/JwabyPcvACc?rel=0
http://www.youtube.com/embed/JwabyPcvACc?rel=0
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
.... akorát že je slyšet, že tam rozhodně není ani převodovka bez úpravy... tahle má rovné zuby.... no při tom krouťáku by standardní převodovka udělala báááááác
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tý jo dobrý to je nářez fakt dobrej myšák jedééééééé