MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát úno 07, 2014 20:21

Karel825 píše:Počkej BMW má převodovku u zadní nápravy společně s rozvodovkou - to je transaxle?
Já myslím, že je převodovka vepředu hned za motorem!
Ano bmw jí má naprdlou na motoru.......
A teď už mi to tady prosím nešpiňte špagetama a skopčákama list:

Tak dneska proběhla nová cívka TESLA + kabely Magnecor KV85, problém nevyřešen.
Příznaky zní takhle:
Nastartuje na škrtnutí, běží asi 4minuty bez problémů, bez cuknutí, na čtyři, ale potom se postupně začně jakoby ztrácet jeden válec (zatím neurčeno kterej), nevynechává úplně, ale zapaluje tak na 50%, všechno se děje postupně. Je to znát i když už se s tím jede, je to i dost slyšet, po dalších cca 10ti minutách se postupně přidá a opět to běží jakoby nic. Nooo doufal jsem, že to bude cívkou a trochu mě v tom ještě podpořila skutečnost, že je celá kolem dokola popraskaná a jakoby otevřená, jak kdyby jí roztrhala zamrzající voda. Svíčky jsou nový, najeto maj asi 200km... takže zapalování vylučuju.
Další směr kterým se začnu ubírat jsou vstřiky :) Kolega měl stejně chovající se problém na Cliu a bylo to vstřikem
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob úno 08, 2014 20:42

Tak zítra jde kat ven, zbytečně jsem si přidělal práci, když jsem ho tam předtím dával :lol:
Už měl bejt dneska venku, ale vlezla mi do toho výměna spojky na 111, pěkná pakárna :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » sob úno 08, 2014 22:12

Počkat a proč tak najednou, že ses rozhodl ho dát fuč? Nešlehají ti plameny z vejfuku? :-) .... já jsem zrovna dneska slintal na svůj zánovní (více napíšu snad zítra ve svém vláknu) a těším se, že Kupéčku vrátím ztracené Nm :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 11:11

Protože by to mohlo ject víc, spíš mělo, než mohlo :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned úno 09, 2014 11:34

No tak ono to pánovi už zase nestačí jak to jede :!: :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned úno 09, 2014 17:47

No chlapec chce zase zklamání z brzdy, že? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » ned úno 09, 2014 20:07

Já Honzovi od začátku tvrdil,ať ho tam nedává,ale to nebudu chytračit,SE.. na zelený.S tvým stylem jízdy to stejně ani platina nepobere. msm:
Kdyby vstřiky byly dobrý.Blbost možná,ale co pumpa,pracuje na stejnym tlaku a objemu jako V6?
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 21:09

Pravda, pravda, říkal jsi mi to :D Tak nakonec jsem vyhodil i celej sředovej tlumič, takže jsem použil střední díl výfuku ze 420SDi, poupravil, převařil, zavařil, sešrouboval a světe divse dělá to randál jak F1 :lol:
Když už byl výfuk dole, začal jsem řešil vůli v řazení, zjistil jsem, že mám vháji futra přímo pod řadičkou, když už jsem to měl venku napadlo mě upravit si to na tzv. short-shifter. Prodloužil jsem spodní část o 8mm a je to hooodně znát, řazení je kratší, ale jak jsem předpokládal, je potřeba použít větší sílu na "přemožení" synchronů, nicméně, když s tím člověk počítá, dá se s tím zařadit docela slušně rychle :wink:
kdyby to pumpa nedokázala ukrmit, nejelo by to a ono se to ani nehádá, prostě jeden válec je v určitym režimu teplot napůl mrtvej.
Karle víš co, dokud to nezačne hrabat na trojku na rovině, nemá to dost výkonu a krouťáku :lol: :lol: :lol: Ale když teď dupnu na dvojku cca v 2500ot, skoro to začne hrabat, je tam už znát lehkej prokluz drive:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned úno 09, 2014 21:12

Takže tam máš jen zadní tlumič? :lol: .... udělej nějaké video z exteriéru.... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 21:20

No on to moc ani tlumič není, je to jenom takovej malinkej rezonátor madeby mitsubushi, to ani mikrofon nepobere :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned úno 09, 2014 21:22

Však telefon schovej někde do křá a projeď okolo.... aspoň si budu mít co pouštět celý den v práci do sluchátek :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 22:04

Ok zejtra to tu máš :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned úno 09, 2014 22:09

Randál nesnáším vzek: , ale tohle si asi poslechnu met:
Jinak proč tomu přidávat, když už teď začínáš mít problém s přenosem výkonu :roll: , to už zrovna začni řešit pohon zadní nápravy :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 22:18

To sice neni špatná myšlenka, ale trošku jinde...udělám doma v leže, pod autem zvedlym 30cm do výšky, všechno, ale tohle fakt ne :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned úno 09, 2014 22:23

No jak už jsem tu kdysi analyzoval, zadní náhon by nebyl nereálný.... respektive 4x4 ;-) ..... byla by to výzva, Honzo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět