Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » čtv lis 28, 2013 7:47

Já to postavím na těch 262 a uvidíme. těhlice je tuhá dost, to mám ověřený z toho nabouranýho kabria, dostalo ránu o pařez, zlomila se poloosa, disk byl ohnutej tak že s ním nešlo protočit ani kolem dokola, a jediný co se zbortilo na šrot byl tlumič, těhlice se nehla - což soudím podle toho že na ní nikde nepopraskal ani rez... jinak všeobecně rovery brzdí mizerně všechny, pes bude ale v tomhle prípadě někde jinde. třeba fabie má 265tky kotouče a v zadu bubny, k tomu o dva metráky navíc, a s brzdama u ní problém není... pořád sázím na ten proporční ventil, co řídí tlak k zadní nápravě v kombinaci s hlavním brzdovým válcem a předpětím posilovače, to bude celej problém... no to ještě budu řešit, zatím dořeším tohle. Díky za info že drážkování je stejný, to mě potěšilo, už semse bál co kde budu zas shánět. jiank ventil je vidět zde - č11. http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002237
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » čtv lis 28, 2013 8:26

Takhle, ono to brzdí dobře... jen reakce na pedál není tak ostrá, jak u koncernu, což bude opravdu nalazením posilovače... ale není to tak, že by to nebrzdilo... když se na brzdu dupne, tak se brzdy zakousnou stejně dobře, jak na jekémkoli jiném autě... a zas taky díky tomu se brzdy lépe a citlivěji dávkujou... Druhá vě, jestli jsou brzdy dostatečně dimenzované... Pro běžný provoz ano, ale při agresivnější jízdě už je to opravdu horší a i ty 262ky se přehřejou....
Jinak ještě se dělal swap čtyřpístků z Peugeotu Coupe... ale musí se na to vyrobit redukce....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » čtv lis 28, 2013 10:13

No jasný, musí se k tomu člověk chovat, jinak se daj upéct každý brzdy. A pořád je to kabriolet, já rychle nejezdím, do těch 150km/h mi to stačí... jednou sem to zkusil asi na 190 bez střechy, už to snad nebudu radši opakovat :-D Dneska se do toho možná pustím, tak bych to kdyžtak nafotil.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pát lis 29, 2013 10:13

Tak takhle to dopadlo: jedinej problém navíc ještě byl, že se musí ubrousit kousek venkovní destičky, asi o 0,5mm, pak to všechno pasuje... proti těm původním kotoučům neskutečnej rozdíl...
Přílohy
994049_3680538867482_859997130_n.jpg
1450944_3680539627501_1285394403_n.jpg
1460111_3680539307493_592628091_n.jpg
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pát lis 29, 2013 10:15

a zbytek..
Přílohy
1459296_3680539947509_784232702_n.jpg
1452468_3680541227541_843218659_n.jpg
1463767_3680540827531_2028132271_n.jpg
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pát lis 29, 2013 11:11

Tož pěkné... nicméně fakt mi uniká smysl tohohle počinu... větší těhlici bys sehnal za hubičku a udělal bys rovnou 282 mm ... takhle ses s tím mordoval a kdoví jak se to bude chovat... například bych měl obavu, že se to nebude dostatečně chladit, protože ty velký desky jsou přes "půlku" kotouče :-D a ze stejné tak velké části schované ve třmenech.... ale tak nechci ti brát elán... držím ti palce, ať to dotáhneš co nejdál... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pát lis 29, 2013 11:48

To zjistíme.. 282 kotouče nechci z jednoduchého důvodu, nevejdou se do origo kol :-) uvidíme jak se to bude choval, ale věřím že žádný velký problémy nehrozí, ale to ukáže čas..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pát lis 29, 2013 12:29

To chápu... pokud chceš zůstat u origo kol, tak jen dobře ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pát lis 29, 2013 13:55

Jojo, já mám rád tuning styl, že na první pohled nesmí bejt víceméně nikde nic vidět. a další věc je ta, že na patnáctkách kolech už je to tvrdý, o šestnáctkách ani nemluvě, ty už se pak na disk místo obouvání natíraj, ne? :-)
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » pát lis 29, 2013 19:00

Další věc je že ty 15ky ml: Budou hořet i na dvojku na rovině :lol:
No kotouč se určitě zahřeje nespočetkrát víc než 282 msm: Ale to už záleží hlavně na spojnici mezi pedálem a volantem
Čím menší kola, tím menší bzdy stačej, tak snad to bude v pohodě, vypadá to moc pěkně, taky budu dělat brzdiče modrý, aby ladily a nebylo na nich 3mm rezu :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » pát lis 29, 2013 19:29

Máš to pěkně udělané a jak vidím cabrio má tu správnou barvu Tahiti blue ;)
a toho hoření se neboj, při rozumném dávkování plynu to 15"dají, těžkej motor a samosvor pomůžou :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » pát úno 07, 2014 20:04

Ahoj Miro, tak jak pokračuje tvá přestavba, je něco nového :?: :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » pát úno 07, 2014 20:25

No to by mě taky zajímalo :shock:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » ned úno 09, 2014 21:10

Pokračuje dobře, zatím pohoda, všecko "pasuje" :-) zítra budu valcit s pooosama, a pravým drzakem motoru. Pokud chcete neco vyfotit, no problém. Už mám i analyzovanou i elektriku a immo, snad to bude chodit.ObrázekObrázekObrázekObrázek

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » ned úno 09, 2014 21:18

.... ty Míro, nemáš strach, že ti uletí střecha, až roztočíš turbo? :-) Nicméně bez střechy bude pecka poslouchat to foukání turba :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět