Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » ned úno 09, 2014 22:17

Podle mě by to šlo dopasovat :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 22:20

Vypadá to že jo, ten můj je právě i docela slušně zachovalej, už byl měněnej je to walker, asi tam nebyl dlouho. Možná bude stačit zakrátit předek před tlumičem a za prvním ohybem o 90°
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned úno 09, 2014 22:20

Jo Honzo mělo by to být stejný... možná od tlumiče ke katu kratší, ale to neřeším.... v jakém ho máš stavu? No už jsem tu sockoval od Karla jeho starej, co se chystá vyměnit, že bych ho třeba ještě zachránil... jo akorát si těď nejsem jistý, jestli náhodou ten z V6 není o něco silnější, než ten co bych měl mít... někde jsem to tu psal, jaké jsou rozměry.... ale kde? :roll:
A taky nevím, jestli tím nezkazím tlak ve výfuku, o který se budu snažit katem... i když to bude asi jiný parametr...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » ned úno 09, 2014 22:24

Hlavně,že jsi nechtěl ze ZR. weed:
Jo a když jsi psal o BRM,tak mě se líbí pěkný odstupňování na jeho převodovce: http://wiki.seloc.org/a/Rover_PG1_gearbox
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned úno 09, 2014 22:28

... no... ZR to má za středním tlumičem jinak pozohýbané, takže bych to musel nějak vařit dohromady... Ze ZR to pasuje po střední díl a ze ZS od středního... tak jako podvozek... XW je takový mezityp ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned úno 09, 2014 22:30

Převody rozhodně chci svoje z VI.... BRM je má o něco delší a proto taky panovalo trošku zklamání při porovnávání s VIčkem, protože to na sprintu tak necválalo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » ned úno 09, 2014 22:37

Vim,ale je to zábava dopasovat si vejfuk na svý auto,možná to někdo nechápe,ale mě to baví.Akorát je někdy člověk trochu zklamanej,co to pak udělá.Na MINI jsem na karburátorovym motoru napálil dva střední tlumiče a pak jsem si málem ukroutil ruce,abych to došteloval,pak mi došla trpělivost a vrazil jsem tam origo a šel jak panna. :roll:
BRM převody bude asi nesmsl sehnat,ale ta TI převodovka je opravdu dlouhá,jen kdybys tam dal tyhle kola: http://www.turbominis.co.uk/forums/inde ... tid=184845 :lol:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » ned úno 09, 2014 22:45

Ano tím by to výrazně zkrátil a taky pěkně snížil :-D , ale tak člověk musí vycházet s nabízených reálných možností a 620 Ti je asi nejsnáz dosažitelný zdroj pokud jdeo pG1 se samosvorem
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » ned úno 09, 2014 22:51

Je fakt moc pěknej, akorát příruby jsou trochu ohlý, asi to hodně utáhly, když ho tam montovali, až budu doma za světla tak ti ho nafotím :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 8:26

Kluci, špatně čtete.... psal jsem, že přesypu jen diferák.... svoje převody nepustím ani za nic ;-)
Johny, prosím nafoť a změř mi průměr trubky ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 8:54

Hledím na to.... moje převodovka je C4 a od C6 se liší akorát ve Final drive... to je převod na diferák? Koukám, že na diferáku má oboje 63 zubů... tak se to liší zubama na ose? Kurnik, začínám se trošku bát, že budu muset přesypat i tu osu.... bojim bojim :?
Co znamená, že bych měl menší final drive... že to bude ve finále zdechlejší? Když tak na to koukám, tak mám takový pocit, že to s tím samosvorem asi tak žhavé nebude.....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 9:06

Už to chápu.... to je ten rozdíl v grafu, co jsi mi poslal, Karle.... do háje :cry: Kvůli 17" bych to potřeboval spíš naopak... no a podle toho to chápu tak, že nemůžu použít zuby z diferáku z TIčka, protože sice jich je stejný počet, ale bude to mít jiný průměr... takže leda bych tam dal zuby z mého diferáku... ale to se zas bojím, že nebude pasovat na tělo samosvoru....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 9:21

Ha! ..... teď ale hledím, že by ty zuby pasovat měly... protože např. to ozubí z R600Ti se dávalo i na obyč diferák třeba v ZS 180 http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-TCB100170 .......... fuuuuu list: uf.... 8)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 9:28

To sou nervy...... :lol: .... jako mám trošku obavu, abych nerozebral obě převodovky a nezjistil, že se nic konat nebude :-) Ale když vidím, že ten věnec pasuje na oba typy diferáků, tak su klidný. Jen nevím, jestli mi tam právě nehučí ten věnec... nechtěl bych ho pak narychlo někde shánět.... koukám, že ho používali i v LR ... DBM711L
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » pon úno 10, 2014 12:11

No já předpokládám, že na diferenciál z 620 Ti jen namontuješ tvé ozubené kolo a pastorek původně z 200 Vi, tím pádem převody nezhoršíš , ale taky nevylepšíš a v zatáčkách získáš lepší traci díky samosvoru. Použitím kompletní sestavy z 620 Ti by se ti prodloužily převody přesně podle grafu,který jsem namodeloval přesně podle tvých stávajících podmínek, tedy pneu 205/40/17 a maximální ot. 7000... a máš pravdu, že 620 Ti i ZS 180 mají stejné převodování včetně stálého převodu, rozdíl je jen v použitém diferenciálu bez a se samosvorem, což zase pasuje do krámu Johnymu :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět