Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 12:45

Dobrý dobrý.... já se jen lekl, že mi tam nebude pasovat ten věnec ;-) Koukám, že s lehčíma převodama bych tu převodovku nesestavil... ale na druhou stranu, ono i s těma 17" to nejede špatně...
.... jo jinak toto by byla libůstka http://www.ebay.co.uk/itm/Quaife-Rover- ... 35ba76e59e :-) .... ale zdvojnásobil bych hodnotu auta :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » pon úno 10, 2014 12:53

Tak ty 17" už jsou pro tebe síla zvyku, ale kdyby jsi obul zpět klasiku 195/50/15 jelo by to subjektivně líp to si piš!
Já je teď mám obutý , převážený a je to znát, že jsou menší, auto je živější a to o dost a díky rozumnému zacházení s plynem mi to na rozdíl od Johnyho na dvojku nehrabe, ale kdybych se odvázal tak asi jo :lol: :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon úno 10, 2014 18:16

Já rozhodně kola stálýho převodu zachovám, kola jsou zaběhlý spolu a tak spolu zůstanou, jestli ti to hůčí tak to jsou spíš ložiska co drží diferák a dělaj i vůli a pozici stálýho převodu vůči sobě, nebo to dělá ještě jiný ložisko, nejspíš na konci stromečku :roll: Chtělo by to stejnak dát ty hlavní ložiska všechny nový, abys to nemusel pak kuchat znova :wink:
Někde v UK jsem dočetl, že se dává skříň z 220Ti na 620Ti, protože při zachování samosvoru skrátíš převod, bez rozebírání skříní a laborování, takže pro tebe je nesmysl používat převodování jiný než máš :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 18:20

Ty ložiska fakt budu měnit jen ty na difu... ty další, na to se můžu vybodnout, protože co jsem koukal, tak to je celkem finanční darda... jo jinak, zvládnu tu převodovku sundat samotnou bez motoru, žejo?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon úno 10, 2014 18:23

Sundávám jí sám, trvá to 1,5 hodiny :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon úno 10, 2014 18:24

A myslí, že když budu měnit ty ložiska, tak gufera půjdou použít, nebo je budu muset vyměnit?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » pon úno 10, 2014 18:32

Zkdyž ložiska vyndáš jak bílej, tak proč ne, mě třeba šly ze skříně obě ven a zůstaly na diferáku, trošku smutný je, že musej ven celý střeva páč to velký kolo na difu nepřendáš kolem rozšiřujícího se stroměčku, ale když to jen vyhodíš, nerozskočí se ti od hřídelí tyčky a hřídele od sebe, jen to tam zase nacukáš zpátky
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte úno 11, 2014 17:01

Odkazy na matroš, který budu potřebovat (postupně si doplním):
těsnění výstupu řazení http://www.litep4x4.cz/detail/freelande ... adici-tyce
těsnění pod svody http://www.litep4x4.cz/detail/freelande ... ho-potrubi
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » úte úno 11, 2014 17:10

Tento shop provozuje kluk, se kterým se znám ještě z fóra Land Rover, sám jsem od něj bral nějaké věci na svou bejvalku, takže ohledně dodání jistota mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř úno 12, 2014 11:09

Stejně jako Karel přemýšlím nad tím, jakou barvu dát na třmeny... co tak čtu, tak často se používá Hammerit, ale zas není určen na zvýšené teploty... takové ty dvousložkové Foliatec no nevím... odrazuje mě cena.... takže končím u tohohle http://tuning.autodoplnky.cz/autokosmet ... -s28352968 .... co vy na to?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1437
Registrován: stř čer 29, 2011 0:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Jenda » stř úno 12, 2014 11:14

na Volvoclubu psali že hammerite vydrží
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu :-D 2024- ...

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » stř úno 12, 2014 11:20

Hammer drží i na bloku motoru(odzkoušeno) a tenhle sprej mám taky odzkoušenej a drží pěkně.Je teda drahej,počítej,že použiješ tak jeden na dva brzdiče.Očistit drátěnym kotočem na flexe.Odmastit nitrem.Nanášet první 2 vrstvy hodně slabý tak po hodině a pak zalejt a neměl by bejt problém. SMOKE:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř úno 12, 2014 11:26

Tak nějak jsem to plánoval... co čtu, tak ten Hammerit má problém v momentě, kdy se na něj dostane brzdovka, nebo jiné chemie... se to rozblemcá a jde to blbě dolů.... takže ten Motip vítězí... a ano, říkal jsem si že tak dvě pixle....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » stř úno 12, 2014 11:27

Foliatec je dražší, ale kvalitní a máš v tom i čistič/odmašťovač ve spreji ... nemusíš řešit extra. Navíc té barvy, která se nanáší štětcem, se podle mě nespotřebuje tolik a vyjde to na více brzdičů. Taky bych měl obavu, že mi sprej nalítá všude. Já jsem tím dělal kotouče poté, co jsem si koupil nelakované a začaly pochopitelně hned reznout.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » stř úno 12, 2014 11:37

Vidím to stejně jako AnderN, nákupem Foliatec přeplatím cca 3 stovky, ale mám to komplet balení, navíc nerad dělám se sprejem, raději natírám - jo a tu barvu tam dám růžovou :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět