Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » úte úno 18, 2014 17:31

Tak tohle fakt prober s Johnym a Křemílkem , řeší tu úplně to stejné v Johnyho vlákně:
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... &start=165
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » úte úno 18, 2014 17:34

Na této stránce dole máš ty parametry pumpy pro 620 Ti ověřené ;) :arrow:
http://www.ebay.co.uk/itm/WALBRO-UPRATE ... 0479206334
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » úte úno 18, 2014 18:25

Sááákra tady lítaj zkratky a samý odborný názvy, Míro, mluvíš o AFR? Air/FluelRatio? 5 barů ti to čerpadlo nikdy nevytvoří, to je docela astronomický číslo. Jasně tlak na liště regulátor zvyšuje, při zvýšení tlaku turba, ale myslím že to má nějakou hranici tak 3,5baru, víc to sériová pumpa neudrží konstantně, propustnost vstřiků se taky udává při 3barech... Možná když to chceš nějak přeturbit, ještě nad limit "fuelcAtu :D", bez úpravy ř.j., nebo její výměny, větších vstriků, je to možnost, jak je ten motor možno udržet chvíli provozuschopnej nad limit 1baru tlaku turba a to zvýšit regulátorem tlak paliva a ECU sebrat nad 1bar tlaku turba její jedinou nejdůležitější veličinu podle který všechno řídí a to právě ten tlak na MAP senzoru, prodávaj na to klasický ventilky s pružinkou jako jsou MBCčka, jenom to hodíš před ECU a když je tam větší tlak než 1bar(nastavíš na kolik chceš). Pružinka otevře a fučí ven vzek:
Nemusím ti už dál popisovat, co všechno začne ECU vyhodnocovat špatně, snad jen to nejdůležitější, že přestane řídit předstih a půlka ti toho hoří ve vejfuku, atd..
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » úte úno 18, 2014 19:21

No vidíš... tak jsem zas tak mimo nebyl :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 18, 2014 19:28

Žádný pruzinky, kuličky a spousta dalších blbostí mi do auta vůbec nesmí :-)

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 18, 2014 19:32

Já kuchnu ecu, snimac použiju třeba z tdi octavie, ikdyz by měl fungovat i ten origo motorola.. Úpravou elektroniky kolem ne se zvedne fuelcut třeba až na 1,3 až 1,5 atmosféry. Problemek nastává tehdy, že se musí přehrát komplet mapa.. A rozlišení řídící jednotky se trošku tímhle zvýšením rozsahu trochu snizi..

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 18, 2014 19:34

Jinak píšu zkratky, pac napsat na mobilu poměr hmotnosti paliva ku hmotnosti vzduchu se píše blbě :-)

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » úte úno 18, 2014 19:39

A to s téma 5ti barama bylo mysleny tak, že pokud pustím vstriky na plno, musí při tom i tak čerpadlo schopni dat 5 baru, pokud bych pritah regulátor, musí to mít rezervu... To čerpadlo do KE-jetronicu v golfu by mělo dat...

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od roverny » stř úno 19, 2014 12:46

Jenom zírám co tu řešíte za problémy. Nevím k jakému účelu chceš auto používat. Myslím ,že toho to kabrio bude mít plné brejle i se sérivým motorem 2,0 turbo, a to hlavně o z hediska pevnosti karoserie. No,ale kažý je strůjcem svého štěstí. Vím co ten motor v mém kupátku pří tlaku 1atm dodáže. A to není nadopovaný nějakýma velkýma vstřikama a pod. Je tam pouze nově seřízené turbo,řídící jednotka ?? ,velký intercooler a nový nerezový výfuk bez katu průměr 70 mm opatřený pouze zadním tlumičem.
Jinak slušná palivová čerpadla byla na Saabech, v některejch modelech dávaly 5 atm tlaku paliva.

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř úno 19, 2014 15:17

Roverny, neboj, žádný silenosti, ale prostě nechci mít v autě komponenty, který celou dobu běží nahrane a pak mi to někde vydechne, radši silnější čerpadlo, kteryho si nebudu muset všimnout než nějaký co stačí jen tak tak. Jinak co se týče pevnosti karosérie, toho bych se nebál, beztak bude pevnější než celý kupé, jen nemá tu pricnou tuhost... A co hlavně mám to prostě na kazdodeni ježdění do práce, ale taky pro zábavu, chci si proate vyzkoušet všechno co se s tím dá udělat, závodit s tím nebudu :-D a nerad se dovidam nový věci po tom co se něco posere, chxi to mít prostě podchyceny a znát, to, proto řeším i věci, které nakonec třeba nevyužiju.

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » stř úno 19, 2014 21:11

Ano, ano, tak nehloupni s vyřazováním fuelcutu :wink: :lol:
Uvidíš, jak ti to na těch "patnáckáchnaplechu" utrhá ruce :shock:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Austin » stř úno 19, 2014 21:49

MíraMT píše:..., závodit s tím nebudu :-D
jak závodit s tím nebudu ? 26.dubna první závod http://www.minifanclub.cz/classic/?page=173
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » stř úno 19, 2014 22:07

Pro info, to bude na tom Hodonínském motokárovém okruhu?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » stř úno 19, 2014 22:33

Prooooč je to tak dalekooo :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pon bře 10, 2014 8:58

Tak dík všem za řady ohledně poloos. Nakonec se u nás v kovosrote objevil naftovej R25, a pasovalo mi z něj kde co - ovládání spojky, ražení, poloosy, příčka přední nápravy ( prez starou neprošel vyfuk od turba), trubky k servu, zachyt reakce k vaně motoru směrem dozadu, chladic a spoustu dalších blbostí..

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Odpovědět