Rover 414 z Itálie

Odpovědět
Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte úno 25, 2014 19:25

17" na CIvica? :o Nedivim se, ze to nezapsali :mrgreen: Ale na druhou stranu - co je jim po tom...

Jinak myslim, ze to opravdu porad stoji vzhledem k cene a stavu auta za to :wink: Koupil jsem ho v CR, ale nebyl s ceskymi papiry. Auto je absolutne bez koroze (prave diky tomu, ze je z Italie z oblasti, kde se nesoli) a ma najeto 108tis. km. Takze zanovni vuz :mrgreen: Po partisicove investici do opotrebenych casti, filtru atd. verim, ze bude jezdit jeste sakra dlouho, tyhle 90's auta jsou stejne nejvic :) Na co byste doporucili kouknout, kdyz uz jsme u toho?

Co myslis plastovymi dily?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 21:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od cembry » úte úno 25, 2014 19:57

Civic 8G v sedanu ma bohuzel v CR max. jen 16", jinde nez v CR lze i vice. Civic 8G 5D (ufon) ma bezne kola 17" nebo 18" i v CR.
(Sorry za OT, jsem jsem chtel drobne upresneni)
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte úno 25, 2014 20:07

Ajo 8g, tak to docela cumim :o Je to mazec vsechny tady ty posrane papiry kolem toho... Kdyby nam stat tolik nekecal do veci, do kterych mu vubec nic neni, vsechno by bylo jednodussi a vsichni spokojenejsi...
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » úte úno 25, 2014 20:19

Syntetické materiály stárnou velice rychle a plasty nejvíc... Auto z Itálie sice bude netknuté rzí, ale zato všechny plasty budou ztvrdlé a zpuchřelé kvůli vyšší expozici slunečního záření... uděláš dobře, když je všechny co nejdřív a pak jednou za nějakou dobu ošetříš nějakým čističem s UV filtrem.... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte úno 25, 2014 20:36

Planuju bud komplet vymenu interieru nebo to necham profesionalne vycistit :) Je to po nejakem farmari, takze je to mimo jine zasrane jak prase, zaprasene a tak :D Ale to jsou takove drobnosti, to se vyladi a bude to super vuz :)
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » úte úno 25, 2014 20:43

Tak když to bereš tak, tak to pak jo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte úno 25, 2014 20:46

Auto nebylo drahe, papiry me trochu stvou, ale s tim najezdem a stavem spodku verim, ze to bude paradni povoz po trose investic... Chce to kazdopadne vystrikat spodek, pomenit filtry atd., dat spodek dokupy (silentbloky atd.), vnitrek osetrit, venek nalestit, venkovni plasty prestrikat=ozivit... No bude se mit u nas dobre :D

Mimochodem - odkud berete dily na vase kary?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » úte úno 25, 2014 20:51

Spotřební věci Elit, Kelly, atd. atd... všude něco mají. Největší výběr origo a méně dostupných dílů mají na www.rimmerbros.co.uk ... je to formou supr obrázkového katalogu, kde se dají parádně dohledat použití na jiných modelech. No a pak tu uživatel lenham3 jezdí co chvila do matičky Anglie a vozí nám díly nové a použité podle toho, jaké si přejeme ;-) Na vrakovištích už tu v ČR toho moc není. Ale v inzercích je pořád dost vraků na díly.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » úte úno 25, 2014 20:53

Jo a zapomněl bych.... samozřejmě spoustu speciálních dílů mají v partnerském e-shopu http://www.atsservis.eu/18391-mg-rover-katalog-/ ...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Vilém » úte úno 25, 2014 21:36

Tohle jsem měl před lety taky. Přišel technik, že moje auto nemaj v tabulkách a že to nepřihlásí. Po půlhodině přišel, že je to OK, že to šéf nějak vyřešil.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 0:29

Vilém píše:Tohle jsem měl před lety taky. Přišel technik, že moje auto nemaj v tabulkách a že to nepřihlásí. Po půlhodině přišel, že je to OK, že to šéf nějak vyřešil.
To bych taky bral :D Nechces trochu zavzpominat? :mrgreen: Koukam, ze mas totozny vuz, jen o par let novejsi :)

Trunda, diky za zasveceni 8)
Aby se nereklo, tak sem taky pridam neco zajimaveho:
Tip od uzivatele LANiN, ktery tady taky je a mimo jine je to muj kamarad a automobilovy guru vseho druhu, bezj bych chodil asi pesky :lol: - www.granex.cz - dily za super ceny
Tip od sefa :D - www.autodily-cardo.cz - jeste lepsi ceny :D
Samozrejme nemaji vsechno, ale malo toho taky neni
car::
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od lenham3 » stř úno 26, 2014 0:40

Vitej mezi mama at ti Roverek pekne slouzi ;) ,jinak jsem se dival na ty tvoje odkazy a moc velke super ceny na tom nevidim stejne jako vsude u nas v Cr treba spojka na R 75 :roll:

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 11:12

Tak asi jak na co, ale pokud vim, je to o dost levnejsi nez Kelly/Elit... Jako treba u 400 tam skace alternator za 8 tisic coz je ocividne nejaky fail :D
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » stř úno 26, 2014 12:50

No nákup za maloobchodní ceny bude vždy špatný - drahý...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3419
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Keksin » stř úno 26, 2014 15:00

Kdyz jsem chtel dovozovou STK na Rover SD1, tak meli na STK reci jak koza bobku. Ze to nemaji v databazi, ze musim na dekru, neakceptovali ORIGINALNI holandske (EU) doklady. Stacilo zajet na JINOU STK a tam meli v databazi Rovery snad od padesatych let. Vse slo jak po masle.

Odpovědět