Rover 414 z Itálie
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
No mě taky vyfakovaly všechny ME v Brně, že na ZT diesel neumí změřit emise. Včetně té, kam to pak odvezli z DS servisu, když jsem jim dal za úkol provést STK. Tak jezdím jinam ...
Zkrátka jako v každém oboru jsou rovněž STK/ME kvalitní i nekvalitní.
Zkrátka jako v každém oboru jsou rovněž STK/ME kvalitní i nekvalitní.
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Tak ja nevim, prase aby se v tom vyznalo
Takze myslis, ze mam zkusit jeste poobjizdet ruzne STK?

Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Abych ti to trochu vysvětlil:Xcriss píše:Zdravim vas panove.
Koupili jsme nedavno Rovera 414si z Italie. Dnesk jsem chtel na dovozni STK a tam mi rekli, ze mi v papirech chybi nejake udaje, a ze tudiz STK nemuzou udelat, takze musim na Dekru, tam jim vysolit 2000,- a oni mi vystavy nejaky posrany vypis. Nema nekdo radu nebo nejakou zkusenost na tohle? Uz me to nebavi a neuveritelne sere, proste Dekra stoji za hovno a nema v datbazi pomalu nic nez koncerny a ja jim jeste za tu neschopnost budu platit??? Pomozte nekdo prosim nebo se z toho zblaznim...
Diky
- Ty jsi žadatel a dovezl sis auto, které chceš pro sebe přihlásit. Proto jseš povinnen doložit všechny údaje pro přihlášení do provozu a povinně vyplňované údaje v TP, protože je auto z Itálie, kde spousta těchto údajů chybí, musíš je sehnat jinde.
- Dekra nemá nic v databázi: asi myslíš databázi vozidel, schválených do provozu v ČR, tak ty má Dekra v databázi všechny do jednoho, je jich okolo 200 tisíc (typů aut) a je tam i spousta Roverů 414Si, ale ke ztotožnění musí souhlasit všechny hmotnosti a ještě pár dalších údajů, což bohužel z Itálie někdy nesouhlasí (i u koncernů), protože v Itálii se prostě schvalují auta jiných variant a verzí. Tuto databázi mají k dispozici i STK (pozor, STK není Dekra, STK je soukromá firma a Dekra je jen jejich odborný dozor), pak má ještě Dekra svou rozsáhlou databázi aut, které už schvalovali a protože byly z Německa, Rakouska, nebo měly COC list, mají k nim všechny povinné údaje. Za ten jejich výpis účtujou STKčku za 1900, takže stovka je provize pro STK.
Takže můžeš zaplatit na STK 2000 a oni to elektronicky pošlou na Dekru, odkud většinou do hodiny až dvou přijde protkol z chybějícími údaji. Nebo můžeš nadávat na Dekru, jak jsou neschopní a týden si dopisovat s autorizovaným zástupcem výrobce (Helpregem), kde zaplatíš stejně. Jen bych dodal, že u většiny výrobců to nestojí 2 ale 5-7 tisíc.
Jo a manuál se použít může, ale v Italském TP chybí hluk vozidla za jízdy a tento údaj bohužel není ani v manuálu, takže to nic neřeší.
Když mi pošleš fotku štítku a toho italského TP, můžu se podívat, jestli je problém na STK, nebo opravdu není toto auto v české databázi.
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Ahoj,
stitek a foto poslu, hned jak prijdu z nocni domu
Prave mi vrta hlavou, ze by nemeli toho Rovera v databazi, jak mi tvrdili na 2 STK... Rover 414 prece byl zcela jiste pro provoz v CR schvalen, tak by tam mel byt...
Diky za osvetu, treba pomuze
Jen mi prijde dost natvrdle, ze dovezu auto z EU a maji s tim problemy... Stejne moc nechapu, k cemu v TP polovina udaju je... 
stitek a foto poslu, hned jak prijdu z nocni domu

Prave mi vrta hlavou, ze by nemeli toho Rovera v databazi, jak mi tvrdili na 2 STK... Rover 414 prece byl zcela jiste pro provoz v CR schvalen, tak by tam mel byt...
Diky za osvetu, treba pomuze


Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Jeste bych mel jeden dotaz - auto cuka, obcas proste jakoby uplne vypnul motor... Nekdy vice, nekdy mene. Nejake tipy, cim to muze byt?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Zkontroluj kabely k baterce, ukostření, případně pak kabely zapalování....
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
hlavně si nenech čistit vnitřek párou, odlepí se ti střecha a tapecírunk za pár měsícůXcriss píše:Planuju bud komplet vymenu interieru nebo to necham profesionalne vycistit![]()
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Hombre:Tak to jsem hustil tady ve dvou příspěvcích Xcrissovi a nechtěl to pochopit.Jsem kolega jen ne K-technik,tak zas problematiku nemam tolika zvládnutou,ale z IT byl vždycky problém s přihlášením.Moje 400 byla z Německa a tam stačil manuál.
Snad to jednou bude o výrobci,typu,VIN a barvě.
Snad to jednou bude o výrobci,typu,VIN a barvě.

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Trunda: Diky za tip
Austin: To uz vsechno planda takze to je jedno
Vyplne dveri asi zkusim precalounit sam (ma tady s tim nekdo zkusenosti?), strechu zatim necham plandat asi a casem necham precalounit...
Jinak ten manual mam, myslite, ze by jim to fakt mohlo stacit?
Akorat je teda cely in italiano espresso 

Austin: To uz vsechno planda takze to je jedno

Jinak ten manual mam, myslite, ze by jim to fakt mohlo stacit?


Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Skoč si do LIDlu, právě tam prodávají lepidlo ve spreji, tím přilepíš stropnice.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Bude to drzet? Slysel jsem, ze ty levnejsi stoji za pendrek...Ne ze bych neveril Lidlu...
Myslis, ze by to zvladlo i to calouneni dveri? Koukal jsem, ze lidi davaji chemopren ve spreji atd. ... Mam v planu tam dat normalne nejakou autolatku a pod to mozna 3-5mm molitan...

Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Vymen palec a vicko rozdelovace
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
No já jsem si před rokem koupil to lepidlo ve spreji z Lídlu, použil jsem ho na dočasnou vysprávku bočního čalounění na Kupéčku a po pár týdnech se to odlepilo a ta styčná plocha byla lepkavá -- tedy lepidlo nevytvrdlo, ale... mohlo to být tím, že jsem pořádně neočistil oba povrchy od starého lepidla... ten chemopren by byl asi lepší.
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
- Bydliště: Praha/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Prave. Asi zvolim chemopren, to se zda byt jistota. Jen si nejsem jisty, co udela chemopren s molitanem?
A taky si rikam, aby to prosaklu pres tu latku, to by pak vypadalo hnusne... Ale tak kdyz to fungovalo jinym, tak snad i mi 


Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení
Je potreba koupit latku i z molitanem pak to neprosakne kdyz das lepidlo primo na latku tak vetsinou to prosakne