Rover 414 z Itálie

Odpovědět
JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od JK Mini » stř úno 26, 2014 22:27

Chemopren ve spreji znám dobře.Funguje,jen když jsem lepil opravdu silnej koberec,co se dává na repro na stropnici,tak to moc nedrželo,ale bylo to opravdu těžký.Neprosakuje,jen lehce nastříkat a hlavně na povrch,kterej chceš upravit,nechat chvíli dejchat a nalepit.Ceny teda hrozná,ale na palubce jsem ten koberec měl taky a sluníčko a různý teplolty neměly šanci. list:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 22:33

Nekdo prave rikal, ze si udelal "svuj" chemopren ve spreji - proste naredil nejaky chemopren extrem (nevim teda cim...). Predpokladam, ze ten z Lidlu chemopren nebude a trochu (dost) se toho bojim :D
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6976
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od AnderN » stř úno 26, 2014 22:37

Upřesním -- Lidl měl v akci lepidlo UHU, sprej 200 ml, žádný noname vyrobený pro supermarket ... koupil jsem ho už kdysi, co jsem s ním přilepil drží dodnes. Ty akce se čas od času opakují, takže teď je měli zas minulý týden, ale včera jsem viděl už jen doprodávat zbytky.

Tip -- UHU má fantastická sekundová lepidla. Vše ostatní mi do pár měsíců vyschlo (bez ohledu na cenu), jen UHU zatím ne.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 22:41

Asi tam zitra kouknu, jestli neco jeste nebude... Takze mam se ptat po lepidle UHU ve spreji, jo?

http://lepidlo.heureka.cz/uhu-univerzal ... eji-3-v-1/
tohle? :)

Jinak jeste jeden dotaz? Kde sehnat klicenku Rover? msm: Takova prkotina, co udela radost :D
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od lenham3 » stř úno 26, 2014 22:56

AnderN píše:Upřesním -- Lidl měl v akci lepidlo UHU, sprej 200 ml, žádný noname vyrobený pro supermarket ... koupil jsem ho už kdysi, co jsem s ním přilepil drží dodnes. Ty akce se čas od času opakují, takže teď je měli zas minulý týden, ale včera jsem viděl už jen doprodávat zbytky.

Tip -- UHU má fantastická sekundová lepidla. Vše ostatní mi do pár měsíců vyschlo (bez ohledu na cenu), jen UHU zatím ne.
Strc sekundak do lednicky a vydrzi ti na veky :wink:

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6976
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od AnderN » stř úno 26, 2014 23:08

No vidíš, to mě nenapadlo :) Ale s tím sekunďákem UHU to ani není potřeba.

Xcriss -- na této stránce vlevo dole cca za 90,- Kč
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » stř úno 26, 2014 23:19

To vubec nevypada zle, zitra tam mrknu :mrgreen: Uz vidim z dulku vylezajici oci prodavacky: "Dobry den, mate UHU permanent spray lepidlo?" :lol:
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Hombre » čtv úno 27, 2014 6:30

Ten manuál ti nepomůže, není v něm ten hluk za jízdy. to, že je v italštině by ani tak nevadilo. Manuál ti je platný, pokud máš auto z Německa, kde v TP chybí jenom spotřeba a rozvor. Spotřeba většinou v manuálu je (teda s výjimkou Renaultu a amerických značek) a rozvor taky, ten se dá i změřit. Ale v italském TP chybí :
-zatížení střechy (to by nebyl problém opsat z manuálu)
-výška vozidla (dá se změřit, nebo manuál)
-provozní hmotnost (ta je v manuálu, nebo se vypočítá z hmotnosti prázdného auta - "massa a vuoto"- která je v tp)
-hmotnost nebrzděného přívěsu (manuál)
-hluk za jízdy - lze zjistit jedině výpisem, nebo ho může změřit zkušebna
-nejvyšší povolená rychlost (to je taky celkem problém, někdy je ale v it. TP napsaná, ale málokdy)
-povolené zatížení náprav (opíše se ze štítku)

Jinak v databázi schválených ZTP je 6 Roverů 414 - 3 sedany a 3 hatchbacky.

JK Mini: ahoj kolego, to jsem nevěděl. Ale zdály se mi ty tvé příspěvky nějaké zasvěcenější :-) Tak aspoň někdo
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon bře 03, 2014 9:00

Panove tak ja sem hodim zas nejaky dotaz :D

Moc mi nebrzdí brzdy. Predni kotouce uz maji nelepsi roky za sebou, ale nezda se mi, ze by to mel byt duvod. Na STK se ukazalo, ze jedna brzdi vice nez druha. Odhad byl, ze je nekde sajrajt v trubkach, protoze to, co tam bylo misto brzdovky... :? To jsem jeste nevidel - cerna voda a na ni nejaky zeleny zabinec. Ble. To jsme vymenili, proplachli novou brzdouvkou, odvzdusnili - ale stejne to brzdi malo. Cim to muze byt? Muze to delat, kdyz je KO hlavni valec? Nebo to muze byt jen temi kotouci?

Jinak svicky vymeneny za NGK a auto uz necuka a jede krasne :) Jako bonus jsem zjistil, ze ma auto udelane rozvody asi pred 10tis. km msm: Dobre jsem to koupil, stalo to za to srani s prihlasovanim, to je mimochodem vyreseno, ve stredu jdu pro cistopis... Ale komplet papirovani k prihlaseni me vyjde na 10 300Kč ml: ml: ml:
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 9:04

Co čepy? Ty chodí hladce? Jako pokud jsou kotouče a desky nějaký jetý, tak to tím samozřejmě taky být může. A pokud tam byla místo kapaliny nějaka srajda, tak můžou být zpuchřelý trubky...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon bře 03, 2014 9:24

Ted mi napsal kolega taky o tech hadicich... To by se mi nechtelo menit teda :? Cepy byly myslim OK...
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Hombre » pon bře 03, 2014 9:38

Pokud je u kotoučové brzdy nesouměrnost, většinou pomůže sundat brazdový třmen na slabším kole (nebo nejlépe obě strany) očistit a namazat vodící čepy, vytáhnout destičky i ty plíšky pod zámkama destiček, všechno krásně očistit, nezamastit desky a složit. Někdy bývá ale i přidřený píst v brzdovém třmenu a to už vyžaduje složitější operaci, ale nouzově můžeš zkusit vyšlapat pedálem píst tak o 2 cm ven (aby nevypadl celý), optrně ohrnout manžetu, aby se neroztrhla a píst očistit pomocí nějakého WD spreje a hadru a stolařskou svěrkou zatlačit zpět do třmenu. To můžeš tak 3x zopakovat, aby se všechna špína arez dostala ven.
Jinak může být nesouměrnost způsobená špatným odvzdušněním nebo jsou zamaštěné desky od vazelíny z prasklé manžety nebo z ložiska. Eventuelně když někdo vymění desky jen na jedné straně. Ale většinou je to fakt jen přidřené na čepu, nebo pístu, nebo nepohyblivá destička.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 9:45

Jinak řečeno..... není od věci udělat repasi třmenů. Velká část lidí, ale i servisáků prdí na průběžnou péči o brzdiče, tak u tak starého auta se dá očekávat, že už nebudou úplně v kondici...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Hombre » pon bře 03, 2014 10:25

No, ale aby tě nevzali za slovo a neudělali repasi i s tou elektrolýzou a octovou lázní, nátěrem atd :-). Ale samozřejmě kompletní rozborka a výměna manžet a kroužků je to, co to potřebuje. To, co jsem napsal já je jen takové minimum, které já dělám po každé zimě.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 11:16

:lol: ... říkal jsem si, jestli raději neupozornit na to, že barva je jen kosmetický záležitost.... i když je fakt, že když jsou ty třmeny orezlý, tak se na tom drží bahno a snáz dojde k nějakému zatuhnutí... takže hladký povrch může decentně zvýšit životnost...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět