Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 248.000 km
Jak jsem tu psal, již delší dobu Labuťka jezdí s nefunkčním termostatem. Naštěstí zima nebyla tak krutá, tak se to dalo přežít. Tohle bylo ještě v poho... Ale tudle jsem vezl manželku do Bystřice k doktorce a protože jsem si zvykl očkem teplotu sledovat, tak jsem těsně před městem zaregistroval, že teplota nezvykle stoupá. Den před tím jsem sledoval, že teplota byla téměř normální a konečně to topilo. Ale tentokrát teplota byla výš, ale vůbec to netopilo. Po chvilce ale teplota začala letět k červené. Zlehka jsem dolej na křižovatku nad Bytřicí a zastavil u kraje, šel kouknout pod kapotu a ejhle - expanzka prázdná .... odkouleli jsme Labuť z kopce k benzínce, koupili dvě flašky chladící kapaliny a opatrně a pomalu jsem dolil a fouknutím do expanzky natlačil do okruhu cca 1,5 litru. Po nastartování vše ok.
Dva měsíce před tím jsem musel dolejvat asi litr. Takže mě to zas tak nepřekvapilo. Jen jsem na to blb zapomněl a průběžně nekontroloval. No a tak jsem začal uvažovat, jestli ta mizící kapalina je důsledek posledního velkého servisu u Lenhama, nebo co... no nechal jsem tomu čas a až dnes v naději, že si spravím chuť po velkém zklamání http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... 03#p105503 jsem se jal kouknout kde může být problém.
Manželka mi hlásila loužičku pod Labuťí. A tak šmátrám po trubkách a ha! Hadice, co vede k radiátoru od motoru, byla za motorem prasklá a ani jsem se tomu nijak nedivil. Ta hadice byla omotaná elektro páskou snad na třech místech , ale to už tam bylo snad od minulého majitele, takže nějakých osm let Když jsem hadicu zmáčkl, tak to pěkně stříkalo. No tak jsem neváhal a prostě jsem se hecnul, že to musím dát do cajku a rovnou i s kontrolou termostatu. K operaci mě povzbudil i fakt, že jsem ve svém půdním skladu našel zánovní hadici, co jsem kuchnul z VIčka - http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002833 č. 7. Takže vypustit, všechny objímky povolit, odpojit hadici chobotnici , odpojit ventil k topení. A následoval můj oblíbený termostat..... óóóóóó jak já ho nesnáším Zas mám dodělaný ruce, doškrábaný a těch sprostých slov .... No ale byl venku a co to? Na něm zdrhnuté gumové těsnění Tudle, jak jsem měnil ten zdrhnutý O kroužek mezi trubkou a domečkem termostatu, tak jsem si nedal dost bacha a termostat jsem tam asi blbě usadil. No takže termostat byl funkční (i jsem ho zkoušel), ale voda ho obtékala, takže se ten okruh neuzavíral. Blbý no... Tak jsem dal druhý termostat, co jsem měl doma navíc, protože tenhle už měl vylezlý těsnění kolem cumcrlíku, dal jsem jiný těsnění a celé to smontoval.... samozřejmě za vydatné pomoci kouzelných slovíček ... odvzdušnit, uklidit a za tři hodinky bylo hotovo No a hurá, Labuť se konečně zahřeje a já za volantem taky
A ve finále jsem si spravil dost blbou náladu. Nakonec ten den byl celkem plodný, byť se plány s Kupéčkem zase o týden posouvají
Jak jsem tu psal, již delší dobu Labuťka jezdí s nefunkčním termostatem. Naštěstí zima nebyla tak krutá, tak se to dalo přežít. Tohle bylo ještě v poho... Ale tudle jsem vezl manželku do Bystřice k doktorce a protože jsem si zvykl očkem teplotu sledovat, tak jsem těsně před městem zaregistroval, že teplota nezvykle stoupá. Den před tím jsem sledoval, že teplota byla téměř normální a konečně to topilo. Ale tentokrát teplota byla výš, ale vůbec to netopilo. Po chvilce ale teplota začala letět k červené. Zlehka jsem dolej na křižovatku nad Bytřicí a zastavil u kraje, šel kouknout pod kapotu a ejhle - expanzka prázdná .... odkouleli jsme Labuť z kopce k benzínce, koupili dvě flašky chladící kapaliny a opatrně a pomalu jsem dolil a fouknutím do expanzky natlačil do okruhu cca 1,5 litru. Po nastartování vše ok.
Dva měsíce před tím jsem musel dolejvat asi litr. Takže mě to zas tak nepřekvapilo. Jen jsem na to blb zapomněl a průběžně nekontroloval. No a tak jsem začal uvažovat, jestli ta mizící kapalina je důsledek posledního velkého servisu u Lenhama, nebo co... no nechal jsem tomu čas a až dnes v naději, že si spravím chuť po velkém zklamání http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... 03#p105503 jsem se jal kouknout kde může být problém.
Manželka mi hlásila loužičku pod Labuťí. A tak šmátrám po trubkách a ha! Hadice, co vede k radiátoru od motoru, byla za motorem prasklá a ani jsem se tomu nijak nedivil. Ta hadice byla omotaná elektro páskou snad na třech místech , ale to už tam bylo snad od minulého majitele, takže nějakých osm let Když jsem hadicu zmáčkl, tak to pěkně stříkalo. No tak jsem neváhal a prostě jsem se hecnul, že to musím dát do cajku a rovnou i s kontrolou termostatu. K operaci mě povzbudil i fakt, že jsem ve svém půdním skladu našel zánovní hadici, co jsem kuchnul z VIčka - http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002833 č. 7. Takže vypustit, všechny objímky povolit, odpojit hadici chobotnici , odpojit ventil k topení. A následoval můj oblíbený termostat..... óóóóóó jak já ho nesnáším Zas mám dodělaný ruce, doškrábaný a těch sprostých slov .... No ale byl venku a co to? Na něm zdrhnuté gumové těsnění Tudle, jak jsem měnil ten zdrhnutý O kroužek mezi trubkou a domečkem termostatu, tak jsem si nedal dost bacha a termostat jsem tam asi blbě usadil. No takže termostat byl funkční (i jsem ho zkoušel), ale voda ho obtékala, takže se ten okruh neuzavíral. Blbý no... Tak jsem dal druhý termostat, co jsem měl doma navíc, protože tenhle už měl vylezlý těsnění kolem cumcrlíku, dal jsem jiný těsnění a celé to smontoval.... samozřejmě za vydatné pomoci kouzelných slovíček ... odvzdušnit, uklidit a za tři hodinky bylo hotovo No a hurá, Labuť se konečně zahřeje a já za volantem taky
A ve finále jsem si spravil dost blbou náladu. Nakonec ten den byl celkem plodný, byť se plány s Kupéčkem zase o týden posouvají
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ty auta nam nemladnou, Labut ti slouzi do roztrhani tela a udrzba je holt potreba ...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jojo..... je fakt, že se Labuti do důchodu nechce. Nicméně některá místa, která jsem opravil, tak už zase oranžoví
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Kdepak rez, to je neuvěřitelná sviněěě
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Chytla mě taková malá deprese.... Právě jsem se vrátil z umývání Labuťky. Moc se s ní poslední dobou nejezdí a stojí venku. Drhnutí kákanců od včel nemá smysl popisovat... ale všiml jsem si smutné věci - začínají mi reznout rámy skel ve dveřích. To co klasicky hnije u R75, tak tu je to spojené s celýma dveřma a na zadních levých dveřích jsem si všiml, že se odfouklo těsnění kolem skla, což samozřejmě byl a je příznak rzi Že to mám zhnilé na ZT mě nějak extra nebere - prostě to vyměním. Ideálně je na tom Kupéčko, kde jsou dveře vyřešené nejlépe, jak to snad jde Ale tu? Vyvařovat rám dveří? Je opravdu na zváženou, jestli už fakt nenastal čas Labuťku uskladnit do garáže. Ale čím budu jezdit v zimě do práce.....? ZT nebude v zimě na denní ježdění v závějích moc ideální. Chjo...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Na ježdění do práce v zimě je každého Roveru škoda, hledej jinde a Tourerka schovej
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jo, pořiď si nějakou fóbii nebo tak něco Ale jestli chceš cestovat do práce stylově po těch děravých cestách, tak jsi na správné adrese třeba u LR
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 250.000 km
Konečně jsem se dnes dostal k tomu poladit na Labuťce věci, které jsem měl už delší dobu v plánu. Jednak to, že se mi pokroutil první díl výfuku tak, že se mi o něj začalo opírat táhlo řazení, přičemž to při rozjezdu drnčelo až hrůza. No a s tím jsem si naplánoval výměnu pákového převodu (č. 6), který už delší dobu měl celkem značnou vůli (na skladě jsem měl další dva ). Zrevidovat všechna táhla a promazat je. Paradoxně největší zdroj vůle mi přijde že je v převodovce Trošičku jsem si polámal ruce, ale nakonec se mi to podařilo vyměnit. Vyměnil jsem gumu na úchytu u katalyzátoru a zdá se to teď všechno o dost lepší Také jsem po X měsících vysál A v hodně blízké době musím přetěsnit přírubu za katem, kde mi to profukuje a asi rovnou kat vyměním za zachovalejší, co mám na skladu. Na posledních emisích už se jim to nelíbilo a po vánocích mě čeká další. A mimochodem nevím, jestli do té doby nebudu muset vyměnit i ten první díl, protože kolem vlnovce je to takové všelijaké....
Konečně jsem se dnes dostal k tomu poladit na Labuťce věci, které jsem měl už delší dobu v plánu. Jednak to, že se mi pokroutil první díl výfuku tak, že se mi o něj začalo opírat táhlo řazení, přičemž to při rozjezdu drnčelo až hrůza. No a s tím jsem si naplánoval výměnu pákového převodu (č. 6), který už delší dobu měl celkem značnou vůli (na skladě jsem měl další dva ). Zrevidovat všechna táhla a promazat je. Paradoxně největší zdroj vůle mi přijde že je v převodovce Trošičku jsem si polámal ruce, ale nakonec se mi to podařilo vyměnit. Vyměnil jsem gumu na úchytu u katalyzátoru a zdá se to teď všechno o dost lepší Také jsem po X měsících vysál A v hodně blízké době musím přetěsnit přírubu za katem, kde mi to profukuje a asi rovnou kat vyměním za zachovalejší, co mám na skladu. Na posledních emisích už se jim to nelíbilo a po vánocích mě čeká další. A mimochodem nevím, jestli do té doby nebudu muset vyměnit i ten první díl, protože kolem vlnovce je to takové všelijaké....
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Blahopřeji k pěknému výročí čtvrt milionu kilometrů to se mi asi nepodaří dosáhnout a jestli ano tak za hodně dlouho
Jsem rád, že se XW stále věnuješ, většina lidí by ho po koupi "nového" auta poslala do lisu
Jsem rád, že se XW stále věnuješ, většina lidí by ho po koupi "nového" auta poslala do lisu
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
jo jo 250tisíc to už je pořádná porce Gratuluji taktéž
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Děkuji děkuji.... musím říct, že Labutí se občas svezu a dost si to užívám. Je to fakt megarozdíl do ní sednout z Kupéčka (trakaře), nebo ZTéčka (trakaře) Je to takové easy to drive auto.... volant točím jedním prstem a to pohodlíčko, kdy člověk nevyleze z auta jak čerstvě naklepanej řízek.....
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Něco proti sportovním podvozkům
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Neeee.... to bych si nedovolil Já jen že je to nezvyk nebýt z cesty vyklepaný
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... chtěli jsme dnes zajet k rodičům na odpolední grilování, a protože mělo ZT děravou střechu (odkuchanou ploutev) a dětské sedačky byly v Labuti, padla volba. A ona mě manželka upozorňovala, že posledních pár jízd, jí některé startování nechtělo točit a až na několikerý pokus startér zabral. Takže supr, že jak jsme se celá rodina přikurtovala do sedaček, tak to tentokrát Labuť nechtěla startér otočit ani při pohébání kabelama... uffffffffffffff .... tak si v pondělí trošku poměřím a co.... na půdě mám startér druhý Kurde!!!