Rover 414 z Itálie

Odpovědět
Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » sob bře 22, 2014 19:12

Trunda píše:Njn, na to si zvykni.... taky žiju v permanentním stresu, ale dokud nebudu mít na to si koupit auto se zárukou, tak to tak bude i dál :-D
Vystizne receno :D Nejlepsi je kdyz jsi student a mas k tomu jeste 2x 90's 2.4 Nissany :mrgreen: (Z toho jeden bouracka na opravu) Ale kdo chce kam, pomozme mu tam...
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » sob bře 22, 2014 20:18

Nevím jaký je rozdíl mezi studentem a otcem početné rodiny s barákem a x autama :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » sob dub 05, 2014 23:54

...Tak jen aktualizace - mame konecne z krku STK - auto uz brzdi jak ma 8) Nakonec nebylo asi ani treba menit ty hadice, ale asi to neuskodi... Problem byl zarezly pistek v te celisti brzdice - tim padem pravy brzdic Nesviral tak, jak by mel... Ale ze tam byl slusne zatuhly :shock: Kladivo nepomohlo, kleste nepomohly... :D Tak jsem to vykroutil na sveraku, dukladne promazal a ejhle ;)

Uz jen doresit par kosmetickych veci a drobnosti a bude to parada 8)

Mimochodem - jak dlouho zabere vymena toho palce a vicka posilovace? Nevim, kam sahnout atd., ale dle vzhledu veci se zda, ze by to treba mohlo byt tak na 10 minut..? :D Nejake rady, jak na to? :oops:
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Trunda » ned dub 06, 2014 7:18

Rozdelovac... Jojo, v idealnim pripade je to na deset minut...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » ned dub 06, 2014 17:13

Ja jsem debil, to je tak, kdyz se pise z nocni :lol: Samo ze rozdelovac... Vicko je jen ty 2 sroubky? :o A co ten palec?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

11AA
Příspěvky: 1034
Registrován: pát pro 09, 2011 20:02
Bydliště: Litomyšl

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od 11AA » ned dub 06, 2014 19:20

Palec = 1 šroubek
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » ned dub 06, 2014 19:42

:D No asi to zkusim rozhodit a uvidime, jak to dopadne :P
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon srp 04, 2014 11:42

Panove, dotaz...
Autu najednou na dalnici vyskocila teplotni raficka asi na 3/4 meraku, pak spadla zase zpatky a od te doby OK. Nutno dodat, ze bylo horko jak blazen. Co to muze byt? Vim, ze takhle se projevuje tesneni pod palici, ale zas kdyz to pak v pohode dojelo, tak to asi nebylo ono...co? :? Taky soucasne s tim se pokazilo kolecko na regulaci teploty foukaneho vzduchu, od pulky je nejak zasekle, ale vesmes fouka stejne jen teply vzduch.

Co vy na to?

Jinak po vymene palce a krytu rozdelovace motor slape jak ma, v aute uz jsou kozene sedacky z R45 a auto ma najeto 6000km :) Jeste ho cekaji nejake vychytavky, ale neni na to moc cas...
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Karel825 » pon srp 04, 2014 12:27

K té teplotě - mohl zůstat seklý termostat a otevřít později než obvykle má :idea:
Zkontroluj si čistotu vody a oleje Pokud nemáš olej ve vodě nebo vodu v oleji - emulze mělo by být těsnění pod hlavou OK.
Pokud jsi při vzrůstající teplotě vody chtěl ulevit systému puštěním topení naplno,mohlo vypadnout bovdenové ovládání ventilu teplé vody
To řešil třeba Trunda tady :arrow:
viewtopic.php?f=35&t=5176&start=555
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » pon srp 04, 2014 21:51

Diky za tip, ted je auto v servise na finalni vymenu tycky rizeni a silentbloku vepredu a melo by byt pak snad na dlouhou dobu OK, verim tomu :-D
Jinak stalo se to pritelkyni, takze to mam zprostredkovane. To, co popisujes s odkazem na Trundu vypada pravdepodobne :?

Kdyz se takhle zasekava termostat, tak je asi vhodne ho vymenit, ze? :?
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Karel825 » úte srp 05, 2014 7:21

To s tím termostatem byla jen moje hypotéza, ale fakt je, že když jsem teď řešil výměnu hadice chlazení a měl jsem termostat venku tak jsem ho vypral v octu, aby se zbavil nánosu kamene a podle budíku teploty mi teď otvírá dřív.
Určitě bych ho alespoň zkontroloval a ideálně si sehnal nový :idea:
Nepíšeš jestli se to na dálnici stalo přímo za jízdy, kdy by mělo v pohodě stačit náporové chlazení nebo při popojíždění v koloně,kde to mají na starosti sahary, tak si zkontroluj i její funkci :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte srp 05, 2014 8:21

Sahara, pokud vim, funguje, stalo se to pri docela rychle jizde prave... Ale bylo fakt brutalni horko, kourilo s ez asfaltu, kourem myslim kour, ne horky vzduch :lol:
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od AnderN » úte srp 05, 2014 14:32

Stalo se mi něco podobného na R25 asi před rokem po výměně těsnění pod hlavou. Ale popojížděl jsem tenkrát v koloně. Když jsem viděl ručičku teploty stoupat na 3/4, veeeelmi jsem zpozorněl :!: Naštěstí někdy kolem 80% sepnul ventilátor a ručka padla tam, kde má být, na polovinu. Od té doby jsem to už nezpozoroval ani v největších vedrech. Asi nějaké zaváhání systému spojené s odvzdušněním nebo něco podobného.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Xcriss
Příspěvky: 77
Registrován: pát úno 07, 2014 4:29
Bydliště: Praha/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 414 z Itálie - přihlášení

Příspěvek od Xcriss » úte srp 05, 2014 15:45

AnderN píše:Stalo se mi něco podobného na R25 asi před rokem po výměně těsnění pod hlavou. Ale popojížděl jsem tenkrát v koloně. Když jsem viděl ručičku teploty stoupat na 3/4, veeeelmi jsem zpozorněl :!: Naštěstí někdy kolem 80% sepnul ventilátor a ručka padla tam, kde má být, na polovinu. Od té doby jsem to už nezpozoroval ani v největších vedrech. Asi nějaké zaváhání systému spojené s odvzdušněním nebo něco podobného.
Tohle by bylo super... :D
Daily: '96 Rover 414Si
Sunny weekends: '91 Nissan 240SX RMKS13
In progress: '96 Nissan 240SX S14a
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, Driftworks, HSD coilovers, KOLA Z USA

Odpovědět