okruh Most

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: okruh Most

Příspěvek od J0hny » čtv dub 10, 2014 23:04

Zkus koupit originál, určitě to bude lepší než takhle...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: okruh Most

Příspěvek od Trunda » čtv dub 10, 2014 23:24

No kdysi jsem koupil original gumky do zadniho stabilizatoru a po roce to bylo vyzvelkany jak pred vymenou.... Nastval jsem se, koupil Powerflex a myslim ze tam funguje skvele.... Na Labuti :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: okruh Most

Příspěvek od Karel825 » pát dub 11, 2014 6:45

Spočítal jsem si, že kompletní výměna od powerflexu by mě vyšla na 16 tyček :roll: ikdyž dá se to samozřejmě udělat postupně a vím, že některé části nejsou zrovna OK :wink:
Přílohy
Powerflex Rover coupe.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: okruh Most

Příspěvek od Trunda » pát dub 11, 2014 7:46

Zaměřil bych se fakt jen na ty stabilizátory... tam jsou ty uložení vždycky KO. Ty ostatní bývají v pořádku a vydrží věky.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: okruh Most

Příspěvek od J0hny » pát dub 11, 2014 20:20

Ještě uložení ramen udělá moc ;)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: okruh Most

Příspěvek od Karel825 » pát dub 11, 2014 20:37

Všimnul jsem si, že při výměně kola se na mě nepěkně šklebila naprasklá guma v levém rameni vzek:
Zatím nic nezvyklého v chování auta nepozoruji, ale moc se mi to nelíbilo :(
Přílohy
uložení ramene.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: okruh Most

Příspěvek od JK Mini » pát dub 11, 2014 21:44

Moje 400 je na tom stejně.Mám už koupenou sadu od swagu cca 400 kus se slevou.Až bude čas,pustim se do toho.Chtěl jsem stejně dělat repas zadní nápravy vč. silentbloků.Natřít hemmeroidem a kouknout na tlumiče.Pěkně to vzadu vrže a účinek taky nebude nejlepší.Tenhle silentblok když je !&@#!,tak podélný rameno při projetí dírou,nebo brždění pěkně lítá,zdá se mi,že to kvůli tomu trochu plave.Předek je pěkně jistej,ale zadek se mi nelíbí.Asi to při propružení mění trochu sbíhavost,proto ta nervozita. :?:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: okruh Most

Příspěvek od Trunda » sob dub 12, 2014 7:25

Ja to mam na obou autech takhle praskly veky... Teda asi ne uplne vytrhnuty, ale popraskany ano. Na Honda klubu kuci psali, ze to nema nejak zasadni vliv, protoze ten silent "jen" jisti to rameno.... na geometrii to nema vliv... Ta je urcena pricnyma ramenama.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: okruh Most

Příspěvek od J0hny » sob dub 12, 2014 9:43

Ale má, kolo ti cestuje dopředu, dozadu a mimo to že to způsobuje tu nejistotu prd*le, tak ti to vymlátí ty ostatní silenty, páč to s nima kroutí směrem, kterým se kroutit nemaj, já to mám teď na dieslu skoro úplně utrhaný a máti na 416ce jsem to měnil asi před 5ti lety a pořád je to tam znát a to se s tím nebylo potom ani na geometrii, vzadu se totiž dá taky štelírovat 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: okruh Most

Příspěvek od JK Mini » sob dub 12, 2014 20:44

Souhlas s Honzou. met:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: okruh Most

Příspěvek od Trunda » ned dub 13, 2014 21:29

No neříkal jsem že je to tam zbytečně :-D ale že to má spíš jistící charakter, než primárně funkční. Ono se totiž po tom silenbloku chce, aby byl relativně dost volný, protože ano, čep se v něm má pohybovat v rámci nějaké meze podélně a dokonce i příčně. Kvůli tomu je třeba celkem často odsuzováno řešení některých náhrad, které to celé vyplní a tak nedovolují mechanismu pracovat tak, jak je konstruovaný.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

podryx
Příspěvky: 68
Registrován: pon čer 21, 2010 17:35

Re: okruh Most

Příspěvek od podryx » sob dub 19, 2014 21:54

Mám celej zadek asi 16ks ve strongflexu, vyšlo to na pár tisíc....

Na stabíky bych dal superflex....

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: okruh Most

Příspěvek od J0hny » ned dub 20, 2014 9:31

Koukal jsem na to, máš to v tom žlutým tvrdším? Je to o hodně tvrdší, než série?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

podryx
Příspěvky: 68
Registrován: pon čer 21, 2010 17:35

Re: okruh Most

Příspěvek od podryx » pon dub 28, 2014 12:31

Mám ty červené, řekl bych o něco tvrdší než serie, ale nějak zvlášť tvrdý to není, mám seriovej podvozek a gumy profil 65 snad...

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: okruh Most

Příspěvek od J0hny » pon dub 28, 2014 18:47

Zs má právě podvozek tvrdej jako hovado, myšleno teda pružiny a tlumiče. Ale na rychlý ježdění je to fakt libově naladěný, ani se mi právě do toho podvozku nechce hrabat, zato třeba s 620 je to i ve velkejch rychlostech lepší na hrbolech, ale celkově, je to o hodně horší, je to limuzína no :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět