Otvírák 12.4.2014
Re: Otvírák 12.4.2014
funguje?
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Otvírák 12.4.2014
ten druhý odkaz už funguje
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Otvírák 12.4.2014
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Otvírák 12.4.2014
to byl já
věděl jsem že jsi měl nějaké problémy, tak jsem se jen pítal jestli je ten stav setrvalý.

Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Otvírák 12.4.2014
Jendo, dával jsi nějakou zpětnou vazbu Excaliburu? Resp. naopak?
Re: Otvírák 12.4.2014
volal jsem s šéfkuchařem před hodinou, on spokojen a nadšen, že jsem mu zavolal a že vše u nich dobré, že to ale byla pro ně makačka (a o tom to je) hodnotil to prostě skvěle, ať prý příští rok zase dojedem (uvidíme kam nás vítr zavane)
obdivoval naše auta a výslovně pochvaloval R75 zo slovenska
potkal nás asi někde v koloně 
Kolega v práci byl zase naštvaný, že skoro nestihl nalajnovat hřiště v Mladějově, že nás chytl někde před Starým Městem,,, klid na mysl mu přinášel aspoň pohled na Miníka
Další hlásí, že nás viděl za první stopkou pod náměstím, že se rád pokochal.
obdivoval naše auta a výslovně pochvaloval R75 zo slovenska


Kolega v práci byl zase naštvaný, že skoro nestihl nalajnovat hřiště v Mladějově, že nás chytl někde před Starým Městem,,, klid na mysl mu přinášel aspoň pohled na Miníka

Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Otvírák 12.4.2014
čau já byl teda s tím jídlem megaspokojen, na toho lososa jsem se za začátku díval s nedůvěrou, ač ryby moc rád, nesnáším kosti
bez kostí, super omáčka a jako tečku jsem si objednal panna cotu a kávičku
(polévka sice nic moc, ale to vůbec nevadilo)
bez kostí, super omáčka a jako tečku jsem si objednal panna cotu a kávičku
(polévka sice nic moc, ale to vůbec nevadilo)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Otvírák 12.4.2014
Tak to je fajn.... je důležité si předat zpětnou vazbou informace o spokojenosti a vůbec poznatky, na základě nichž to může být příště ještě lepší
Připravenost na nával byla tentokrát lepší, jako minulý rok, i když mi pořád přišlo, že v tom neměli úplně dobrý systém (u stolu se nám vystřídaly snad tři obsluhy
), ale zvládli to. Jídlo bylo výborné i vzhledem k tomu, že v tom množství lidí se prostě ani nedá čekat, že by člověk dostal jídlo v takovém stavu, jako když si ho objedná samostatně.
Organizačně to nemělo vadu
Asi by se dalo zvážit pořízení nějakého malého megafonku. Každý sraz se potýkáme s tím, že je problém pro organizátora všem sdělit aktuální instrukce.


Organizačně to nemělo vadu

Asi by se dalo zvážit pořízení nějakého malého megafonku. Každý sraz se potýkáme s tím, že je problém pro organizátora všem sdělit aktuální instrukce.
Re: Otvírák 12.4.2014
Ke srazu ještě jeden příspěvek - taková osobní zkušenost - ponaučení, jak se nemusí vyplatit odkládání řešení některých hrozících problémů. Pak to může mrzet, obzvláště když se celý rok nic nestane a pak den před srazem se na autě něco vyprčí. No tak to dovede pořádně rozveselit. Co se stalo? V pátek odpoledne, cestou domů jsem zajel natankovat a pak když jsem vyjížděl z benzinky, vyvalil se zpod kapoty dým. Ihned jsem zastavil a vypnul motor. Mezitím ale už něco stihla natáhnout ventilace dovnitř, takže ještě než jsem vystoupil, věděl jsem dle typického zápachu, že je to chladicí kapalina. Deset metrů asfaltu za mnou pěkně zeširoka osprchováno. No, ulítla hadice z expanzní nádržky - ta spodní tlustá. Takže v mžiku celý objem chladicí kapaliny z nádržky pryč plus něco ze systému. Pokropilo to motor, turbo, výfukové potrubí - proto ten mohutný dým. Na vině nebyla ani spona ani prasklá hadice, ale nátrubek nádržky na kterém je hadice nasazena. Byl totiž prasklý a již v minulosti některým z bývalých majitelů opraven (vnitřní hliníková vložka + zatmeleno). Věděl jsem o tom, zjistil jsem to už před rokem, když jsem nádobku vyndal pro lepší přístup při výměně turba. Ale v časové tísni jsem to dal zase zpět a pak už jsem se nedokopal k výměně.
Tak jsem si vynadal a na té silnici to nějak zase spasoval a sponu přesadil co nejvýše k nádržce a dotáhl. Pak jsem koupil 3l kanystr destilované vody, hltlo ho to celý.
V sobotu ráno, cestou do Moravské Třebové jsem přemýšlel, kdy to asi zase vylítne. Naštěstí to vydrželo. Tak za to jsem byl fakt neskutečně rád. Teď tu nádržku konečně vyměním.
Přemýšlím, že je vlastně dobře, že se to stalo takhle těsně před, kdy jsem měl možnost to ještě dát nějak, byť provizorně, do kupy. Kdyby se to stalo na srazu bylo by to horší.
Tak jsem si vynadal a na té silnici to nějak zase spasoval a sponu přesadil co nejvýše k nádržce a dotáhl. Pak jsem koupil 3l kanystr destilované vody, hltlo ho to celý.
V sobotu ráno, cestou do Moravské Třebové jsem přemýšlel, kdy to asi zase vylítne. Naštěstí to vydrželo. Tak za to jsem byl fakt neskutečně rád. Teď tu nádržku konečně vyměním.
Přemýšlím, že je vlastně dobře, že se to stalo takhle těsně před, kdy jsem měl možnost to ještě dát nějak, byť provizorně, do kupy. Kdyby se to stalo na srazu bylo by to horší.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Otvírák 12.4.2014
Tam bys zase na to měl cca 100 chytrých hlav



Re: Otvírák 12.4.2014
Pravda, byla by šou, ale uříz bych ostudu sobě i klubu.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Otvírák 12.4.2014
Ale prosím tě.... takových událostí už bylo 

Re: Otvírák 12.4.2014
Tak díky za uklidnění
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Otvírák 12.4.2014
Mě v sobotu při návratu ze srazu bouchla hadice od chlazení taky , ale to jsou prostě věci které neuhlídáš, ano mohl jsem se na ni pořádně podívat, když jsem měnil před půl rokem chladivo, ale zdála se z venku dobrá! Na druhou stranu většina našich aut má již 15 až 20 let a tak na tyhle překvápka mají nárok a vše měnit preventivně taky nejde 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!