
- tohle je k životnímu jubileu

- tohle je k zakoupení pěkného automobilu.
Ohledně přestavby na plyn: kdybych si tam chtěl nainstalovat plyn, tak bych asi hledal na jiných fórech. Tady těch plynařů s turbomotory moc není. Nevěřím, že by Roverácké turbomotory měly až tak MAXIMÁLNĚ odlišný systém řízení, aby na to musel být extra MG Rover LPG specialista - měl by to zvládnout KAŽDÝ poctivý servis, který se tím profesionálně zabývá, takže jestli se jedná o Saaba, Alfu, Lanciu, či Rovera s turbem, tak si myslím, že je to úplně jedno.
Lenham LPG NEDĚLÁ, osobně mi to potvrdil, nicméně mu položit nějaký dotaz by asi nemuselo být problémem.
Je to o domluvě.
Případně bych asi kontaktoval další členy, co s atmosférou s LPG jezdí, kdo jim to instaloval, atp.
Do dalšího provozu přeji spoustu kilometrů bez závad a nehod.
Pokud k vozu není prokazatelná servisní historie, tak:
Všechny filtry - palivový, vzduchový, kabinový, olejový- vyměnit.
Všechny provozní náplně- chladivo, motor. olej, převod. olej, brzdovku - vyměnit.
Rozvody - vyměnit.
Silně doporučuju si zkontrolovat odtokový kanál pod stěrači, příp. vyčistit.
A taky zkontrolovat hadice chlazení komplet od A do Z, jestli nejsou někde nějaké úniky.