Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » stř dub 30, 2014 18:37

Nejspíš ti váznou destičky v držáku...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » stř dub 30, 2014 18:58

A že jsme se o tom dneska bavili, když jsem ti ty brzdy obhlížel :(
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Tommi_82 » stř dub 30, 2014 19:02

tímhle jsem se jednou taky trápil, vyřešily to komplet zadní třmeny na obě strany i deskama za nějakejch dohromady cca 1500 Kč z Jeseníku. Bylo po starostech.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 30, 2014 19:28

Žeby desky vázly tolik? No měl jsem to rozebrat dokud to bylo žhavé... Je fakt, že ty desky tam budou víc natěsno kvůli tomu, že ta barva něco materiálu přidala.... něco s tím zítra porobím ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » stř dub 30, 2014 19:42

Já vždycky sundám ty nerezový plíšky, a ty dosenací plochy přerovnám pilníkem, krásně tam vidíš, jestli jsou nějak hodně křivý, vyrezlý
a ještě když jsou orezlý destičky drochu jim přejedu ty kraje co dosedají na plíšky a na tyhle všechny reznoucí plochy stříkám sprej na styčný plochy brzd a pod kotouče
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 30, 2014 19:46

Částečně jsem to tak udělal... ale pod plechama jsem to nechtěl pilovat a sundavat barvu, navíc desky tam šly celkem lehko... ale teplo asi dělá svoje.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » stř dub 30, 2014 19:51

Deska tam musí jít lehko :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

ausdemis
Příspěvky: 105
Registrován: sob led 07, 2012 3:35

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od ausdemis » čtv kvě 01, 2014 10:07

Trunda píše:No je pravda že mám trošku obavu vyřešit ty hydroštely, že pak uslyším další jiné klepání :lol: Motor už drží v provozu cca nějakých 17.000 km od doby, co ho týpek přede mnou opravoval. Bohužel ale nemám jistotu co na motoru napáchal, protože dělal ložiska na klice a kvalita provedení může být všelijaká. Vycházím z toho, že o jeho amatérismu svědčí tuna tmelu, který nacpal všude, kde to šlo :-(
Jinak další postřehy po sobotní šichtě... zřejmě se mi podařilo trošku zlepšit geometrii pravého kola, resp. záklon, který byl jiný, než na levé straně. Při montáži přední nápravnice jsem zjistil, že v rámci šroubů je celkem slušná vůle, tak při dotahování jsem nápravu zatlačil víc směrem, kam patřila a ejhle, volant se teď konečně vrátil do středu. Při brždění to sice pořád trošku táhne do strany, ale je to lepší. A menší hlučnost výfuku dělala cestu trošku snesitelnější :-)
Přeci jen to ale bude chtít ještě poladit okolí výfuku, protože na jedničku se motor vykroutí tak, že mi tam něco drnčí.... ;-) Možná je ta nápravnice pořád ještě moc blízko.
Jo a ta izolace přeci jen asi něco pomůže... je fakt, že po vypnutí motoru jsem byl schopný se omotávky dotknout.

Takze je to lepsi stou omotavkou ? Neni uz takovy teplo v motorovem prostoru ? :)

ausdemis
Příspěvky: 105
Registrován: sob led 07, 2012 3:35

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od ausdemis » čtv kvě 01, 2014 10:09

Trunda píše::-) Jojo, pár věcí jsme zanalyzovali ;-)

Mno asi jak budu mit auticko hotove tak se asi zajedu k Vam kouknout... aby jste me to mozna taky zkoukli :) Jste dobry mechanicky team :)
A pak jen muzete delat toto.... ml: .... :) mir:

ausdemis
Příspěvky: 105
Registrován: sob led 07, 2012 3:35

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od ausdemis » čtv kvě 01, 2014 10:11

Trunda píše:Njn, tak nějak to asi bude ;-)

Sice Te potom setre na dalnici nebo tak .... ale jak mile vlitnes do zatacek tak je to .... zum zum.... a si pryc.... a borecek v passatu.... drive:

ale jde vic o to svezenicko nez top speed.... ne ? :) car:: msm:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 01, 2014 11:54

Jasné ;-) ... ta páska asi něco pomůže, ale jak jsem říkal, bohužel jsem neměl možnost to změřit. Nicméně před tím jsem ke svodům rozhodně ruku tak blízko dát nemohl.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » čtv kvě 01, 2014 12:45

Když za mnou včera Trunda přijel, tak jsem sáhnul holou rukou na svody, ruku tam samozřejmě neudržíš, ale nedojde k popálení jako u holých svodů, takže intenzita vyzařovaného tepla je o hodně nižší, ale i tak je dobré dodělat odstínění filtru sání :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 01, 2014 19:49

Odpoledne jsem se tedy vrhnul na ty zadní brzdy. Pravda, desky tam byly tužší, tak jsem jim trošku "zastřihnul křidélka", stříknul to měděným sprejem a už to chodí hladce. Po projížďce byla teplota ok, tak uvidíme zítra po cestě do a z práce ;-) Jinak desky to přehřátí celkem přežily, ale ony už jsou stejně jen na chvilku...
Pak jsem zanalyzoval kde mi jde drnčení a jediné místo bylo to, kde jsem musel ubírat z nápravnice. Upřímně, představa toho, že zase budu muset sundavat nápravnici mě dohnala k alternativnímu řešení. Ona v klidu ta mezera mezi ohybem výfuku pod svody je relativně velká, ale při akceleraci se motor asi dost zaklání - tedy vršek motoru jde dozadu a spodek dopředu, což způsobí, že se výfuk k nápravnici přiblíží. Takže se nabízela varianta se zaměřit na uložení ramen motoru. Silentbloky už jsou přece jen po těch letech celkem vyžvejkané a je pravda, že na ten tvrdý podvozek a relativně slušný krouťák motoru v nich ramena chodila dost volně. Rozhodl jsem se jak do horního podélného ramene, tak spodního, vložit plechovou vložku (stočený pruh plechu). Sice to bylo celkem těžké tam zpět nacpat gumy, ale podařilo se a po projížďce musím konstatovat, že to asi účel splnilo :-) Navíc jsem nějakou dobu uvažoval o zvýšení tuhosti uložení motoru, tak jsem toho celkem snadno dosáhl :-D
Další, co jsem se rozhodl ještě zkusit... motor jsem koupil s namontovanýma svíčkama Bosh. Ale proto, že na volnoběh mi celkem kolísaly otáčky, dal jsem tam NGK. Při montáži jsem si letmo všiml, že ty Boshe měly o dost menší odtrh. A tak jsem se rozhodl je tam vrátit. A ejhle.... změřil jsem odtrhy a ty NGK mají 1,1mm a Boshe 0,75mm. Správně mají mít 0,85mm. Co dodat :-D
A pak jsem udělal druhý akcelerační test. Výsledek nevím jestli je relevantní - na stejné trati mírně do kopce akcelerace na 3. stupeň z 40 na 120 km/h před swapem výfuku 13 sekund a po swapu 12 sekund viz. video....

Před:



Po:

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » čtv kvě 01, 2014 20:09

Tak těm svíčkám nastav 0,85 a pojede ti to ještě lépe ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 01, 2014 20:43

Další sekunda dolů? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět