Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Nejspíš ti váznou destičky v držáku...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
A že jsme se o tom dneska bavili, když jsem ti ty brzdy obhlížel 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
tímhle jsem se jednou taky trápil, vyřešily to komplet zadní třmeny na obě strany i deskama za nějakejch dohromady cca 1500 Kč z Jeseníku. Bylo po starostech.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Žeby desky vázly tolik? No měl jsem to rozebrat dokud to bylo žhavé... Je fakt, že ty desky tam budou víc natěsno kvůli tomu, že ta barva něco materiálu přidala.... něco s tím zítra porobím 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Já vždycky sundám ty nerezový plíšky, a ty dosenací plochy přerovnám pilníkem, krásně tam vidíš, jestli jsou nějak hodně křivý, vyrezlý
a ještě když jsou orezlý destičky drochu jim přejedu ty kraje co dosedají na plíšky a na tyhle všechny reznoucí plochy stříkám sprej na styčný plochy brzd a pod kotouče
a ještě když jsou orezlý destičky drochu jim přejedu ty kraje co dosedají na plíšky a na tyhle všechny reznoucí plochy stříkám sprej na styčný plochy brzd a pod kotouče
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Částečně jsem to tak udělal... ale pod plechama jsem to nechtěl pilovat a sundavat barvu, navíc desky tam šly celkem lehko... ale teplo asi dělá svoje.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Deska tam musí jít lehko 

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Trunda píše:No je pravda že mám trošku obavu vyřešit ty hydroštely, že pak uslyším další jiné klepáníMotor už drží v provozu cca nějakých 17.000 km od doby, co ho týpek přede mnou opravoval. Bohužel ale nemám jistotu co na motoru napáchal, protože dělal ložiska na klice a kvalita provedení může být všelijaká. Vycházím z toho, že o jeho amatérismu svědčí tuna tmelu, který nacpal všude, kde to šlo
Jinak další postřehy po sobotní šichtě... zřejmě se mi podařilo trošku zlepšit geometrii pravého kola, resp. záklon, který byl jiný, než na levé straně. Při montáži přední nápravnice jsem zjistil, že v rámci šroubů je celkem slušná vůle, tak při dotahování jsem nápravu zatlačil víc směrem, kam patřila a ejhle, volant se teď konečně vrátil do středu. Při brždění to sice pořád trošku táhne do strany, ale je to lepší. A menší hlučnost výfuku dělala cestu trošku snesitelnější
Přeci jen to ale bude chtít ještě poladit okolí výfuku, protože na jedničku se motor vykroutí tak, že mi tam něco drnčí....Možná je ta nápravnice pořád ještě moc blízko.
Jo a ta izolace přeci jen asi něco pomůže... je fakt, že po vypnutí motoru jsem byl schopný se omotávky dotknout.
Takze je to lepsi stou omotavkou ? Neni uz takovy teplo v motorovem prostoru ?

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Trunda píše:Jojo, pár věcí jsme zanalyzovali
Mno asi jak budu mit auticko hotove tak se asi zajedu k Vam kouknout... aby jste me to mozna taky zkoukli


A pak jen muzete delat toto....



Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Trunda píše:Njn, tak nějak to asi bude
Sice Te potom setre na dalnici nebo tak .... ale jak mile vlitnes do zatacek tak je to .... zum zum.... a si pryc.... a borecek v passatu....

ale jde vic o to svezenicko nez top speed.... ne ?



Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jasné
... ta páska asi něco pomůže, ale jak jsem říkal, bohužel jsem neměl možnost to změřit. Nicméně před tím jsem ke svodům rozhodně ruku tak blízko dát nemohl.

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Když za mnou včera Trunda přijel, tak jsem sáhnul holou rukou na svody, ruku tam samozřejmě neudržíš, ale nedojde k popálení jako u holých svodů, takže intenzita vyzařovaného tepla je o hodně nižší, ale i tak je dobré dodělat odstínění filtru sání 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Odpoledne jsem se tedy vrhnul na ty zadní brzdy. Pravda, desky tam byly tužší, tak jsem jim trošku "zastřihnul křidélka", stříknul to měděným sprejem a už to chodí hladce. Po projížďce byla teplota ok, tak uvidíme zítra po cestě do a z práce
Jinak desky to přehřátí celkem přežily, ale ony už jsou stejně jen na chvilku...
Pak jsem zanalyzoval kde mi jde drnčení a jediné místo bylo to, kde jsem musel ubírat z nápravnice. Upřímně, představa toho, že zase budu muset sundavat nápravnici mě dohnala k alternativnímu řešení. Ona v klidu ta mezera mezi ohybem výfuku pod svody je relativně velká, ale při akceleraci se motor asi dost zaklání - tedy vršek motoru jde dozadu a spodek dopředu, což způsobí, že se výfuk k nápravnici přiblíží. Takže se nabízela varianta se zaměřit na uložení ramen motoru. Silentbloky už jsou přece jen po těch letech celkem vyžvejkané a je pravda, že na ten tvrdý podvozek a relativně slušný krouťák motoru v nich ramena chodila dost volně. Rozhodl jsem se jak do horního podélného ramene, tak spodního, vložit plechovou vložku (stočený pruh plechu). Sice to bylo celkem těžké tam zpět nacpat gumy, ale podařilo se a po projížďce musím konstatovat, že to asi účel splnilo
Navíc jsem nějakou dobu uvažoval o zvýšení tuhosti uložení motoru, tak jsem toho celkem snadno dosáhl 
Další, co jsem se rozhodl ještě zkusit... motor jsem koupil s namontovanýma svíčkama Bosh. Ale proto, že na volnoběh mi celkem kolísaly otáčky, dal jsem tam NGK. Při montáži jsem si letmo všiml, že ty Boshe měly o dost menší odtrh. A tak jsem se rozhodl je tam vrátit. A ejhle.... změřil jsem odtrhy a ty NGK mají 1,1mm a Boshe 0,75mm. Správně mají mít 0,85mm. Co dodat
A pak jsem udělal druhý akcelerační test. Výsledek nevím jestli je relevantní - na stejné trati mírně do kopce akcelerace na 3. stupeň z 40 na 120 km/h před swapem výfuku 13 sekund a po swapu 12 sekund viz. video....
Před:
Po:

Pak jsem zanalyzoval kde mi jde drnčení a jediné místo bylo to, kde jsem musel ubírat z nápravnice. Upřímně, představa toho, že zase budu muset sundavat nápravnici mě dohnala k alternativnímu řešení. Ona v klidu ta mezera mezi ohybem výfuku pod svody je relativně velká, ale při akceleraci se motor asi dost zaklání - tedy vršek motoru jde dozadu a spodek dopředu, což způsobí, že se výfuk k nápravnici přiblíží. Takže se nabízela varianta se zaměřit na uložení ramen motoru. Silentbloky už jsou přece jen po těch letech celkem vyžvejkané a je pravda, že na ten tvrdý podvozek a relativně slušný krouťák motoru v nich ramena chodila dost volně. Rozhodl jsem se jak do horního podélného ramene, tak spodního, vložit plechovou vložku (stočený pruh plechu). Sice to bylo celkem těžké tam zpět nacpat gumy, ale podařilo se a po projížďce musím konstatovat, že to asi účel splnilo


Další, co jsem se rozhodl ještě zkusit... motor jsem koupil s namontovanýma svíčkama Bosh. Ale proto, že na volnoběh mi celkem kolísaly otáčky, dal jsem tam NGK. Při montáži jsem si letmo všiml, že ty Boshe měly o dost menší odtrh. A tak jsem se rozhodl je tam vrátit. A ejhle.... změřil jsem odtrhy a ty NGK mají 1,1mm a Boshe 0,75mm. Správně mají mít 0,85mm. Co dodat

A pak jsem udělal druhý akcelerační test. Výsledek nevím jestli je relevantní - na stejné trati mírně do kopce akcelerace na 3. stupeň z 40 na 120 km/h před swapem výfuku 13 sekund a po swapu 12 sekund viz. video....
Před:
Po:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak těm svíčkám nastav 0,85 a pojede ti to ještě lépe 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Další sekunda dolů? 
