MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Přibyla druhá jízda a už leze další:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... WSc82g79Qn
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... WSc82g79Qn
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Pěkně ses tam uřadil
..... to znám 


-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nojo ale jenom jednou!! Před výměnou oleje jsem se byl schopnej za jednu projížďku (po silnici) uřadit třeba 6krát 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Člověče Johny, kára parádní na takové blbnutí ... ale kde tě naučili to kroutit takhle jednou rukou




Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Pri te rychlosti a ostrosti zatacek a s tak malo strmym rizenim to snad ani jinak nejde
No hlavne to musel byt zahul na poloosy jak hrom....

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jak říká trunda, koukej jak rychle musíš volant přetočit zpátky z rejdu do rejdu, je to nesmyslná trať na "auto", bohužel, nevím jak líp to project
Poloosy jsou naštěstí hodně zachovalý, ale při takovýmhle kroucení na ně řada přijde, o tom žádná

Poloosy jsou naštěstí hodně zachovalý, ale při takovýmhle kroucení na ně řada přijde, o tom žádná

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Honzo, zkoušel jsi porovnávat řízení s R400, jestli je to fakt strmější? Když jsem porovnával moje se ZRem, tak u ZRa je do rejdu o půl otáčky míň, ale jestli ono to není jen o tom, že je hřeben bloknutý dřív kvůli větším kolům a ve skutečnosti je strmost stejná. Chce to spočítat otáčky vůči stejnému úhlu kol....
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Rozhodně to má menší rejd, to je pravda, že je to samo jenom kvůli větším kolům, ale že bych srovnával úhly to ne. Rozhodně to strmější je, při řízení je to neuvěřitelně znát, když pak sednu do ropy, chce se mi brečet 

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Zmer to.... Jestli to totiz neni jen pocit diky tuhymu podvozku... Fakt me to dost zajima. Casem bych koupil skrin ze ZRa, ale chci mit jistotu, ze to neni placebo 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
ZT má taky strmější převod řízení než R75, a tady to podle mě bude taky tak. Koukám k rimmerům a tam jich je -- R400/45 vs. MG ZS, dále LHD/RHD, pro různé motory různé rozměry kol ... no stavebnice.
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No z katalogu to nepoznáš.... protože jak jsem říkal, jiný může být jen rejd kvůli větším kolům... to samé i u ZT...
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak tak může to bejt jenom o dorazech na hřebenu 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak ode dnešního za**anýho dne už nemám hezkou káru, ani jednu!!!
Jo, jinak už jsou videa nahraný ze všech jízd
Jo, jinak už jsou videa nahraný ze všech jízd
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
TVL,nekecej,žes to naboural!
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
no pokud ani jednu, tak to zní ještě děsivěji, než že naboural....
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
