Těsnění pod hlavou
Re: Těsnění pod hlavou
TO je bohužel ten problém.. DOted sem moc nejezdil a ted to vypadá že ho budu hodně potřebovat
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavou
Budu auto potřebovat, auto je rozbité = auto musím opravit.
Z druhé strany -- auto je rozbité, neopravím ho a budu s ním jezdit = napáchám další škody a velmi pravděpodobně záhy dojezdím.
Stačí takto?
Z druhé strany -- auto je rozbité, neopravím ho a budu s ním jezdit = napáchám další škody a velmi pravděpodobně záhy dojezdím.
Stačí takto?
Re: Těsnění pod hlavou
Já chápu to logiku.. proto sem se ptal víš.. vim že se může dosrat a můžu se taky hezky někde zastavit jenže jako student to neni tak lehký.. Seš ve škole, nemáš peníze.. Chceš peníze, musíš mít práci.. Chceš mít práci, musíš do ní jezdit.. Bydlim na vesnici a potřebuju auto.. Proto sem se ptal jestli to nejde zpomalit.. Už sem vzdal i předjíždění vše.. Tak sem se zeptal.. Chtěl sem alespon na měsíc, měsíc a 1/2, abych si to blbý těsnění opravil nebo auto prodal..
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavou
Tomu rozumím, taky peníze netisknu. Ale ty rovnice, co jsem psal výše, prostě platí ... pokud jezdit musíš, tak musíš buď opravit, nebo sehnat jiné auto, třeba půjčit. Nebo jezdit na kole, vlakem, busem, vyrobit si teleport, co já vím ...
Re: Těsnění pod hlavou
Vim.. Prostě sem se zeptal a mam todle všechno na paměti Každej normal člověk to chápe.. Taky příští týden už budu mít jiný auto ale bůhví jesli to najete vůbec aspon ještě 100km, nevim jak to odhadnout.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Těsnění pod hlavou
Jedno auto k zapujceni bych tu mel. Budu ho potrebovat az tak v zari. To cervene.
- Přílohy
-
- 1422622_712852438753605_531846462342287409_n.jpeg (31.12 KiB) Zobrazeno 3134 x
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Těsnění pod hlavou
forman po anglickém faceliftu
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: Těsnění pod hlavou
Zdravím,
je možné, že mi podfouklo těsnění pod hlavou, když expanzka je od oleje? Je možné, že jsem si toho nevšiml, protože mi včera praskla hadice od chladiče a musel jsem dolévat vodu, tak jsem si toho všiml, ale jak jsem nastartoval a motor se trochu zahřál a natlakoval, tak po olejových skvrnách nebylo ani památky. Vyčistil jsem expnazku a pár hadic ve kterých bylo takové hnědě blatíčko. V olejové nádrži nemám žádné kapučíno a ani markantní úbytek oleje.
je možné, že mi podfouklo těsnění pod hlavou, když expanzka je od oleje? Je možné, že jsem si toho nevšiml, protože mi včera praskla hadice od chladiče a musel jsem dolévat vodu, tak jsem si toho všiml, ale jak jsem nastartoval a motor se trochu zahřál a natlakoval, tak po olejových skvrnách nebylo ani památky. Vyčistil jsem expnazku a pár hadic ve kterých bylo takové hnědě blatíčko. V olejové nádrži nemám žádné kapučíno a ani markantní úbytek oleje.
Re: Těsnění pod hlavou
Když je v expanzce olej, je vadné těsnění pod hlavou. Nemusí být podfouklé tlakem ze spalovacích prostorů, ale prostě propouští olej z mazacího kanálu do vody.
Re: Těsnění pod hlavou
Ta expnzka byla vždy špinavá od oleje, když jsem ji kupoval. Taky si myslím, že jsem si toho nikdy nevšiml. Technik, který na to dělal před lety, tak asi jenom dolil vodu a hotovo.
Jinak když jsem sdělával hadice, tak z bloku tekl krásně modrý fridex, vytekl jsem tento týden 2x a je tam čím dál méně oleje, tak se asi moc modlím, aby to nebyla hlava, z teplotou problém nemám
Jinak když jsem sdělával hadice, tak z bloku tekl krásně modrý fridex, vytekl jsem tento týden 2x a je tam čím dál méně oleje, tak se asi moc modlím, aby to nebyla hlava, z teplotou problém nemám
Re: Těsnění pod hlavou
Ten únik oleje do chladicího okruhu přes těsnění hlavy nijak s teplotou nesouvisí. Z bloku teče pochopitelně čistá chladicí směs, protože ten olej se usazuje v nejvyšším místě v expanzce, ale bohužel i usazuje v různých úzkých místech, hlavně tedy v radiátoru topení a chladiči.
Jestli tam ten olej je, nějak se tam dostal a samo to určitě téct nepřestalo. Můžeš to vyčistit a sledovat, ale nakonec bude stejně ta výměna těsnění nutná.
Jestli tam ten olej je, nějak se tam dostal a samo to určitě téct nepřestalo. Můžeš to vyčistit a sledovat, ale nakonec bude stejně ta výměna těsnění nutná.
Re: Těsnění pod hlavou
Částečně máš pravdu, ale doufám, že to bude skrz krizi co se stala před 3 roky, kdy se rover uvařil. Vše děláno nově před 3 roky s najetými 60 000 km
Re: Těsnění pod hlavou
Tak pokud to nevaří a topí, tak to stačí sledovat, snad to bude dobré.
Re: Těsnění pod hlavou
Nevaří, teplotu sleduji, i když jezdím v kolonách a třepu se, že si motor odvařím, tak teplota se ani nehne. Tento měsíc byly chladnější dny, tak jsem si topil a vše v pořádku nebo spíš v normálu. Před 3-4 měsíci jsem si nechal měnit olej filtry, olej a vše v pořádku nic proti normálu, ale třepu se aby to nebylo ono.