Ahoj,
těžko bys mohl čekat, že tě zrovna tady někdo bude odrazovat od koupě Rovera:) Samozřejmě záleží hlavně na konkrétním kousku... Obecně problémový typ to rozhodně není, stačí si dávat pozor na stejný věci jako u každé ojetiny, snad jenom, kdyby cinkal diferák, nebo nešla řadit zpátečka...
pokud nebyl nabouraný, neměl by být ani moc orezlý, dají se sehnat vymazlené kousky úplně bez koroze i spodku(dovoz Itálie třeba).
Můžeš ho koupit v kompletní elektrické výbavě, která podle mých zkušeností funguje bez problémů i po letech. Do dieselů se nedával pouze tempomat. Vyhřívání sedaček přišlo až do 45ky, takže pokud koupíš kůži, doporučuju extra naftové topení, které se často montovalo už u prodejce.
o se týče spotřeby tak bádej na fóru, ale podle mě je realita tak na 5,5l/100km. Je ale třeba jezdit a ne popojíždět.
Co se týče servisu, žádné specialitky nejsou potřeba, běžné díly nejsou problém, ty ostatní seženeš mimo jiné třeba tady na fóru. Rozhodně ale nepočítej s tím, že bude všechno úplně hned jak u škodovek. Naprotitomu s cenami dílů si hlavu lámat moc nemusíš, spojková sada je myslím dokonce o nějakou stovku levnější než na felicii...
Jestli ti jde jenom o spotřebu koukni se radši po něčem jiným, Rover není konfekce, získáš s ním trochu víc než tunu plechu na kolečkách, vyžaduje občas péči - když mu ji nedáš, taky tě sice odveze (některý až 500 000km), ale občas ti dá vědět malými závadami, které obtěžují a přijdou obvykle nevhod...
Pokud mu ale věnuješ běžnou údržbu a řešíš věci včas, vždycky ti bude poruce se vším komfortem bez obav, tak nějak samozřejmě...
Na všechny tvoje otázky máš na fóru tuny odpovědí, názorů a zkušeností rozhodni se sám.
rover 400
Re: rover 400
Jo jo Rover je láska na celý život!! 

Re: rover 400
Souhlasím, i když ten můj (řidičský) zatím není tak dlouhý, ale už teď přemýšlím jakou další rourku si koupím, moc se mi líbí R45 
