MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
ST4738574 ... ST = Starline
Naposledy upravil(a) Trunda dne ned srp 17, 2014 14:52, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Musel jsem smazat to žluté logo, protože to byl fakt nedůstojný obrázek v tématu o tak důstojném autě ;-)
Důvod: Musel jsem smazat to žluté logo, protože to byl fakt nedůstojný obrázek v tématu o tak důstojném autě ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jo táááááááááááák .... ty voe, tos to nemohl říct dřív? Zítra mi to mají doručit Mluvíš tady v šifrách, půl dne v háji přemýšlením o čem to vlastně mluvíš a mezitím to vyexpedovali... no co už.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jaké šifry, žlutá smrt je jak slunce jasná
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No to máš teda dobrý, to už jsis mohl to původní ložisko přimáznout vazelínou a vydrželo by možná víc než stárline ATS mají v nabídce většinu tohoto humusu, už kdysi dávno to tak měli...nekupovat
P.S. ale co sem se tams chválně šel podívat, píšou výrobce SNR ten kód 47.38.574 to u kelly nebere, takže tohle zrovna ten žlutej šit asi nebude, což bys měl kliku, ta cena je nízká...
P.S. ale co sem se tams chválně šel podívat, píšou výrobce SNR ten kód 47.38.574 to u kelly nebere, takže tohle zrovna ten žlutej šit asi nebude, což bys měl kliku, ta cena je nízká...
2x Rover 620ti
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Navíc to snad můžeš vrátit, nebo ani neprevzit. Není to ideální, ale než šrot...
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak hlavně je potřeba si uvědomit, že Starline není značka ... objednáte si 5 ks stejného ložiska/tlumiče/pružiny/čerpadla/jiného dílu Starline k vyzvednutí v Auto Kelly a až si pro ně přijdete, tak je tam všechny rozbalíte a zjistíte, že dané ložisko (příklad) je v jednom případě SKF, v jiném FAG a v dalším zase třeba něco jiného. Vše v krabicích Starline. Takže vezmete SKF a jdete, zbytek jim necháte. Tohle jsem sám viděl na provozvně Auto Kelly v Brně, když přede mnou bral ložiska nějaký mechanik z blízké autodílny.
Takže Starline je to, co zrovna Auto Kelly nakoupí nejlevněji a zabalí do svých krabic.
Takže Starline je to, co zrovna Auto Kelly nakoupí nejlevněji a zabalí do svých krabic.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Nechme se překvapit Sice to bude poprvé, co bych použil něco Starline, ale za ty peníze... ačkoli automedik má FEBI jen o 30,- na kus dražší.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
febi je totální sračka - bacha
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak bych si dovolil vyvrátit spekulace..... domu mi přišly ložiska od SNR Je to Francie, tak těžko říct. Hlavně když to nebude vrzat
Jinak byl jsem teď na dvoudenním špacíru s kamarádem po Bílých Karpatech a do Klobouk a zpět jsme jeli by MG a spotřeba dle palubáku 8,5 .... takže tak 9 reálně. A to jsem to zkazil tím, že mě ke konci fakt naštvali emani, co jezdí mezi dědinama 70
Jinak byl jsem teď na dvoudenním špacíru s kamarádem po Bílých Karpatech a do Klobouk a zpět jsme jeli by MG a spotřeba dle palubáku 8,5 .... takže tak 9 reálně. A to jsem to zkazil tím, že mě ke konci fakt naštvali emani, co jezdí mezi dědinama 70
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ve čtvrtek jsem ráno před prací zavezl k Lenhamovi MG se zadáním do večera vyměnit klima kompresor (po spuštění klimy se z ofuků ozývalo nepříjemné pískání, z motoru takový ložiskový zvuk a přestalo to chladit) a výměnu obou ložisek na předních horních uložení tlumičů (při natáčení kol se z levé strany z pod kapoty ozývalo takové gumové vrzání, což byla docela ostuda, když jsem vozil zvědavé kolegy z práce ).
Po práci jsem zajel zpět do Otrokovic, že vše domluvené je hotovo. Kompresor vyměněný - válečky byly jemně zadřené a jedno z ložisek takové vyhrkané. Tož taky aby ne po 350 tis. km
Co teda byla pecka a na co i Jarek hleděl .... to auto musel mít před inzercí v bazaru nějaký super kutil. Přední tlumiče jsou opravdu vyměněné, ale dělalo to s prominutím nějaké prase... koukejte:
... ložisko je #9. Ložisko nemělo vůbec kroužek a miska pružiny #8 byla opřená rovnou o kuličky ložiska (na to se tenhle kamarád fakt hodí ). Takže proto ten šílený zvuk. Ale takto to prostě někdo musel poskládat, protože ten kroužek tam fakt nebyl. Jen miska s kuličkami. No a samozřejmě gumové průchozí uložení tlumiče bylo pěkně vyglochtané, tak Jarek musel dát jinou celou #10. Prostě bylo to v šíleném stavu a jsem rád, že se to vyřešilo. Musím říct, že jsem byl smířený s tím, jak tuhé to řízení bylo, ačkoli když jsem jel s AnderNovým ZT, tak tam to bylo o poznání lepší a já to tehdy tedy přisuzoval těm mým "válcům", co mám místo pneumatik. Těmi to taky asi bude, ale teď je to o poznání lepčejší a ještě aby ne Tak jedna fotka:
Další věc, která mě dlouhodobě trápila, bylo dost škaredé plechové drnčení při násobcích cca 900 otáček. Ono sice po pořádném zahřátí zmizelo, ale ráno, když jsem projížděl dědinou, nebo jsem chtěl někomu auto předvést, to byla ostuda jak řemen. To drnčení bylo fakt hodně ostré a silné. Už jsem byl smutný, že budu muset koupit první díl (spoj dvou trubek do jedné s před-katem), že to jde asi z toho katu... ale jak jsem byl u Jarka, tak jsme tak trošku špekulovali nad tím... Shodou okolností tam přijel i Martin B. řešit přesně to samé drnčení výměnou tohoto dílu. Já pak odjel, ale kluky po prohlédnutí napadlo, že to asi nedrnčí ten kat, ale vnitřní trubka dvouplášťového provedení (matně si vzpomínám, že mi to stejné asi říkal i Mirda na srazu, ale zřejmě jsem to nepochopil). Takže návrh byl: "vyzkoušej flexou tu přední trubku probrousit až na tu vnitřní a provařit je k sobě". A tak jsem se do toho dneska se sósedem pustil a nakonec to byla akce na pár minut, protože první svár celý problém vyřešil Mám z toho radost, protože cena opravy nula nic a je klid Drnčení zmizelo. Sice mi to tak trošku chrchle, když to prošlápnu, ale to už je něco jiného a dá se to přežít. Martinova V6 mi přišla zvukem horší Tak konečně nějaký úspěch taky....
Po práci jsem zajel zpět do Otrokovic, že vše domluvené je hotovo. Kompresor vyměněný - válečky byly jemně zadřené a jedno z ložisek takové vyhrkané. Tož taky aby ne po 350 tis. km
Co teda byla pecka a na co i Jarek hleděl .... to auto musel mít před inzercí v bazaru nějaký super kutil. Přední tlumiče jsou opravdu vyměněné, ale dělalo to s prominutím nějaké prase... koukejte:
... ložisko je #9. Ložisko nemělo vůbec kroužek a miska pružiny #8 byla opřená rovnou o kuličky ložiska (na to se tenhle kamarád fakt hodí ). Takže proto ten šílený zvuk. Ale takto to prostě někdo musel poskládat, protože ten kroužek tam fakt nebyl. Jen miska s kuličkami. No a samozřejmě gumové průchozí uložení tlumiče bylo pěkně vyglochtané, tak Jarek musel dát jinou celou #10. Prostě bylo to v šíleném stavu a jsem rád, že se to vyřešilo. Musím říct, že jsem byl smířený s tím, jak tuhé to řízení bylo, ačkoli když jsem jel s AnderNovým ZT, tak tam to bylo o poznání lepší a já to tehdy tedy přisuzoval těm mým "válcům", co mám místo pneumatik. Těmi to taky asi bude, ale teď je to o poznání lepčejší a ještě aby ne Tak jedna fotka:
Další věc, která mě dlouhodobě trápila, bylo dost škaredé plechové drnčení při násobcích cca 900 otáček. Ono sice po pořádném zahřátí zmizelo, ale ráno, když jsem projížděl dědinou, nebo jsem chtěl někomu auto předvést, to byla ostuda jak řemen. To drnčení bylo fakt hodně ostré a silné. Už jsem byl smutný, že budu muset koupit první díl (spoj dvou trubek do jedné s před-katem), že to jde asi z toho katu... ale jak jsem byl u Jarka, tak jsme tak trošku špekulovali nad tím... Shodou okolností tam přijel i Martin B. řešit přesně to samé drnčení výměnou tohoto dílu. Já pak odjel, ale kluky po prohlédnutí napadlo, že to asi nedrnčí ten kat, ale vnitřní trubka dvouplášťového provedení (matně si vzpomínám, že mi to stejné asi říkal i Mirda na srazu, ale zřejmě jsem to nepochopil). Takže návrh byl: "vyzkoušej flexou tu přední trubku probrousit až na tu vnitřní a provařit je k sobě". A tak jsem se do toho dneska se sósedem pustil a nakonec to byla akce na pár minut, protože první svár celý problém vyřešil Mám z toho radost, protože cena opravy nula nic a je klid Drnčení zmizelo. Sice mi to tak trošku chrchle, když to prošlápnu, ale to už je něco jiného a dá se to přežít. Martinova V6 mi přišla zvukem horší Tak konečně nějaký úspěch taky....
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
... tak a ještě jsem MG umyl Líbí se mi, že i když je to celkem kráva velká, tak jak je to všechno oblé, lišty zapuštěný, tak je to umyté raz dva. Kor když je navoskováno
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Helou - to jste svařovali na autě, nebo jsi to vymontoval?Trunda píše:...tak jsem se do toho dneska se sósedem pustil a nakonec to byla akce na pár minut, protože první svár celý problém vyřešil
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Uz te vidim jak demontujes cely vyfuk ktery je v jednom kusePítrs píše:Helou - to jste svařovali na autě, nebo jsi to vymontoval?
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jasně že na autě Mám tam ještě origo komplet, který je v jednomu kuse, takže to fakt nehrozilo to sundavat. Odpojili jsme jen baterku a dobře ukostřili...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No právě...ale napadlo mě, že je Trunda takový kanec, že by to dal
Humor stranou- kdysi jsme svařovali něco na motocyklu, paranoidně jsem raději poodpojoval všechny konektory, co jsem našel (i přesto, že byl svařovací okruh docela krátký a týkal se bezprostředně svařovaného místa).
Na autě se nic svařovat nechystám, jen mě zajímalo, jak pořešil tenhle potencionální problém, elektronické obvody mohou být na toto hodně citlivé, tak bych měl strach tam něco jen tak svařovat.
Viděl jsem pár vozidel, kde technici něco svařovali, problém žádný nebyl, ale i tak....
Humor stranou- kdysi jsme svařovali něco na motocyklu, paranoidně jsem raději poodpojoval všechny konektory, co jsem našel (i přesto, že byl svařovací okruh docela krátký a týkal se bezprostředně svařovaného místa).
Na autě se nic svařovat nechystám, jen mě zajímalo, jak pořešil tenhle potencionální problém, elektronické obvody mohou být na toto hodně citlivé, tak bych měl strach tam něco jen tak svařovat.
Viděl jsem pár vozidel, kde technici něco svařovali, problém žádný nebyl, ale i tak....
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS