Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » ned srp 31, 2014 22:28
No když sem kabrio koupil, tak tam byl extra hnusnej vypalek z picaplechu propojenej rezatym T profilem privarenej elektrodou pomalu i do hrncu. K TI se už nevešel, kolidoval se sanim, tak sem to hodil do šrotu a jezdil půl roku bez toho. No a teď kdy sem to tam dál, nebe a dudy. Je to ocelový, jekl 15x30 a dva 7mm vypalky těch koleček. Opravdu je to znat na torzni tuhosti, a i na skripeni a vrzani interiéru a střechy

doporučuju. Jinaj torzni tuhost kasle dost zvisi i prisroubovani motoru natvrdo

-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » ned srp 31, 2014 22:29
Jinak po konzultací s jedním závodníkem rally mi bylo řečeno ať neotalim a dám ji i dozadu, že budu hodně překvapen, tak už kreslím priruby

-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pon zář 01, 2014 10:26
Koukám ještě na tu vzpěru... dalo by se to odlehčit, aniž by to bylo na úkor pevnosti a funkčnosti. Vyřízni vnější třetinovou část oblouku

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » pon zář 01, 2014 10:50

to už uvezu

nejvetší odlehčení by bylo kdybych vyházel z kufru kdejaký krámy, co tam furt vozím

-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pon zář 01, 2014 12:41
Kolik ta vzpěra váží?
Mimochodem na XW se moc nehodí zadek odlehčovat. Samozřejmě že je to celkově o nastavení podvozku, ale na MiniRaceDay jsem z kufru vyházel všechno včetně zadních sedaček a nakonec jsem rezervu vracel zpět, protože mi zadek lítal bokem. A v tvém případě s T-Series to platí tuplem.
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » pon zář 01, 2014 15:47
přesně tak, taky sem to vypozoroval, a mám asi v plánu baterku přesunout dozadu, mám tam poměrně těžkej (cca 20kg) subwoofer, a ten když vindám, můžu jezdit drifty i předokolkou. sem zvědavej co se bude dít po montáži stabíku. teďka při prudkým otočení volantu je cítit jak se zadek zvedá do vejšky..
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pon zář 01, 2014 16:06
Už jsi sehnal? Jako nedokážu si představit, že bych vzadu neměl stabilizátor... pocítíš značný rozdíl.
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » pon zář 01, 2014 16:35
jojo, vypadá to že ausdemis tam něco má, dík za doporučení..
-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » pon zář 01, 2014 16:43
Dobře vyřešené zpevnění pomocí rozpěr je třeba tady úprava kupéčka od firmy AP racing. Tam to samozřejmě navíc pojistili klecovým rámem
Jinak můj postřeh s jízdou na hranici přilnavosti v zatáčce je podobný

předek drží ale zadek má snahu lehce předbíhat i když mám slušné gumy a díky ráfkům i lepší rozchod,ale nejezdím tak každý den

-
Přílohy
-

-

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » úte zář 02, 2014 13:17
jojo, tohle pdf mám taky, jsou tam vcelku zajímavý úpravy.
-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » úte zář 23, 2014 13:34
Konecne sem je sehnal. CivicVI kombi ...
Odesláno z mého ST17i pomocí Tapatalk
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » úte zář 23, 2014 13:46

.... 260 mm No jo, ale tak to bys měl ty přední konečně předělat na 282 mm ... těhlic se všude válí hromady a pak jen sehnat kotouče

Mimochodem, nemají tyhle zadní těhlice z VTI jinačí rozteč děr? Na HondaClubu jsem tak letmo zaregistroval to, že musí měnit i zadní trn oproti standardnímu.... ale možná se pletu.
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » úte zář 23, 2014 14:17
tohle jsou klasika 240tky, to stačí

jojo, 260tky jsou trochu jiný

-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » úte zář 23, 2014 15:00
Ahááá.... já myslel, že budeš dělat rovnou pořádný upgrade

Tak to by pak mohlo být ok... a vlastně kotouče by měly sedět ty tvoje původní z předku. Jo a mimochodem, jestli měníš z bubnu na kotouče, tak ale potřebuješ i jiný trn a jiné lanovody... to máš?
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
MíraMT
- Příspěvky: 374
- Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
- Bydliště: třeboň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MíraMT » úte zář 23, 2014 15:47
jojo, mám celý zadní ramena. jinak kotouče ze předku nepasujou, taky sem to zkoušel. ale autokelly mělo kotouče ve výprodeji za 500 (oba dohromady

, tak sem dal nový.