
Rover 827 Si, r.v. 1995
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Jojo, to nějak půjde... chybí tam kus materiálu? Ono je to na první pohled celkem špatně dimenzované a vyztužené a pokud by tam něco chybělo, tak to pak ještě leda doplnit tavnou pistolí. No uvidíme 

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Nechybí tam nic je to jen čistý lom, fixováno je to pomocí dost silné pružiny, která na fotkách není vidět.
Jak přijedeš tak to probereme, zatím díky
Jak přijedeš tak to probereme, zatím díky

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
aaa
a je to tady 
gratuluji. Hlásím se také o návštěvu až pojedu kolem k bráchovi
Už se to tu někdy řešilo, ale čím jsi čistil motor? Někde jsem četl že tableta do myčky je docela pomocník.
další motivátor, pro mou práci na SDčku, kupí se tu hezká auta


gratuluji. Hlásím se také o návštěvu až pojedu kolem k bráchovi

Už se to tu někdy řešilo, ale čím jsi čistil motor? Někde jsem četl že tableta do myčky je docela pomocník.
další motivátor, pro mou práci na SDčku, kupí se tu hezká auta

Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Díky Jendo, jeden z důvodů proč jsem šel do tohoto osmikila je ten, že tady na fóru žádné nebylo aktivní a podle mě je to škoda, protože to není špatná ukázka anglických a japonských konstruktérů
.
K vyčištění motoru a disků jsem použil přípravek, který máme v práci na odmašťování převodovek ,stačil malý frťan a ještě toho dost zbylo
.
http://www.tech-lit.cz/zbozi-hr2-super-cistic-detail-36
Firma nabízí spoustu vychytávek, vinikající je zamrazovací sprej na uvolňování rezavých šroubů.

K vyčištění motoru a disků jsem použil přípravek, který máme v práci na odmašťování převodovek ,stačil malý frťan a ještě toho dost zbylo

http://www.tech-lit.cz/zbozi-hr2-super-cistic-detail-36
Firma nabízí spoustu vychytávek, vinikající je zamrazovací sprej na uvolňování rezavých šroubů.
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Gratuluju, jenom Hondí motory nemám v lásce, ale hlavně když tebe nebude zlobit
Pokud něco chceš s Ebaye napiš, objednáme, klidně rovnou na tvojí adresu

Pokud něco chceš s Ebaye napiš, objednáme, klidně rovnou na tvojí adresu
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Dnes večer se za mnou zastavil Trunda na pokec a samozřejmě byl zvědavý co že jsem to vlastně koupil
mimo jiné jsme zjistili, že to zrcátko, které jsem chtěl po něm svařit není plast, ale hliník
, takže to zkusím zpevnit malým úhelníkem a uvidím. Já mu na oplátku prolezl jeho labuť, díky Trundo 
Díky za gratulaci a nabídku Johny, zřejmě se Ti brzy ozvu



Díky za gratulaci a nabídku Johny, zřejmě se Ti brzy ozvu

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Já děkuji za možnost si pohačat v křesílkách
Na svůj věk velice zachovalý lak a celkově moc pěkné.... do motorového prostoru je dovoleno koukat jen otřelému servisákovi, bo ten zmatek hadiček a trubiček je dechberoucí. Ale tak to je prostě daň za luxus, kterým je auto vybaveno
Bude to další perlička na srazech
Těším se na svezení 




Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Chvíli po tom co jsi odrazil jsem auto přes nabíječku natočil
, ale neboj jak budu mít zpět výfuk a dám do kopy zrcátko dojedu za tebou přes kopec na kávičku
Jinak nevím co ti na tom motoru připadá složité
je to normální V6 




Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Kuš
Jojoo, určitě na kávičku přijeď... dělám výbornou
A uděláme před barákem hromadnou fotku
Ačkoli i u tebe se taky už dají dělat slušné srazy 




Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak jelikož mi dnes kamoš svařil výfuk, tak jsem ho tam hned nahodil, abych konečně uslyšel zvuk šestiválce bez rámusu, není tak čistý jako KV6, ale jde to. Předtím jsem ještě vyměnil filtr vzduchu za nový a dal jiné víčko na expanzku
pak sice bez levého zrcátka , ale s o to větší chutí
jsem to jel projet. Díky filtru jde motor znatelně lépe za plynem taky aby ne, že
a při zařazeném režimu "D" tam převodovka již okolo 2000 otáček postupně dávala zcela plynule a bez rázů všechny kvalty
To mi docela odlehlo, protože jsem to před koupí neměl jak zkontrolovat. Jízda v tomto režimu je naprosto uvolněná až ležérní, auto se pohupuje a nenechá se vůbec k ničemu vyprovokovat. V režime "S" , který je brán jako sportovní se dynamika jízdy zlepší,převodovka řadí až při 4000 otáčkách ale je to použitelné kvůli měkkému podvozku tak možná na rovné silnici spíš dálnici a ani tak to není žádný drak má to jen 170 koní při cca 1500 kg váhy.Jinak na podvozku nic neklepe, nevrže prostě pohoda. A nejvíce mě potěšilo, že funguje i podtlakový tempomat akorát kontrolka od zapnutí hlavního switche nesvítí - patrně žárovka
Teplota motoru se držela v první polovině stupnice, ale je fakt, že mi z výduchů topení šlo horko
a při delším stání na místě se spustily sahary takže asi dobré - nicméně výměna chladiva se provede ještě do zimy
No a teď pár mínusů :
Zřejmě modul automatické klimy má nějaký problém nebo ji ještě neumím ovládat, ale nedokáže zavřít vodu a auto prakticky stále topí uvnitř je to tak na trenky - prostě gril hadra
Dvě podtlakové hadičky za motorem jsou zteřelé - prasklé, když jednu lehce přicpu, tak se upraví volnoběh na 650 ot. - přesně podle manuálu jinak je mírně vyšší - zde provedu výměnu.
Dále na horní hadici chlazení, kde je namontované čidlo mi lehce pídí horká voda
já se toho problému s chlazením snad nezbavím, sotva jsem to vyřešil na kupéčku mám o další zábavu postarané
Je slyšet ložisko levého zadního kola, které má navíc špatný úhel - kladný
Po nastartování se rozsvítí kontrolka ABS možná jen čidlo nevím
No a bude nutná kontrola brzd, kdy se mi po dojezdu zdály předky dost horké, ale s tím samozřejmě počítám
Auto mi svým naturelem očarovalo, je to dokonalý uklidňovač, oproti kupéčku, které je zase vyvíječ adrenalinu obojí si díky těmto typům můžu užít
Celkově jsem fakt rád, že je auto v zásadních věcech snad v cajku a postupně vyměním všechny náplně, měl bych do jara nechat udělat rozvody včetně vodní pumpy a do té doby budu vychytávat drobnosti







No a teď pár mínusů :
Zřejmě modul automatické klimy má nějaký problém nebo ji ještě neumím ovládat, ale nedokáže zavřít vodu a auto prakticky stále topí uvnitř je to tak na trenky - prostě gril hadra

Dvě podtlakové hadičky za motorem jsou zteřelé - prasklé, když jednu lehce přicpu, tak se upraví volnoběh na 650 ot. - přesně podle manuálu jinak je mírně vyšší - zde provedu výměnu.
Dále na horní hadici chlazení, kde je namontované čidlo mi lehce pídí horká voda


Je slyšet ložisko levého zadního kola, které má navíc špatný úhel - kladný
Po nastartování se rozsvítí kontrolka ABS možná jen čidlo nevím
No a bude nutná kontrola brzd, kdy se mi po dojezdu zdály předky dost horké, ale s tím samozřejmě počítám

Auto mi svým naturelem očarovalo, je to dokonalý uklidňovač, oproti kupéčku, které je zase vyvíječ adrenalinu obojí si díky těmto typům můžu užít

Celkově jsem fakt rád, že je auto v zásadních věcech snad v cajku a postupně vyměním všechny náplně, měl bych do jara nechat udělat rozvody včetně vodní pumpy a do té doby budu vychytávat drobnosti

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995


Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
No jo těsně vedle, ale neboj nic ti neuteklo 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Po dnešku můžu ohlásit další pokrok
Poslední dva dny jsem nechal baterii auta na udržovači napětí a hned po nastartování jsem jen tak cvičně zkusil opěradlo spolujezdcovy sedačky a ejhle motorek se normálně rozjel
Díky tomu už má sedačka přirozený sklon opěradla a ne lůžkovou úpravu jako doposud.Po jejím kompletním nastrojení a očištění jsem zkusil funkci výhřevu obou předních sedadel a taky úspěšně, sice jim trvá déle než se rozehřejí - Fabia mi topí lépe ale jinak OK- zimy si auto stejně moc neužije. Tak mě napadá, že všechny tyto elektrické vymoženosti jsou pravděpodobně zapojeny tak, že fungují stoprocentně jen při správném napětí a žijí si tak trochu svým vlastním životem, jak správně napsal Trunda je to daň z jistého luxusu
Pak jsem provrtal oba díly poškozeného zrcátka a spojil je malým úhelníkem a pořádně zafixoval náhradní sklo, aby mi na hrbolech nevypadlo
nicméně je to provizorka musím sehnat funkční originál
A jako bonus jsem skoro potmě rozdýchal obě přední mlhovky, které měly banální problém se zaoxidovanou kostrou
Zítra nebo o víkendu se chci podívat proč mi nestahuje řidičovo okno a chrčí přední repráky



Pak jsem provrtal oba díly poškozeného zrcátka a spojil je malým úhelníkem a pořádně zafixoval náhradní sklo, aby mi na hrbolech nevypadlo


A jako bonus jsem skoro potmě rozdýchal obě přední mlhovky, které měly banální problém se zaoxidovanou kostrou

Zítra nebo o víkendu se chci podívat proč mi nestahuje řidičovo okno a chrčí přední repráky

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Karle, ty jedééééééš



Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Dala by se někde stáhnout elektrická schémata na osmikilo 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!