Jak moc servisně náročné auto ?

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od roman_mg » pát úno 22, 2013 9:07

Zeptej se Lenhama, něco o tom ví. :)
Jinak já tam mám ventilkový závit, kdysi jsem něco zkoušel a pasovaly tam prodlužováky z náklaďáků.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od swizz » pát úno 22, 2013 10:47

jasne, je tam normalni schrader (auto) ventil.
ja pouzil na moji plnicku hadicku SKS k naplni vidlic u horalu, ma uvnitr steft na otevreni ventilu, takze stejny system jak ten "low loss connector". a cena pouze ca. 7,- euro...
Obrázek
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Dieter Bonrath
Příspěvky: 218
Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Dieter Bonrath » pát úno 22, 2013 20:33

Autoventil jsem zkoušel a tekl přes závit :-(
Plnění hydragasu profesionální plnící stanicí včetně odsátí původní degradované kapaliny, poradenství při koupi MGF/TF (diagnostika, měření laku, komplexní prohlídky), nové plachty pro stažené střechy, výroba snižovacích čepů pro MGF atd. Praha - Beroun - Plzeň 720 343 775

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od lenham3 » pát úno 22, 2013 20:52

Kdyz tam je ten cudl v prostred tak ty to tak rychle nenasroubes a nevystoubujes pri tom tlaku co tam je.
Orginal je tak ze ho nasroubujes a pak je sroubeni kterym zatlacis ventilek a muzes plnit ,
Nez jsem poridil orginal plnicku tak jsem mel taky vyrobenou z maleho zvedaku ale jednou to fungovalo a podruhe ne tak jsem koupil orginal pumpu
a mam po problemech :wink:

Dieter Bonrath
Příspěvky: 218
Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Dieter Bonrath » pát úno 22, 2013 21:03

Já už pravé zkoušel více variant, několik typů šroubeni na ventilky, přeměřovaní i objizdění různych speciálek, ve finále jsem zkoušel i odlít závit podle ventilku, ale ten neměl dostatečnou pevnost. SKS zkusím.

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od roman_mg » pát úno 22, 2013 21:43

JJ z jakéhokoliv nástavce na ventilky se musí vyrvat čudl. Zkoušel jsem to u lidí, co dělají tlakové hadice, ti mají ventilky a hadice na vysoké tlaky. Ale nakonec jsem skončil u Lenhama, máme to k sobě blízko a mám klid.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

HonzaER6
Příspěvky: 1
Registrován: stř říj 15, 2014 11:24

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od HonzaER6 » stř říj 15, 2014 11:28

S dovolenim se vratim k puvodni otazce, na cenu servisu.

Jak jsou narocne "male/velke" servisy? Tedy ne vyslovene kdyz se neco po, ale pravidelny servis?

Dale jsem cetl o problemech s tesnenim pod hlavou. Je toho vic co se opakuje?

A nakonec otazka trochu mimo. Da se s tim jezdit v zime? :D Vim ze to na to neni stavene (hardtop nekdo nedela?), ale u me by ho cekal celorocni provoz...

Diky za odpovedi :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Trunda » stř říj 15, 2014 12:27

Cena servisu zcela běžná, jako u jakéhokoli jiného auta. Záleží jen a jen na servisu, který si najdeš ;-)
Jezdit s MGF v zimě bych přirovnal jako chodit v zimě v polobotkách - nepraktické, na zabití a pravděpodobně se taky dřív poškodí to, co je choulostivé na mráz a sůl...
Hardtop se dá v poho sehnat, pokud ho prodávající nenabízí rovnou s autem. Nemám tedy přímou zkušenost, ale vím, že MGF má díky motoru uprostřed ideální vlastnosti trakce v případě řádného průjezdu obloukem, ale jak se utrhne, tak je dost obtížné udržet kontrolovaný smyk. Tedy typuji, že na sněhu to fakt bude dost o hubu. No a pak si to to auto vůbec nezaslouží - zimní provoz auta "dvojnásobně" snižuje jeho životnost a rozhodně není pro zimní provoz konstruováno (stejně jako jakýkoli jiný roadster)... nehledě na to, že budeš v zimě vypadat jak pako ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cembry
Příspěvky: 353
Registrován: ned říj 14, 2012 21:20
Bydliště: Jindrichuv Hradec

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od cembry » stř říj 15, 2014 12:38

Ano, jak se utrhne, tak to uz nesrovnas...

Pokud je zima bez snehu, ledu a nesoli se, tak to jeste jde. Minulou zimu jsem kvuli rozebranymu druhymu autu jezdil po meste za peknych dnu s efkem na letnich gumach, ale na beznou zimu bych volil jinej povoz.
MGF 1.8 (na léto)Obrázek
Honda Civic VIII 4D 1.8 I-VTEC (když se nedá jet bez střechy)Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od Austin » stř říj 15, 2014 14:17

Přesně tak, Fko se kupuje jao třetí vůz do rodiny a do garáže, ne že stojí pod plachtou venku nebo dokonce jezdí v zimě.
To mohou kabriolety s pevnou střechou odvozené od běžných Peugeotů ap. ale MGF je speciál a na sněhu ledu to nechci vidět, nejspíše byste to během první zimy nechtě rozmlátil. Mám najeto mooc přes milion a taky mi to minulý týden na letních na mokru hoodně ujelo, a už mám dnes přezuto na zimní, a jak jsem se divil panečku.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 11:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od kptHergot » čtv říj 16, 2014 0:19

jestli se to "utrhne" není problém v autě, ale tkví mezi volantem a sedadlem :roll: jestli to uklouzne trabantu, je pravděpodobné, že to uklouzne jakémukoliv autu, jen možná trochu jinak, rozhodně bych se toho nebál, byl jsem nucen Fkem v zimě jet a to v pořádné chumelenici, prostě auto s náhonem vzadu car:: , ale přesně jak píše Austin, Fko je v zimě schované v garáži a jezdím s ním především v suchých prosluněných dnech. Tazateli jde spíš o to, jestli v něm není zima, když to má hadrovou střechu . . . . ne není, má to přece topení :lol: a dá se v tom jezdit i v prosluněných mrazivých dnech bez střechy, pravda trochu fouká na hlavu, ale řešením je stylová kožená kukla a šála car::
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Jak moc servisně náročné auto ?

Příspěvek od lenham3 » čtv říj 16, 2014 0:54

Pevná střecha není problém vozím je z anglie

Odpovědět