Takže... v sobotu jsem se konečně dokopal taky něco porobit na Labuťce. Přírubou za katem mi profukoval výfuk, tak jsem se rozhodl rovnou kat vyměnit za méně jetý, co mám z Kupéčka. Na poslední technické už mě strašili, že jsou emise na hraně, tak po vánocích čekám, že už problémy dělat nebudout a projdu

Jenže včera, když jsem jel do práce, tak nejen že to klepání nezmizelo, ale bylo to ještě horší a pravda, že za posledních pár dní se to zhoršilo citelně. Projevovalo se to nejvíce v momentě, kdy jsem při určité rychlosti na pětku pustil plyn. Tak hezky to kleplo. No a dnes už to v momentě, kdy jsem motorem jen tak udržoval konstantní rychlost, to dokonce jakoby drnčelo. Padlo rozhodnutí, že si dám po práci šichtu, bo už to začalo zavánět nebezpečím

Se zastaveným autem a kvedláním volantem to od levého kola pěkně klepotalo, tedy typoval jsem buď dolní čep na rameni, nebo čep řízení. Vytočil jsem kolo a ono stačilo na čep řízení jen šáhnout a bylo cítit, jak má vůli jak prase

Tak hurá na půdu, tak jsem vyštrachal dvě těhlice s čepama. Vybral jsem ten tužší. Chvilku jsem se mordoval s tím, než jsem na čepu vyšrouboval matici, protože čep byl vyklepnutý a matice žvejknutá. Pak zvednout auto, sundat kolo, změřit přesně vzdálenost čepu, povolit kontra matici (no ona se spíš povolila tyč z čepu, takže jsem se pak nemusel babrat s nastavením původní vzdálenosti, protože to byly stejné čepy), sundat matici na čepu, párkrát majznout po těhlici a posléže už jsem čep jen vyšrouboval z tyče. No a pak naopak zpět druhý čep



Snad to zimu přežije, ale na jaře to bude chtít nové čepy. Nakonec ony jsou původní .... 250 tis. km


Jo a koukal jsem, že přední kotouče už budou taky na hraně... ale opět, zimu musí ještě přečkat. Sic desky budu muset ještě vyměnit... jedny jetý tam mám, tak snad zas nebudou pískat
