Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » stř říj 29, 2014 16:44

Tak mi to nedalo a vrátil jsem se zpátky do práce, přitom zkontroloval chlapi na odpolední ml: :lol:
Závěr je takový, že v hadičce, která jde dovnitř vozu k ovladači topení je normální podtlak, ale v té co se vrací zpět k tomu ventilu není nic, ani podtlak ani tlak. Přitom jsem zkoušel všemožně ubírat a přidávat na ovladači teploty a nic se nemění topí to jako čert, protože ventil není ovládán :evil: . Když jsem mezi sebou hadičky přehodil a pustil podtlak dovnitř auta tou druhou hadičkou tak slyším jen slabé syčení vycházející jakoby z prostoru za rádiem. Takže pravděpodobně to bude chtít hledat problém i uvnitř :idea: Ale s ohledem na nadcházející počasí to nechám až na jaro, aspoň si k tomu zkusím sehnat co nejvíc informací nebo nejlépe nákresů jak na to list:
Je fakt, že tohle všechno dělám hlavně proto, abych věděl jak na tom auto hlavně motor a později i převodovka vlastně je, kdyby mi to bylo jedno tak to neřeším, takhle se aspoň nenudím :lol: Ty ventildekly si zkusím schválně oddělat a nafotit co tam je :wink:
Když jsem byl vlezlý v kanále pod autem tak pod výfukovými svody na zadní řadě válců to mám poblitý od oleje, je to normální :?: Tam by přece olej být neměl, ledaže by se přes kroužky dostával do válců :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » stř říj 29, 2014 16:54

No to spíš ti sákne těsnění pod hlavou, ne?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » stř říj 29, 2014 17:21

To by nebylo příjemné, ale jelikož je to pod všemi třemi válci tak to asi kroužky nebudou :evil:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od J0hny » stř říj 29, 2014 22:26

Ten olej má v při ohřátým motoru velkou vzlínavost, proto to často mate, nejspíš ti to jede z jednoho místa (těsnění pod hlavou) a rozleze se to po celým...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv říj 30, 2014 7:29

Jak moc je to akutní k řešení :?:
Dá se to poznat na kvalitě svíček :?:
Kontroloval jsem namátkově jen jednu svíčku na přední řadě a byla krásně čistá a normálně opálená :idea:
Úpřimně tohoto problému jsem se nejvíc obával, protože tady ten motor asi moc lidí nezná a nevím kdo by si troufnul na jeho případnou opravu, ikdyž je to zase jenom motor . Na druhou stranu za deset tyček jsem nemohl čekat zázraky, že :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od AnderN » čtv říj 30, 2014 8:03

Je to Honda C27 ... montovalo se to do Hondy Legend v osmdesátých a do Accordu v půlce devadesátých let.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv říj 30, 2014 8:10

Ano Ondro, to samozřejmě vím, ale zatím jsem se ani na Honda forech nedopátral nikoho kdo by s tím měl jako servisák zkušenost, zřejmě se tam zaregistruji a zkusím vznést svůj dotaz ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od AnderN » čtv říj 30, 2014 8:14

:idea: mir:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv říj 30, 2014 8:43

Tohle téma je o Legendech a V6 http://www.honda-club.cz/forum/viewtopi ... 58#1021458 ... procházel jsem ho, ale o C27A se nikde extra moc nemluví, pokud jsem tak letmo dobře hledal...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv lis 06, 2014 19:25

Během několika uplynulých dní jsem si celé fórum o legendech prošel (84 stran)a řeší se tam kde co, ale drtivá většina má již verze 3,2 V6 případně novější , k C27A je tam prd :(
Místy je to docela hororové čtení, celkově se tyto krásné stroje z 90-tých let daří udržovat jen zuby nehty a díky opravdovému nadšení všech zúčastněných :cry:
V sobotu provedu finální proplach chladící soustavy a dám nový termostat. Jsem docela zvědav co se pak začně dít, když bude muset voda běžet z počátku jen na malý okruh, stále mi totiž vrtá hlavou proč si dal někdo práci s tím, že ho vyhodil :roll:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » čtv lis 06, 2014 20:57

No, to bude překvápko ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát lis 07, 2014 7:13

Nestraš :!: Já jsem zatím optimista :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob lis 08, 2014 12:22

Dopoledne jsem běžící motor propláchnul hadicí z kohoutku zasunutou do expanzky a přepadovou hadicí, která normálně vodu vrací zpět jsem vypouštěl ven do kanálu, no tekl opravdu pěkný sajrajt :cry: Asi po 25 minutách proplachování jsem vše co šlo vypustil spodní hadicí od chladiče a vložil do komory nový termostat Gates včetně těsnění. Pak jsem si omotal osvědčenou silikonovou páskou horní hadici do chladiče, která má v místě kde je našroubované čidlo teploty mírnou prasklinku a při vyšších otáčkách motoru tudy stříkala voda :( . Časem ji stejně vyměním :idea:
Pak jsem všechny hadice zase napojil zpět a začal nalévat chladící kapalinu růžovou G12.
Po nalití jsem nastartoval a čekal co se bude dít, odvzdušnil jsem malý okruh a pustil topení naplno, stejně nejde zavřít :lol:
Naběhlo to o poznání dříve, protože termostat držel a začal otevírat až po zahřátí na provozní teplotu, takže fajn :!:
Pak jsem všechno okolo nastrojil, airbox, všechny hadice,hadičky a baterii :roll:
Po ujetí asi 15 km jsem doma vše zkontroloval:
- expanzka při povolování víčka mírně pšoukla, barva normální bez příměsi, trochu bublinky, ale to je tím, že tam bypas vrací část teplé vody
- předtím jsem zkontroloval hadice, které byly normálně tvrdé.
- při delším stání na místě se mi seply obě sahary
- teploměr ukazuje lehce pod půl a nekolísá
- topení topí stále stejně výdatně, stačí mít vypnutý ventilátor, když se zapne tak je to maso, ale jasně není moc zima :lol:

Zítra ráno zkontroluji, jestli se do expanzky ještě něco nedostalo, ale zatím mi to připadá, že by vše mohlo být OK a původní majitel měl zřejmě problém s termostatem, který neotvíral tak ho jen vyhodil - bylo to nejlevnější řešení.
Autem teď budu trochu víc jezdit, tak se třeba ještě něco projeví.
Jinak jsem dnes poprvé jel v osmikile v dešti a je zde poznat rozdíl po aplikaci Nanostěračů,ale sklo už není v optimální kondici, takže se efekt nedostaví tak brzy jako u kupéčka a okno se tak hezky nečistí, nicméně považuji to za přínos mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » sob lis 08, 2014 12:27

Paráda ;-)
Proč růžovou kapalinu? Nepatří náhodou do starších motorů modrá? Tohle má litinový blok, nebo už hliníkový?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » sob lis 08, 2014 12:34

Podle wikipedie má C25 i C27A blok i hlavu z hliníkové slitiny a válce jsou lemovány litinou, tak snad by to mělo být OK :idea:
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_C_engine
Jinak to co jsem vypouštěl z motoru bylo taky původně růžové ikdyž to nepovažuji za směroplatné :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Zamčeno