
S tím LR bych byl opatrný. Zkušenosti tam rozhodně nejsou zaručené, protože tento motor byl pouze ve starém modelu Freelander do roku 2006 a není moc rozšířený. Nejčastější byly pochopitelně diesely a z benzinových nejčastěji natrefíte na čtyřválec 1.8, takže si myslím, že by byla docela náhoda, kdyby někdo např. v LR Ostrava měl osobní zkušenost s výměnami hlavových těsnění na KV6. No a cenovka takového servisu bude jistě také zajímavá s ohledem na zbytkovou cenu toho Roveru.
Zkusil bych se obrátit na autoservis pana Švančara v Kravařích: http://www.svancarbosch.cz/
Alespoň telefonicky, klidně s odkazem na roverclub. Některé klubové vozy už k němu na servis jezdily a minimálně mohu osobně zaručit profesionální přístup, poctivou práci a férové jednání. Samozřejmě za hubičku to nebude a jelikož to není servis specializovaný na Rovery, bude zřejmě o něco dražší, než kdyby to dělal někdo z mechaniků tady, ale k těm by se to muselo odtahovat mnohem dále a to také není zadarmo.
Kdyby to přeci jen nevyšlo, snažil bych se sehnat co nejlevnější odtah (kamarád s plaťákem apod.) k Mirdovi do Olomouce nebo k Jarkovi do Otrokovic.