Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak pod střechou v průjezdu snad nebudeš mít problém ne
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Fučí tam, je tam vlhko, humus hnus... ale dělám dělám na MG. Práce všude hromada...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak poslušně hlásím i přes to, že do MLS asi už více nepůjdu, tak že přetažení šroubů snad na 90% pomohlo. Dnes ráno, kontrola cca po týdnu a hadice trošičku natlakované, expanzka si něco upšoukla, ale kapaliny tak nějak na půlce expanzky, takže přesně nevidím jestli ubylo. 10% je to, že pod předními rožky hlavy to trošku vlhké bylo, ale to musím pořádně očistit a pak se uvidí, jestli to něco opravdu pouští. Nicméně stav, kdy po výměně těsnění jsem po cca 2 měsících doléval cca 750 ml a před dotažením už tak 500 ml co 14 dní, je zažehnán... aktuálně to typuju tak na 500ml co půl rok, pokud to zůstane jak teď (drobný úbytek asi prostě je).
Pro radost Karlovi - po cca měsíci užívání "nano stěračů" jsem spokojen. Už jsem pár setření "sraček" z okna absolvoval a teď, jak v týdnu více pršelo, tak to fungovalo luxusně. Po tmě jsem musel stěrače pustit jen když jsem jel přes dědinu. Jinak to hezky jelo pryč. Má to ale jedno negativum, že to vyžaduje mít zánovní lišty, protože ty starší teď o dost víc zanechávají film. Nicméně už teď kudy chodím, tudy chválím a aj lanařím kolegy, ať si pořizují
Pro radost Karlovi - po cca měsíci užívání "nano stěračů" jsem spokojen. Už jsem pár setření "sraček" z okna absolvoval a teď, jak v týdnu více pršelo, tak to fungovalo luxusně. Po tmě jsem musel stěrače pustit jen když jsem jel přes dědinu. Jinak to hezky jelo pryč. Má to ale jedno negativum, že to vyžaduje mít zánovní lišty, protože ty starší teď o dost víc zanechávají film. Nicméně už teď kudy chodím, tudy chválím a aj lanařím kolegy, ať si pořizují
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
To je fajn, že to s tím vadným těsněním je na dobré cestě
Pokud jsi spokojen s použití " zázračných nanostěračů" tak to sděl hlavně výrobci
Pokud jsi spokojen s použití " zázračných nanostěračů" tak to sděl hlavně výrobci
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Trundo, máš slabou víru, když Ti tak dlouho trvalo se do toho vrhnout
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jako že jsem to rok měl v neřešeném stavu? No já jsem až donedávna vůbec nečekal, že je to fakt těsněním pod palicou. Ty sekundární škody jsem měl za to že byly jen špatnou montáží a ztrátu kapaliny jsem měl za průsak do sání. Až když se to fakt dost zhoršilo, tak mi bylo jasné, že to je těsněním a to jsem řešit hned, jak se Jarek vrátil z UK
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Takže, konečně jsem se dostal k tomu opravit korozi na kapotě i v části pod sklem. Vyžádalo si to tedy i znovu vybrousit a přetřít některé části vpředu. Odškrabal jsem tmel, vybrousil fortunou, natřel ZINCem, zatmelil karosářským tmelem, přetřel a letmo stříknul bílou barvou, ať to má povrch. Extra jsem to nehrotil, co se týká vzhledu... šlo jen o to, ať to nehnije tak rychle. Večer to ještě přetřu voskem a dám na auto.
Jo a mimochodem, chladící kapaliny ubylo ... v rožcích pod hlavou je to pořád mokré. Není to taková hrůza, jak před dotažením šroubů, ale bezvadné to také není
Jo a mimochodem, chladící kapaliny ubylo ... v rožcích pod hlavou je to pořád mokré. Není to taková hrůza, jak před dotažením šroubů, ale bezvadné to také není
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Máš můj obdiv Trundo, venku je zima jak sviňa a ty se dáš do takové práce, ale když to musí být
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Hehe.... dělal jsem to u kamaráda ve vytápěné garáži. Venku by mě ani nehlo to dělat. Navíc dřív než by barva vyschla, tak by zmrzla
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Hm, ještě že jsi se přiznal
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Navoskováno a namontováno, ale teď už to taková prča nebyla.... kosa je tam jak sviňa Jo a ještě větší prča byla v té kose měnit brzdovou žárovku...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jsem se tedy po delší době konečně dostal na wapku trošku Labuť umýt. Už si stihla na sobě usadit pořádný hnus. Poprvé jsem aplikoval Valet Pro Prewash... no... ani nevím, jestli to nějak pomohlo, ale wapkou ta špína nešla dolů víc, jak před aplikací. Opravdu těžko soudit, ale v té zimě to asi taky není ono. Nicméně za půl hodinky jsem měl Labuť jakš takš čistou. Nicméně hlavně jsem to dělal proto, že jsem štětečkem pořádně vymyl kapsu s hrdlem do nádrže. Nedávno jsem si totiž všimnul, že jsou tam v tmelu ve spoji plechů celkem velké trhlinky. A taky že jo
Koukněte na fotky. Odšrouboval jsem víko, IPou jsem to pořádně vyčistil a z trhlinek byla celkem slušná díra. A já vůl jsem už tak tři roky zpět řešil uhnilý roh lemu kola právě pod tímto místem a vůbec mi nedošlo, že mi to dovnitř už delší dobu zatýká právě tudyma. Žil jsem v tom, že vlhkost lezla zdola spojem mezi plechy blatníku. Vyfotil jsem to i zevnitř (shodou okolností jsem musel oddělat tapec kvůli špatné žárovce obrysovek), kde je vidět, že i po minulém ošetření to tam pěkně pracuje. Navíc tam po umývání bylo mokro a na fotce je vidět i stopa od čůrku, který už delší dobu do auta dírou v tmelu tekl.
V tomto počasí a časové nouzi jsem to vyřešil rychlým přetmelením karosářským tmelem (bohužel mám jen černý) a třeba na jaře to trošku vymazlím Z vnitřní strany jsem vystříkal lem blatníku ML sajrajtem, ať rez aspoň zpomalím. Bohužel, při demontáži tapecu v kufru jsem odkryl i gumu, která kryje lem kufru a pod ním mě čekala hrůza viz. foto Plech jsem narychlo očistil od největšího hnusu, ale on už tam plech skoro ani není. Tohle bude ale muset počkat na jaro a musí se to taky poléčit. Je mi z toho vždycky pěkně smutno. Největší problém jsou prostě lemy plechů a spoje. Tmel, který používali ve výrobě je už prostě po životnosti a vlhkost se dostává všude. Labuť prostě chce do stodoly. Říkám to už několikátý rok, ale ona pořád žije, přežívá a slouží.... a sloužit musí. Vize náhrady je v nedohlednu...
Koukněte na fotky. Odšrouboval jsem víko, IPou jsem to pořádně vyčistil a z trhlinek byla celkem slušná díra. A já vůl jsem už tak tři roky zpět řešil uhnilý roh lemu kola právě pod tímto místem a vůbec mi nedošlo, že mi to dovnitř už delší dobu zatýká právě tudyma. Žil jsem v tom, že vlhkost lezla zdola spojem mezi plechy blatníku. Vyfotil jsem to i zevnitř (shodou okolností jsem musel oddělat tapec kvůli špatné žárovce obrysovek), kde je vidět, že i po minulém ošetření to tam pěkně pracuje. Navíc tam po umývání bylo mokro a na fotce je vidět i stopa od čůrku, který už delší dobu do auta dírou v tmelu tekl.
V tomto počasí a časové nouzi jsem to vyřešil rychlým přetmelením karosářským tmelem (bohužel mám jen černý) a třeba na jaře to trošku vymazlím Z vnitřní strany jsem vystříkal lem blatníku ML sajrajtem, ať rez aspoň zpomalím. Bohužel, při demontáži tapecu v kufru jsem odkryl i gumu, která kryje lem kufru a pod ním mě čekala hrůza viz. foto Plech jsem narychlo očistil od největšího hnusu, ale on už tam plech skoro ani není. Tohle bude ale muset počkat na jaro a musí se to taky poléčit. Je mi z toho vždycky pěkně smutno. Největší problém jsou prostě lemy plechů a spoje. Tmel, který používali ve výrobě je už prostě po životnosti a vlhkost se dostává všude. Labuť prostě chce do stodoly. Říkám to už několikátý rok, ale ona pořád žije, přežívá a slouží.... a sloužit musí. Vize náhrady je v nedohlednu...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ledová Labutí královna.... minulé pondělí po té, co jsem šťastně doklouzal domů
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jojo bylo to pěkné, ale pondělí večer bylo ještě dobře, horší bylo úterní ráno, přes 2 cm obalené auto a bránu ven z baráku jsem se prolamoval hodinu
Autu pomohla kombinace škrabky a nástřik rozmrazovače, bránu jsem musel vysvobodit kladívkem
Autu pomohla kombinace škrabky a nástřik rozmrazovače, bránu jsem musel vysvobodit kladívkem
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Uaaaaaaaaaaaaaaaa... ten, kdo vymyslel ten "patent" na upevnění zpětného zrcátka, by zasloužíl
Bo mi tento týden končí technická, tak jsem musel z Kupéčka ukrást zdravé pravé sklo zrcátka, protože moje od minulé zimy je tzv. "multi-směrové" .... vybereš si střep, který ti v potřebný moment vyhovuješ a koukáš do něj. Nevýhodou je, že jsou ty zrcátka trošku maličká a na STK se jim to prý nelíbí
Oddělat sklo se ještě celkem dá, ale v té kose ho nasadit zpět, to je fakt o nervy. Asi na stý pokus tam ty zobáčky padly tak nějak, že to asi drží Ale už jsem to fakt chtěl zabalit
Jinak tudle, jak začalo mrznout, tak pod Labuťou opět louže jak vrata. Pořád to celkem dost tlakuje no a asi jak se prudko ochladí, tak spony vůči trubkám povolí a čůrá to ven, dokud se tlak trošku nesníží. Teklo to nejvíc na trubce z termostatu, pak z dolních chladičové a trošku z horní chladičové. Navíc ty šroubovací spony jsou pitomě široké a prořezávají trubky. Tak jsem je povolil a co šlo, tak jsem podmotal elektrikářskou izolačkou a dotáhnul zpět. Dneska se žádná louže nekonala, tak uvidím.
Bo mi tento týden končí technická, tak jsem musel z Kupéčka ukrást zdravé pravé sklo zrcátka, protože moje od minulé zimy je tzv. "multi-směrové" .... vybereš si střep, který ti v potřebný moment vyhovuješ a koukáš do něj. Nevýhodou je, že jsou ty zrcátka trošku maličká a na STK se jim to prý nelíbí
Oddělat sklo se ještě celkem dá, ale v té kose ho nasadit zpět, to je fakt o nervy. Asi na stý pokus tam ty zobáčky padly tak nějak, že to asi drží Ale už jsem to fakt chtěl zabalit
Jinak tudle, jak začalo mrznout, tak pod Labuťou opět louže jak vrata. Pořád to celkem dost tlakuje no a asi jak se prudko ochladí, tak spony vůči trubkám povolí a čůrá to ven, dokud se tlak trošku nesníží. Teklo to nejvíc na trubce z termostatu, pak z dolních chladičové a trošku z horní chladičové. Navíc ty šroubovací spony jsou pitomě široké a prořezávají trubky. Tak jsem je povolil a co šlo, tak jsem podmotal elektrikářskou izolačkou a dotáhnul zpět. Dneska se žádná louže nekonala, tak uvidím.