.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: OBD 2 wifi/bluetooth adapter
Podobnou hračku mám a fungovat ti to bude. Zapomeň ale na to, že tím budeš něco mazat (chybové kódy) nebo nastavovat (servisní interval). Alespoň pokud jde o běžně dostupné aplikace pro komunikaci s OBD2 pro Android, WP nebo iOS, tak všechny to umí akorát přečíst, nikoliv mazat. Ale na prohlížení paměti závad a nejrůznějších parametrů za jízdy to není špatné. Diagnostiku ti to ale nenahradí, umí to jen naprosté základy.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: OBD 2 wifi/bluetooth adapter
To bude záležet spíš na aplikaci, kterou na to používají. Zatím jsem se setkal jen s takovými, co uměly číst. No a taky záleží na jakém autě, že? 

Re: OBD 2 wifi/bluetooth adapter
mazat chyby jde, ale servisni interval myslim ze nejde
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: OBD 2 wifi/bluetooth adapter
Mam starsi ELM 327 na PC a vyctes jen hodnoty motoru, online data ,vymazes chyby motoru a nic vic
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: OBD 2 wifi/bluetooth adapter
tuhle věcičku mám, spolupracuje dobře s Androidem. ale je to jak píše Andern.
Re: OBD 2 wifi/bluetooth adapter
Dobré ráno všem.
Pro přístup k jistým parametrům motoru se dají ještě užít funkce některých navigací, konkrétně některé Garminy by to měly umět, resp. to deklarují.
Jak to v reálu funguje, nevím.
Až si budu pořizovat navigaci, tak tohle bych chtěl takhle pořešit.
Na to mají specielní adaptér, konektor se zasune do OBD2 zásuvky a na konci je buď modrý zub, nebo konektor do navigace, už si nepamatuju. Akorát by to nějak chtělo pořešit na té OBDdvojce, nejlépe užít nějaký zalomený konektor, protože by mohlo hrozit, že to šofér něchtěně vykopne.
Pro mě je nejvíc zajímavý parametr teploty chladící kapaliny, ze zvyku to mám na palubce nastavené, takže v případě selhání hlavového těsnění se dá okamžitě reagovat a vypnout agregát, takže se minimalizuje riziko poškození bloku. Budík na palubce je pro toto zcela k ničemu, na to se spolehnout nedá.
Nevím, jak dlouho vydrží to tlačítko, přece jen to nemusí být stavěné na tak časté mačkání a než se člověk dostane k požadovaným údajům, tak to dostane slušně zabrat.
Alternativně by se snad dal na tišťák na palubce dopájet mikrospínač, vyvést ho ven a nějak diskrétně ho schovat pod volant.
Pak se nemusí řešit nějaké OBD2 adaptéry, další zařízení, atp.
Pro přístup k jistým parametrům motoru se dají ještě užít funkce některých navigací, konkrétně některé Garminy by to měly umět, resp. to deklarují.
Jak to v reálu funguje, nevím.
Až si budu pořizovat navigaci, tak tohle bych chtěl takhle pořešit.
Na to mají specielní adaptér, konektor se zasune do OBD2 zásuvky a na konci je buď modrý zub, nebo konektor do navigace, už si nepamatuju. Akorát by to nějak chtělo pořešit na té OBDdvojce, nejlépe užít nějaký zalomený konektor, protože by mohlo hrozit, že to šofér něchtěně vykopne.
Pro mě je nejvíc zajímavý parametr teploty chladící kapaliny, ze zvyku to mám na palubce nastavené, takže v případě selhání hlavového těsnění se dá okamžitě reagovat a vypnout agregát, takže se minimalizuje riziko poškození bloku. Budík na palubce je pro toto zcela k ničemu, na to se spolehnout nedá.
Nevím, jak dlouho vydrží to tlačítko, přece jen to nemusí být stavěné na tak časté mačkání a než se člověk dostane k požadovaným údajům, tak to dostane slušně zabrat.
Alternativně by se snad dal na tišťák na palubce dopájet mikrospínač, vyvést ho ven a nějak diskrétně ho schovat pod volant.
Pak se nemusí řešit nějaké OBD2 adaptéry, další zařízení, atp.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: OBD 2 wifi/bluetooth adapter
Pitrs,tady je jedna z možností,jak mít přehled.http://www.dx.com/p/w02-5-5-hud-head-up ... ImOFI4tDcc
R75 1.8T,MG ZR 160
R200 1.4i/prodáno/
R200 1.4i/prodáno/
Re: OBD 2 wifi/bluetooth adapter
Ještě jsem viděl docela elegantně vyřešené udělátko na sledování mezní hodnoty teploty chladící kapaliny- signalizace rozsvícenou LEDkou (zabudovanou nad popelníkem) nebo akusticky.
To je ale jen jedna položka a poněkud již mimo téma.
To je ale jen jedna položka a poněkud již mimo téma.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS