Drnčící řadička
Re: Drnčící řadička
To je srandy takhle při čtvrtku
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
- white.lexus
- Příspěvky: 66
- Registrován: sob pro 04, 2010 23:48
Re: Drnčící řadička
Jojo, člověk se nestačí divit....
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčící řadička
To vyrábí přímo sám osobněBig.T píše:4 Seba. Kdepak je to ke koupi prosim???
Re: Drnčící řadička
Mě a ještě mých 20 kamarádů to zajímá, mohl by jsi tedy poradit, o jaké ty další věci jde? Děkujeme.white.lexus píše:Díky za komplimentos ale ak to niekoho zaujíma opýta sa čo sú tie dalsie veci nemyslíš ?
R 400 SDI 99
- white.lexus
- Příspěvky: 66
- Registrován: sob pro 04, 2010 23:48
Re: Drnčící řadička
vymenilsom diel č. 22(silentblok), č. 16(opravná sada) a najdolezitejsi bol diel č.17 (cuplík za pomocou ktorého je spojená kulisa a os vystupujuúca s prevodovky)
v čase ked som menil tieto všetky veci som menil aj niektoré silentbloky na motore ale myslím že nezohrali žiadnú úlohu, nezaručujem že to pomôže aj vám, mne to však pomohlo a už vyše roka stým nemám absolútne žiaden problém
Rover 620 SDi Limited
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Drnčící řadička
René
Jestli se ti i po opravě kloubu u převodovky drnčení stejně projevuje, tak bych ještě doporučil zkusit rozebrat ten kloub pod kulisou, ale pozor, já měl ještě jedno celé táhlo na díly a naštěstí ten kloub byl v lepším stavu. Ten spodek kulisy je vlastně jen trubka a v tom jsou uloženy 2x plastové futro (pozice 6.) a v tom futru je pak strčena kulatina s drážkami (pozice 5.) a v těch drážkách jsou gumové ókroužky (4x pozice 7). Případně i pozice 8. Já to na stříbrným měl totálně zarezlé, že to nešlo vůbec vyndat, jedině destrukcí těch plastových dílů. Bylo by lepší je mít asi koupený, nebo náhradní táhlo na rozborku. ókroužky jsem dával obyč. dle rozměru původního a díly použil z náhradního táhla, ale jdou objednat v Hondě, ještě sem si celou kulisu rozebral a vyčistil a řádně namazal a od té doby je ticho, ale to raději hned klepu...aby to zase nezačlo. Mám ale benzín 620ti a projevovalo se mi to lehce jen při určitých otáčkách motoru na 5ku a možná i někdy při volnoběžných otáčkách.
Jo a ten šroub co utahuje táhlo s kulisou se musí dotáhnout jen zlehka, má samojistící matici a při větším dotažení by šlo pak ztuha řadit.
Jestli se ti i po opravě kloubu u převodovky drnčení stejně projevuje, tak bych ještě doporučil zkusit rozebrat ten kloub pod kulisou, ale pozor, já měl ještě jedno celé táhlo na díly a naštěstí ten kloub byl v lepším stavu. Ten spodek kulisy je vlastně jen trubka a v tom jsou uloženy 2x plastové futro (pozice 6.) a v tom futru je pak strčena kulatina s drážkami (pozice 5.) a v těch drážkách jsou gumové ókroužky (4x pozice 7). Případně i pozice 8. Já to na stříbrným měl totálně zarezlé, že to nešlo vůbec vyndat, jedině destrukcí těch plastových dílů. Bylo by lepší je mít asi koupený, nebo náhradní táhlo na rozborku. ókroužky jsem dával obyč. dle rozměru původního a díly použil z náhradního táhla, ale jdou objednat v Hondě, ještě sem si celou kulisu rozebral a vyčistil a řádně namazal a od té doby je ticho, ale to raději hned klepu...aby to zase nezačlo. Mám ale benzín 620ti a projevovalo se mi to lehce jen při určitých otáčkách motoru na 5ku a možná i někdy při volnoběžných otáčkách.
Jo a ten šroub co utahuje táhlo s kulisou se musí dotáhnout jen zlehka, má samojistící matici a při větším dotažení by šlo pak ztuha řadit.
2x Rover 620ti