Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Nejen v Německu, ale i v Rakousku začali zavádět nízkoemisní zóny.
Nás čeká ekofašismus brzy taky. V každém městě, oblasti se najde jeden !&@#!, který nic neumí, a realizuje se v této oblasti,
začně vykřikovat že výfuky smrdí, hurá na kola apod. a pokud se občané nepostaví proti takovým debilům,
mají brzy vymalováno a mají "zklidněný Karlín" a podobné viz D-Fens web.
Však si prohlédněte sestavení některých radnic...
Informace o rakouských plaketách zde : http://www.dekra-automobil.cz/index.php ... kousko.php
Rakouské ekologické plakety jsou podle úrovně znečišťování ovzduší vozidlem rozděleny do emisních tříd EURO 1 až 6
V horní části ekologické plakety je perforací vyznačeno posledních 6 či 7 míst identifikačního čísla VIN.
Rakouské ekologické plakety se obdobně jako dálniční známka vylepuje na pravou stranu čelního skla motorového vozidla z pohledu řidiče do spodní nebo horní části.
Vozy kategorie N1 jsou mnohé Octavie Combi prodané s mříží bez dph apod. Čtěte to vše pozorně.
Nelze vyloučit, že další obce či regiony zavedly či zavedou omezení vjezdu a nejsou zde uvedeny. Nízkoemisní zóny nejsou v současné době nijak značeny, tedy při vjezdu do nízkoemisní zóny Vás neupozorní žádná dopravní značka. Doporučujeme tedy, aby si motoristé před jízdou do Rakouska vždy ověřili podle své trasy, zda na trase není nízkoemisní zóna a povinnost označit motorové vozidlo ekologickou plaketou. Tyto informace naleznete na webových stránkách http://www.akkp.at nebo
http://www.wko.at.
Nás čeká ekofašismus brzy taky. V každém městě, oblasti se najde jeden !&@#!, který nic neumí, a realizuje se v této oblasti,
začně vykřikovat že výfuky smrdí, hurá na kola apod. a pokud se občané nepostaví proti takovým debilům,
mají brzy vymalováno a mají "zklidněný Karlín" a podobné viz D-Fens web.
Však si prohlédněte sestavení některých radnic...
Informace o rakouských plaketách zde : http://www.dekra-automobil.cz/index.php ... kousko.php
Rakouské ekologické plakety jsou podle úrovně znečišťování ovzduší vozidlem rozděleny do emisních tříd EURO 1 až 6
V horní části ekologické plakety je perforací vyznačeno posledních 6 či 7 míst identifikačního čísla VIN.
Rakouské ekologické plakety se obdobně jako dálniční známka vylepuje na pravou stranu čelního skla motorového vozidla z pohledu řidiče do spodní nebo horní části.
Vozy kategorie N1 jsou mnohé Octavie Combi prodané s mříží bez dph apod. Čtěte to vše pozorně.
Nelze vyloučit, že další obce či regiony zavedly či zavedou omezení vjezdu a nejsou zde uvedeny. Nízkoemisní zóny nejsou v současné době nijak značeny, tedy při vjezdu do nízkoemisní zóny Vás neupozorní žádná dopravní značka. Doporučujeme tedy, aby si motoristé před jízdou do Rakouska vždy ověřili podle své trasy, zda na trase není nízkoemisní zóna a povinnost označit motorové vozidlo ekologickou plaketou. Tyto informace naleznete na webových stránkách http://www.akkp.at nebo
http://www.wko.at.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
V první fázi platí povinnost označit ekologickou plaketou při vjezdu do nízkoemisních zón motorová vozidla kategorie N, a to i lehkých nákladních motorových vozidel N1.
Ze zavedení omezení a stanovení termínů povinnosti vybavit vozidlo ekologickou plaketou – viz dále - je zřejmý úmysl prvotně omezit vjezd vozidlům plnícím emisní třídu Euro 0 a Euro 1 s benzínovým motorem bez katalyzátoru a vozidlům s naftovým motorem.
Ve druhé fázi budou do zákazu zahrnuta i motorová vozidla s emisní třídou Euro 2 a dále i Euro 3.
Povinnost označit vozidlo rakouskou ekologickou plaketou se vztahuje i na motorová vozidla ze zahraničí, platí tedy i pro motoristy z České republiky.
Povinnost označit motorová vozidla ekologickou plaketou se prozatím nevztahuje na motorová vozidla ostatních kategorií
(např. M1 – osobní automobily, M2 + M3 - autobusy, L - motocykly, T – traktory, Ss - samojízdné pracovní stroje, atd…),
nicméně výhledově lze očekávat rozšíření povinnosti označení vozidel ekologickou plaketou i na některé další kategorie vozidel.
Bude to od 2016.... M.
Ze zavedení omezení a stanovení termínů povinnosti vybavit vozidlo ekologickou plaketou – viz dále - je zřejmý úmysl prvotně omezit vjezd vozidlům plnícím emisní třídu Euro 0 a Euro 1 s benzínovým motorem bez katalyzátoru a vozidlům s naftovým motorem.
Ve druhé fázi budou do zákazu zahrnuta i motorová vozidla s emisní třídou Euro 2 a dále i Euro 3.
Povinnost označit vozidlo rakouskou ekologickou plaketou se vztahuje i na motorová vozidla ze zahraničí, platí tedy i pro motoristy z České republiky.
Povinnost označit motorová vozidla ekologickou plaketou se prozatím nevztahuje na motorová vozidla ostatních kategorií
(např. M1 – osobní automobily, M2 + M3 - autobusy, L - motocykly, T – traktory, Ss - samojízdné pracovní stroje, atd…),
nicméně výhledově lze očekávat rozšíření povinnosti označení vozidel ekologickou plaketou i na některé další kategorie vozidel.
Bude to od 2016.... M.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Souhlas - je to humus hnus. Za chvilku budou řešit emisní povolenky i na to, aby sis mohl prdnout S každou takovou buzerací jsem hrdější a hrdější na to, že jsem hlasoval proti vstupu do EU
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Tohle je pro mě absolutně nepochopitelné. To je jak kdyby někde neumístili např. značku s omezením rychlosti, ale tuto sníženou rychlost tam tvrdošíjně vymáhali, protože se tak usneslo zastupitelstvo obce. Vždyť to je totální kravina Ještě, že do ciziny jsem zatím nejel jinak, než v osobním autě M1, ale řidičům dodávek to teda vůbec nezávidím a nás to brzy stejně čeká ... to je zas po ránu radosti.Austin píše:Nízkoemisní zóny nejsou v současné době nijak značeny, tedy při vjezdu do nízkoemisní zóny Vás neupozorní žádná dopravní značka. Doporučujeme tedy, aby si motoristé před jízdou do Rakouska vždy ověřili podle své trasy, zda na trase není nízkoemisní zóna a povinnost označit motorové vozidlo ekologickou plaketou.
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
No a nejhorší na tom je, že si navzájem ty známky zatím neuznávají. Kupuji stroje po celé Evropě a do současné doby jsem na služebáku vystačil s tou německou. Ale za chvíli tam budu mít samolepek, že přes to sklo neuvidím. Jako by nestačily ty dálniční známky, které už pomalu nemám kam lepit.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Dovolil bych si ještě poznámku k majitelům Roverů z Phy, Ostravy, asi i Brna a dalších měst, (kde je *AUTOmat* a jiné zkurvené organizace).
Je evidentní, že se žene móda emisních známek na čelním skle i k nám do měst, tj. opravdu je potřeba se zamyslet,
že auto na každodenní ježdění které nebude mít alespoň Euro 3 nebo spíše 4 nebude mít povolen vjezd do vnitřní Prahy apod.
Ono je to v podstatě jisté v budoucnosti v Praze.
Prostě se zařiďte. Už vím o lidech v Praze, kteří se zavčas zbavili auta s E2 E3 než jejich cena klesne k 10tkč. Budou nepoužitelné.
Teď ze života. Chtěl jsme prodat 4 naše služební servisní auta Ford Connect 2010 Euro4 našemu distributorovi do Rumunska (Constanta)
s hodně přes 200tkm, asi za 5tUSD dnes vlastně za méně, jelikož je to časovaná puma na investice: tlumiče výfuk turbo gumy spojku brzdy apod.
Ouha. Euro 4 u nich už skoro nejde přihlásit, leda by to spravilo 1200€ poplatek (a to jen na 3 roky asi, pak by stejně nesplnili nálepku).
Takže nic, koupil benzínové Roomstery.
Tam už jsou tak daleko, že se tam E4 auta už ani nevozí, resp. jen benzínová.
Je evidentní, že se žene móda emisních známek na čelním skle i k nám do měst, tj. opravdu je potřeba se zamyslet,
že auto na každodenní ježdění které nebude mít alespoň Euro 3 nebo spíše 4 nebude mít povolen vjezd do vnitřní Prahy apod.
Ono je to v podstatě jisté v budoucnosti v Praze.
Prostě se zařiďte. Už vím o lidech v Praze, kteří se zavčas zbavili auta s E2 E3 než jejich cena klesne k 10tkč. Budou nepoužitelné.
Teď ze života. Chtěl jsme prodat 4 naše služební servisní auta Ford Connect 2010 Euro4 našemu distributorovi do Rumunska (Constanta)
s hodně přes 200tkm, asi za 5tUSD dnes vlastně za méně, jelikož je to časovaná puma na investice: tlumiče výfuk turbo gumy spojku brzdy apod.
Ouha. Euro 4 u nich už skoro nejde přihlásit, leda by to spravilo 1200€ poplatek (a to jen na 3 roky asi, pak by stejně nesplnili nálepku).
Takže nic, koupil benzínové Roomstery.
Tam už jsou tak daleko, že se tam E4 auta už ani nevozí, resp. jen benzínová.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Masakr ...by mě zajímalo, jestli se taky někdo bude zabývat těmi MHD karosami z 80./90. let, za kterými padají na silnici brikety a nedá se dýchat. Jedna taková má emise jako 100 osobních aut Euro 2 nebo 250-300 aut s Euro 5. Ale mastná tyč je prospěšná, tak kdo by to řešil. Akorát na její ufinancování je potřeba pořádně stříhat šoféry individuální dopravy ... třeba emisními nálepkami.
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Jen drobné upřesnění - ta stará Karosa, nebo 815 je pro naše zdraví pravděpodobně méně škodlivější, než většina osobních dýzlů z posledních 10ti let, nebo přímovstřikové benzíny.....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Karle, to přece záleží na úhlu pohledu. Z pohledu DPF a co tím projde a kam se to v člověku dostane, když to vdechne, tak ano, "moderní" diesely a dnes už i benziny nejsou zrovna bezpečné. Z pohledu množství vyprodukovaných zplodin, jejich složení a objemu produkce velkých sazí, částic prachu a v řadě dalších parametrů bude ta karosa jistě horší. Docela by mě na to téma zajímal nějaký fundovaný rozbor, o žádném nevím.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Dopad přímo na zdraví clověka nijak vyzkoumat nepůjde, stejně by šlo jenom o chemicky doložený myšlenky
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Jak tak koukám, tak za pár let budu rád, že mě vůbec dovolej vyjet z garáže. To abych si pomalu začal schánět brzdící válce, abych mohl alespoň motor zahřát zátěží...
2x Rover 620ti
Re: Nízkoemisní zóny v Rakousku auta kat. N
Ahoj,
víte někdo jaká je teď situace ?
Platí to pořád jen pro nákladní auta ?
Jde mi o cestu do Vídně kde mají nízkoemisní zónu, ale pro kategorii M stále není nutné vylepovat tu ekologickou známku ?
Díky
víte někdo jaká je teď situace ?
Platí to pořád jen pro nákladní auta ?
Jde mi o cestu do Vídně kde mají nízkoemisní zónu, ale pro kategorii M stále není nutné vylepovat tu ekologickou známku ?
Díky