vyfuk+otacky
Re: vyfuk+otacky
S tímhle neporadím.
My to měli rozebrané jen jednou a krásně to tam šlo zasunout jak do mamky.
K motor má cívky 2 , resp. 2 v 1. + 2 fajfky přes kabel.
Nějak si to nedokážu představit kde je zádrhel, to chce vidět asi osobně.
A čistě logicky musí jít to celé tělo cívky (na kterém je JEDNA fajfka již zabudovaná - ta druhá fajfka na další válec je řešená pomocí kabelu) úplně nadoraz, jinak nepůjde řádně dotáhnout šrouby- jinak hrozí časem prasknutí toho obalu, resp. vypadnutí ze svíčky a jiná poškození....pokud to celé chápu správně.
My to měli rozebrané jen jednou a krásně to tam šlo zasunout jak do mamky.
K motor má cívky 2 , resp. 2 v 1. + 2 fajfky přes kabel.
Nějak si to nedokážu představit kde je zádrhel, to chce vidět asi osobně.
A čistě logicky musí jít to celé tělo cívky (na kterém je JEDNA fajfka již zabudovaná - ta druhá fajfka na další válec je řešená pomocí kabelu) úplně nadoraz, jinak nepůjde řádně dotáhnout šrouby- jinak hrozí časem prasknutí toho obalu, resp. vypadnutí ze svíčky a jiná poškození....pokud to celé chápu správně.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: vyfuk+otacky
Chtělo by to fotku, protože mi přijde, že tu každý mluví o něčem jiným
Re: vyfuk+otacky
Takže tu pridávam fotku
Nejde proste viac dovnútra.
A tu prikladám video otáčok
https://www.youtube.com/watch?v=7v-230c ... e=youtu.be
Ďakujem
Nejde proste viac dovnútra.
A tu prikladám video otáčok
https://www.youtube.com/watch?v=7v-230c ... e=youtu.be
Ďakujem
Re: vyfuk+otacky
Tak jak Pítrs říkal, tohle je pouze fajfka, ne cívka a nevadí, že je trošku ven. Není to originál, tak to nemá přesné rozměry. Cívky jsou dvě a jsou společné pro dva válce a k jednomu vždy vede jen kabelem.
Re: vyfuk+otacky
A to kolísání bych extra neřešil. Je to nula nula prd.... maximálně dát nové svíčky se správným odtrhem.
Re: vyfuk+otacky
Ok Ďakujem. A môže takéto kolísanie a výška otáčok spôsobovať trasenie a rezonovanie výfuku ?
Re: vyfuk+otacky
Nerekl bych... To by ale chtelo videt spis jak se chveje motor. Mohl by byt spatny treba nektery ze silentbloku ulozeni. Jestli tam neni origo vyfuk, tak se muze o neco opirat.... To chce ale zkontrolovat fyzicky. S timhle teorie nic moc nezmuze.
Re: vyfuk+otacky
Jen k tomu zvuku. Na mé 1.8 při volnoběhu to ZVUKOVĚ vypadalo, že kolísají otáčky a zespoda šly odporné zvuky. Takže první co mě taky napadlo, výfuk (přepážka) v .... Stačilo sundat plech pod motorem (šúsplech - to je teda slovo ) a zvuková kulisa volnoběhu zmizela.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: vyfuk+otacky
No nevím, 600 otáček u benzínu na volnoběh se mi zdá málo. Zkoušel jsi vyčistit to sání? A když zkusíš plynovým pedálem zvýšit otáčky na 800, ty otřesy přestanou? Podle mě to kolísá jen proto, že ty otáčky jsou tak nízké a proto se to taky otřásá. Zvuky z výfuku může dělat nějaký ten volný stínící plech, ale pokud to necháš otřásat, tak ten výfuk někde upadne celej.
Re: vyfuk+otacky
Jsou jakesi nizke, ale muze to jen blbe ukazovat - staci jit do servisho menu, kde se to da overit presne.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte říj 16, 2007 9:37
- Bydliště: dubnica n-vahom-
Re: vyfuk+otacky
presne! je nepresnost medzi analogovym ukazovatelom a digitalnym v servisnom menu pri tychto ot cca 600 servisne menu ukaze 750....plus minus niake drobne
-
- Příspěvky: 1448
- Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyfuk+otacky
Hele, k tý svíčce - nezůstal ti v koncove co se nasazuje na svíčku ten hliníkovej bazmek, co je na ní našroubovanej? Nebo na svíčce nezůstala ta gumička, která je ve svíčkovým klíči, aby v něm svíčka držela když ji vyndáváš z hlavy?
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
Re: vyfuk+otacky
Na tej sviečke nič nezostalo.
Čistil som zatiaľ škrtiacu ale len pomocou spreju,ale chystám sa ručne a takisto aj krokový motorček.Keď zvýšim otáčky tak žiadny problém.
Čistil som zatiaľ škrtiacu ale len pomocou spreju,ale chystám sa ručne a takisto aj krokový motorček.Keď zvýšim otáčky tak žiadny problém.
Re: vyfuk+otacky
Zdravím.
Ještě mě napadlo nejisté řešení- zkuste rozebrat dolní část fajfky (to, co se nasouvá na svíčku) a mrknout se, jestli tam není nějaká závada.
A pokud ne a pěkně to zapadne na svíčku, tak bych to dál neřešil- viz Trunda.
Ještě mě napadlo nejisté řešení- zkuste rozebrat dolní část fajfky (to, co se nasouvá na svíčku) a mrknout se, jestli tam není nějaká závada.
A pokud ne a pěkně to zapadne na svíčku, tak bych to dál neřešil- viz Trunda.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: vyfuk+otacky
A nechce ta fajfka jen víc zatlačit? Někdy to tam jde dost těžko, než to zacvakne.nebo jinak - ta fajfka tam teď tak jak je drží, a nejde lehce vytáhnout? Jestli nedrží, je tam špatně zacvaklá, tak zkus víc zatlačit, nebo ji vytáhni a podívej se, jestli není něco s tou pojistkou uvnitř fajfky